Війна з антилюдським бюджетом!

Депутати запропонували альтернативу антилюдському бюджету облдержадміністрації

Упродовж усіх 20 років Незалежності і Україна, і Львівщина постійно переживали серйозні труднощі в економіці та соціальній сфері. Бюджет жодного року не можна було назвати досконалим. Але з впевненістю можна стверджувати, що такого цинічного бюджету, як бюджет 2012 року, Верховна Рада України ще не ухвалювала, а обласна державна адміністрація на розгляд депутатам ще не подавала.

Передумовою до створення антилюдського проекту бюджету, який подала обласна державна адміністрація, був Державний  бюджет України, який інакше як «Бюджет перетворення України на поліцейську державу», або «Бюджет обслуговування бандитських кланів» назвати не можна.

Вперше за багато років влада пішла на зменшення фінансового ресурсу на медицину – на 44 відсотка. Якщо у 2011 році обсяг цих видатків становив 7,55 млрд. грн., то при розгляді проекту бюджету їх зменшили до 7,07 млрд. грн., а при остаточному ухваленні – до 5,2 млрд. грн. Зменшено видатки Пенсійного фонду, звужено пільги та соціальні гарантії окремим категоріям громадян. А всього на освіту, медицину і культуру виділено трохи більше 30 млрд. грн. Для порівняння – така ж сума виділена тільки на погашення відсотків державному боргу. Отже, якщо б держава не гасила відсотки за тими боргами, які створила теперішня і попередня влада, можна було б удвічі збільшити фінансування всієї соціально-культурної сфери!

Натомість повним ходом йде зростання «потрібних» для уряду, Верховної Ради та Президента видатків.

Якщо на фінансову підтримку санаторно-курортних закладів для відпочинку народних депутатів і урядовців  торік було передбачено 208,3 млн. грн., то у 2012-му «слуги народу» відпочинуть вже на 354 млн грн.  Для порівняння, разом на оздоровлення ветеранів війни, інвалідів і жертв нацистських переслідувань буде виділено втричі менше – 107 млн. грн.

А як фінансується соціальна сфера на рівні області? Так, витрати на медикаменти в медичних установах на одне «ліжкомісце» становлять 15,3 гривні, на харчування – 9,1 гривні. Порівняємо це з видатками за медичне обслуговування депутатів Верховної Ради України – 786,7 тис. грн. на одного депутата на рік. Ті 354 млн. грн. можна було б спрямувати, наприклад, на сільську медицину. На харчування одного підопічного в будинках-інтернатах уряд передбачає 26,6 грн. на день. Треба запропонувати розробникам державного бюджету на 2012 рік – Азарову, Тігіпку, Ярошенку відмовитися від зарплати та інших своїх доходів та спробувати прохарчуватися на 26 гривень в день!

Зростають видатки на Генеральну прокуратуру, Міністерство внутрішніх справ, Службу безпеки України – у 2012 році вони отримають 20,2 млрд. грн. Натомість при ухваленні держбюджету «тушкована» Верховна Рада додатково на 1 млрд. грн. зменшила видатки на оборону, і в цьому році вони становлять 16,4 млрд. грн, що майже на 4 мільярди менше, ніж на внутрішні поліцейські органи. У півтора раза збільшено видатки на судову систему: звичайний суддя у 2012 році буде отримувати 13,2 тис. грн., суддя апеляційного суду – 16 тис. грн. Порівняємо з прожитковим мінімумом, встановленим Законом про Держбюджет – 1017 гривень на місяць.

Більш ніж в півтора раза (2011 рік – 804,3 млн. грн., 2012 рік – 1149,3 млн. грн.) зросте фінансування Державного комітету з питань телебачення і радіомовлення. Таким чином, правляча лжееліта підготувала надійний трамплін для початку передвиборчої агітації найефективнішим для неї способом – задурюванням українців через засоби масової інформації. Варто лише нагадати прізвища керівників Національної телекомпанії – Бенкендорф і Арфуш, щоб стало зрозуміло, що триває окупація українського інформаційного простору.

Нагадаємо, що торік, очевидно що за вказівкою з Банкової, у громади Львівщини відібрали єдиний засіб висвітлення діяльності представницької влади на Львівщини – Львівське комунальне телебачення, незаконно позбавивши його ліцензії. На сьогодні Львівська обласна рада – один з небагатьох в країні органів місцевого самоврядування обласного рівня, який не має свого телебачення та друкованого засобу масової інформації. І замість того, щоб надати підтримку громаді Львівщині у питаннях інформаційної безпеки, Львівська облдержадміністрація своїм проектом обласного бюджету взагалі пропонувала скасувати видатки обласного бюджету на підтримку телебачення та інформаційного простору.

Така антидержавна політика на центральному рівні не могла не віддзеркалитися і на обласний та місцевий рівні. Проект обласного бюджету був складений обласною державною адміністрацією на підставі так званих «контрольних показників» Міністерства фінансів України, які, зокрема, передбачали значне зменшення видатків на органи місцевого самоврядування, зменшення доходів обласного бюджету на реалізацію власних повноважень, зменшували суми трансфертів з державного бюджету.

У своєму проекті бюджету обласна державна адміністрації не передбачила кошти на програми підтримки місцевого самоврядування: Програму обласного конкурсу мікропроектів місцевого розвитку, на ремонт приміщень народних домів, на співфінансування Програми ООН «Місцевий розвиток, орієнтований на громаду». Але найбільше депутатів вразив той цинізм обласної державної адміністрації, коли проектом бюджету вона запропонувала у 2,5 рази скоротити апарат обласної ради та вдвічі зменшити видатки на матеріальні допомоги малозабезпеченим громадянам.

Отже ми маємо приклад спланованого, системного, масштабного знищення народовладдя на Львівщині і загалом в Україні: на першому етапі – кадрове знищення, на другому етапі – інформаційне знищення, на третьому етапі – матеріальне і фінансове знищення місцевого самоврядування.

Депутати Львівської обласної ради від Всеукраїнського об’єднання «Свобода», які постійно перебувають в авангарді боротьби проти наступу на права місцевого самоврядування та активно відстоюють свою послідовну позицію, взяли найактивнішу участь у формуванні обласного бюджету і на засіданні постійної комісії з питань бюджету, соціально-економічного розвитку та комунальної власності фактично запропонували альтернативу тому антилюдському бюджету, що подала нам обласна державна адміністрація. Під час міжфракційних домовленостей бюджетна комісія прийняла рішення врахувати у проекті обласного бюджету на 2012 рік частину пропозицій постійних комісій та окремих депутатів обласної ради на суму понад 32 млн грн.

За пропозиціями депутатів фракції ВО «Свобода» у Львівській обласній раді передбачено додаткові видатки:

- 1 млн. грн. – на успішно реалізований у 2011 року конкурс мікпропроектів місцевого розвитку. Завдяки цьому місцеві громади знову матимуть змогу отримати з обласного бюджету кошти на дофінансування проектів місцевого розвитку;

- 1 млн. грн. – на Програму підтримки Народних домів і будинків “Просвіта” на умовах співфінансування;

- 700 тис. грн. – на встановлення пам’ятних знаків на місцях загибелі воїнів УПА та інших борців за Незалежність України;

- 600 тис. грн. – на підтримку комунальних засобів масової інформації в містах і районах області;

- враховуючи, що місцеве самоврядування в Україні, і зокрема на Львівщині, перебуває в умовах інформаційної окупації, виділено додатковий ресурс на Програму розвитку інформаційного простору Львівської області. У бюджеті цього року виділено 7 млн. грн. на підтримку, а фактично, на створення нового громадського телебачення на базі комунального підприємства “Львів ТБ” з метою подолання наслідків окупації інформаційного простору Львівщини;

- додатково виділено 500 тис. грн. (загалом 1,5 млн.) на одноразову адресну допомогу реабілітованим за статтею 3 Закону України “Про реабілітацію жертв політичних репресій в Україні”.

За ініціативою депутатів Львівської обласної ради, підтриманою фракцією ВО «Свобода» та іншими фракціями в бюджеті, враховані додаткові кошти:

- на збереження дерев’яних церков Львівщини (протипожежні заходи) – 0,5 млн. грн.;

- на розвиток сільського спорту – 0,5 млн. грн.;

- на придбання сепаратору крові для дитячого гематологічного центру – 1,6 млн. грн.;

- на програму «Питна вода» – 0,5 млн. грн.;

- на програму первинної медико-санітарної допомоги та профілактики захворювань на ранніх стадіях – 2,5 млн. грн.;

- на програму містобудівної документації – 1 млн. грн.;

- на розмежування земель державної та комунальної власності – 1 млн. грн.;

- на програми в галузі сільського господарства – додатково 4,1 млн. грн.;

- на програми енергозбереження в бюджетній сфері – 12,5 млн. грн.;

- програму протидії пияцтву і алкоголізму – 250 тис. грн.

Ухвалюючи обласний бюджет, за пропозицією фракції ВО «Свобода» депутати обласної ради майже одностайно підтримали звернення до Президента України, Кабінету Міністрів України та Верховної Ради України, яким вимагає негайного перегляду державного бюджету на 2012 рік з метою якнайповнішого врахування у ньому інтересів і нагальних потреб Львівської області та збільшення видатків на соціально-економічний розвиток територій.

Крім того, за моєю пропозицією запроваджено нові форми контролю за використанням бюджетних коштів. Зокрема, фінансування капітальних видатків буде здійснюватися лише після їх затвердження в розрізі установ постійними комісіями Львівської обласної ради та погодження з головою Львівської обласної ради. Усі заходи управлінь обласної державної адміністрації, які здійснюються за рахунок коштів обласного бюджету, необхідно погоджувати з постійними комісіями обласної ради та головою обласної ради. Управління облдержадміністрації мають оприлюднювати на офіційних веб-сайтах кошториси та акти виконаних за рахунок коштів обласного бюджету робіт та надавати їх копії до постійної комісії Львівської обласної ради з питань контролю за ефективністю виконання державних і обласних програм та рішень ради.

Звичайно, є низка соціально важливих видатків, які поки що залишаються поза первинним проектом обласного бюджету на 2012 рік. Їх депутати обласної ради обов’язково врахують при розподілі вільного залишку коштів обласного бюджету станом на 1 січня 2012 року, якій буде розподілятися після затвердження звіту про виконання обласного бюджету за 2011 рік. В рішенні про обласний бюджет ці видатки визначені як першочергові. Це, зокрема видатки на Програму «Шкільний автобус», «Спортивний майданчик», «Дитячий майданчик», Програма поводження з твердими побутовими відходами, програми в галузі медицини та сільського господарства.

Ірина Сех,

голова фракції

ВО «Свобода» у Львівській обласній раді

Також читайте

Tags:

Новини Трускавця та регіону

Оголошення ТВ

  • Монтер на завод “Whirlpool”
    26.09.2017 | 10:10

    Фірма “Human & Hunter”, для одного із наших Клієнтів – провідного постачальника послуг у сфері автомобільної промисловості, побутової техніки, електроніки та товарів повсякденного побуту, який уже 10 років підтримує компанії по всій Європі, у забезпеченні найвищої якості виробленої ними продукції, оголошує набір на вакансію: Монтер на завод “Whirlpool” Місце роботи:Радомско (Польща) (Підприємство з виробництва побутової [...]

  • №76280 Будівельні матеріали
    23.09.2017 | 13:42

    Доступно по області Пісок просіяний Шутер Щебінь Відсів Також читайтеСергій Розора: «Володимир Свєнтицький і Едуард Леонов – свободівці, патріоти, націоналісти чи провокатори і перевертні, які ганьблять національну ідею»? (284)Святослав Грабовський: «Лише нікчеми не йдуть голосувати» (з підказкою) (113)Звернення батьків вихованців Трускавецького БУТу (110)Створено групу за відновлення унікальної пішохідної галереї(Дептака) (86)

  • Archive for Оголошення ТВ »

Архіви