В п’ятницю 5 грудня став свідком неприємного інциденту в супермаркеті «Рукавичка», що на Довженка. Жінці, яка взяла товар на суму орієнтовно 40 грн., було пред’явлено до оплати чек на суму 120 грн., як згодом виявилося через помилку комп’ютера, який приправу «Мівіна» замість гривні з копійками вибив на суму 80 грн. Але це ще нічого, бо гроші їй не поспішали повертати, а пропонували їй іти додому по паспорт, писати заяву, хоча очевидною була помилка касира, а не покупця. На іншій касі в цей же час комп’ютер картопляне пюре «Мівіна» замість 2,15 вибив по 50 грн., але цьому покупцеві обійшлося без тріпання нервів. До речі, це вже не перший випадок, коли покупці скаржаться на порушення своїх прав у трускавецьких супермаркетах – в «Барвінку», «Рукавичці», «Колібрісі», «Фуршеті» тощо – або проставлені ціни не відповідають закладеним у комп’ютері, або прострочені товари розморожують та переклеюють новий цінник з новою датою, або ціну одного товару ставлять перед товаром, який насправді є набагато дорожчий, а до того часто люди змушені вистоювати великі черги, щоб оплатити товар. І не кожен дивиться зразу на чек, і не кожен звернеться в Управління захисту прав споживачів, що при міській раді його очолює п. Умнов. Чи не пора органам влади взяти це питання під свій контроль і захистити від свавілля в супермаркетах?
|
|