Ресурси, які необхідні для успішної адвокаційної кампанії

By  | 28.02.2018 | Filed under: Публікації

Про це ми говоримо із директором Стрийського місцевого центру з надання безоплатної вторинної правової допомоги Марією Николаїшин та продовжуємо започатковану серію статей, які, можливо, стануть у пригоді активістам громад, депутатам місцевих рад, лідерам громадських організацій.

- Пані Маріє, розкажіть, будь ласка, про що сьогодні ми спілкуватимемося?

- Ми говоритимемо про необхідні ресурси, які можуть стати у пригоді під час застосування різного типу інструментів місцевої демократії.

- Що ж є основним ресурсом?

- Важливим ресурсом є час. Громадянам необхідний час для того, щоб дізнатися про проблему, про основні корені її походження, а також про можливі шляхи її вирішення та форми впливу на процес прийняття рішення.

Важливу роль відіграє дослідження проблеми, організація робочих зустрічей, експертних засідань та розробки й впровадження плану дій. А на це все теж потрібен час. Іноді необхідні місяці та роки, щоб побачити конкретні результати залучення громадськості до розробки соціальної політики.

Зауважу, якщо проблема дуже і дуже болюча і вирішити її необхідно сьогодні, а не тепер, то тут час чи не основний ресурс, який треба дуже ефективно використати із максимальною користю для громади. При плануванні під час вирішення цієї нагальної проблеми слід застосувати всі вміння та навички управління часом.

Ще один ресурс – медіа-супровід. З метою досягнення успішних результатів від участі громадськості серед зацікавлених сторін завжди слід поширювати необхідну інформацію. Вона має надходити як від громадськості, так і від органів влади. Без інформації участь громадськості не має сенсу.

Звертаю увагу, що інформаційний супровід може мати кілька етапів. Так, спочатку слід зосередити увагу громадськості на проблемі, показати її гостроту та нагальність. Варто також застосовувати подання інформації із коментарем фахівця (експерта), експертні статті, окремі думки, зокрема, і звичайних мешканців. На етапі розгортання кампанії через ЗМІ належить висвітлити такі питання: якими можуть бути варіанти ухвалення рішення, які переваги й недоліки має кожний альтернативний варіант? Треба запрошувати кореспондентів і на засідання робочих груп. На етапі прийняття рішення матеріали, які потрібно подавати до ЗМІ, мають відповісти на такі питання: наскільки загрозливою є ситуація для громади, чому важливо її вирішити саме зараз, а не відкладати на потім? Цей найкоротший етап інколи є найцікавішим. І на завершення уже після прийнятого рішення зробіть спільно із ЗМІ певні висновки. Яке рішення ухвалено, якими можуть бути його реальні наслідки? А загалом для роботи із представниками ЗМІ при вирішенні проблеми громади потрібна окрема особа, котра би, власне, і відповідала за підготовку прес-релізів, прес-анонсів, організацію прес-конференції чи брифінгів. Оскільки ця ділянка роботи потребує професійного підходу, то варто, щоб її виконував фахівець. Для того, щоб не було викривлення інформації про роботу, яку Ви проводите, краще готувати прес-релізи та прес-анонси.

- А як бути із координатором адвокаційної кампанії?

- Ви слушно звернули увагу на такому ресурсі як координатор чи лідер. Лідер має знати методи залучення громадськості, вміти підібрати хорошу команду професіоналів-експертів, ефективно планувати та конструктивно задіяти всі ресурси. А ще дуже важливо, коли він може вчасно пригасити свої емоції.

Є ще інші важливі ресурси. Серед них: людські (експерти, волонтери) та фінансові, матеріальні (приміщення для заходів, канцтовари, різні підручні засоби), реєстри контактів, навіть, і шаблони якихось важливих для Вас документів. Їх може бути безліч. Єдине Вам варто зрозуміти, що коли плануєте якусь кампанію мусите врахувати всі наявні у Вас ресурси, які би спрацювали на досягнення успіху. Добре, коли спланована акція відбувається злагоджено за участю багатьох партнерів. У цьому запорука її успіху.

***

У наступних публікаціях ми продовжимо нашу розмову із директором Стрийського місцевого центру з надання безоплатної вторинної правової допомоги Марією Николаїшин. А наразі нагадуємо нашим читачам, що першого вересня 2016 року у Трускавці розпочало діяльність бюро правової допомоги – відділ цього центру. Фахівці бюро приймають за адресою: м. Трускавець, вул. Данилишиних, 62. Центр знаходиться за адресою: м. Стрий, вул. О. Бачинської, 1а. Прийом громадян здійснюється з 8.00 до 17.00. За індивідуальними консультаціями та консультаціями, зокрема, і з питань застосування механізмів місцевої демократії звертайтеся до працівників бюро правової допомоги.

Марія Бойко, фото www.rheumatology.org/Advocacy

Також читайте

Tags:

Новини Трускавця та регіону

ТОП коментованих за тиждень

  • None found

Оголошення ТВ

  • №83657 Ноутбук HP Compaq Mini CQ10-555SR
    22.05.2018 | 14:55

    Характеристики: Экран 10,1″ (1024×600) LED Процессор – Intel Atom N455 (1.66 ГГц) Оперативная память – 2 ГБ HDD 160 ГБ Intel GMA 3150 / LAN / Wi-Fi / Bluetooth / веб-камера Вес – 1.2 кг ЦІНА ОСТАТОЧНА БЕЗ ТОРГУ !!! Ноутбук у відмінному робочому стані. Відмінний вибір для подорожей і офісної роботи, серфінгу. Встановлено Win­dows [...]

  • Оголошення про конкурс на заміщення вакантної посади заступника директора – головного лікаря
    22.05.2018 | 10:17

    Курортно-готельний комплекс «Свитязь» у м. Трускавець оголошує конкурс на заміщення вакантної посади заступника директора – головного лікаря. Вимоги до претендента:   досвід роботи в курортній сфері не менше 5 років, досвід роботи на керівних посадах не менше 2 років,  наявність стратегічного бачення щодо покращення роботи медичного центру. Термін прийому документів від претендентів на посаду 23.05.2018 – [...]

  • Archive for Оголошення ТВ »

Архіви