Думки про промоцію

By  | 04.01.2018 | Filed under: Публікації

Я радий, що питання промоції курорту турбує багатьох людей у Трускавці, зокрема молодих. Маючи досвід, хочу поділитись ним. Не можна відкидати політику, адже намагання зробити позитивну промоцію курорту – це і є політика, яка повинна об’єднати здорові політичні сили. Хто це повинен зробити? Як би не називався відділ, яка б не була його структура, які б не виділялись кошти на промоцію, що б відділ не доводив і радив керівництву, мусить бути керівництво, яке вміє слухати громаду і працівників, правильно аналізувати ситуацію і об’єднувати політичні сили на вирішення проблеми. Треба визначити з якими силами нам по дорозі, а яким треба протидіяти. Необхідно розуміти, що є сили, які зацікавлені у розвитку курорту і працюють на перспективу, є сили, які намагаються взяти з курорту моментальний визиск, вкладаючи в справу мінімальні кошти, є сили, які хочуть зменшити престиж курорту, а є сили, які зацікавлені у ліквідації курорту як такого. Не сприймайте останнє за алегорію, згадайте викуп і ліквідацію заводу “Галлак”, долотного заводу, Львівського автобусного заводу, багатьох інших заводів у містах Дрогобичі, Бориславі, Стебнику, причини розв’язання конфлікту на Донбасі.

Чомусь більшість думає, що Трускавця це не торкнеться, що наш курорт не має ворогів. І це велика і небезпечна помилка. Якщо не буде політичної волі керівництва, то ніякі щирі бажання молодих активістів не будуть мати результату. Тут треба дивитись, як кажуть, в корінь.

Якщо говорити про методи роботи по промоції курорту, то вони повинні бути різноманітні. Це створення атмосфери приязні до гостей, незалежно від національності, в тому числі до росіян. Адже до нас їдуть в основному ті росіяни, які нам вірять, співчувають, інші, щоб пересвідчитись у брехні путінської пропаганди. Вони і несуть правду про нас до своїх співвітчизників. Нам треба виховати у наших мешканців приязну усмішку на обличчі, у обслуговуючого персоналу закладів подавити сором’язливість вітатися із зустрічними гостями, це надзвичайно важливо!

Участь у виставках обов’язкова, поліграфічна продукція, сувеніри, проектори, монітори, транспорт мусить бути. Українське радіо, преса, телебачення, Інтернет. Наука, висвітлення курортних факторів, результатів оздоровлення.

Згадайте скільки фільмів в минулому році ви бачили про Трускавець по телебаченню, скільки оглядів, новин? Скільки коштів на це виділяла міська рада? Проводове радіо для виборців керівництва міської ради. Центральні канали радіо і телебачення для промоції Трускавця.

При підготовці до святкування 190-річчя курорту домовлено було, що ГКК “Карпати” виготовить фільм. Ми затратили 5 тисяч доларів на виготовлення чудового професійного фільму за необхідними стандартами, який залюбки візьме для прокату будь-яке телебачення, але він виявився нікому непотрібний. Заледве переконали керівництво, що фільм треба презентувати в рамках святкування 190 -річчя, що було включено в програму в переддень святкування. Всі домовленості про прокат фільму наштовхувались на байдужість, бюрократію, недалекість чиновників від влади.

За роки роботи по промоції санаторію “Карпати” я переконався, що найбільш ефективним є популяризація самими відпочиваючими. Для цього треба створювати сприятливі умови для відпочинку і оздоровлення, відповідну атмосферу для відпочиваючих, інфраструктуру. Це я намагався робити і будучи на посаді міського голови.

Кілька днів тому до мене підходять два генерали, які щороку приїздять у наше місто і запитують, що це робиться у Трускавці? Чому закрили верхній бювет? Чому у нижньому бюветі стоять поломані, похилені турнікети, чому бювет не прибирається і у цьому бруді сидить охоронник, кому прийшла в голову думка зробити платний, дорогий вхід? Мені не те, що стало неприємно, а страшно. А вам не страшно, міському голові не страшно?

Промоцію Трускавцю треба робити не в Китаї, а тут, повсякденно працюючи і думаючи в першу чергу про людей і місто-курорт, і це повинно робити керівництво містом. Жертовність молодих активістів без волі керівництва в промоції курорту марна!

Лев , генеральний директор ГКК «Карпати», голова МГО «Рада Старійшин» м. Трускавця, міський голова Трускавця 2002-2010 рр.

Також читайте

Tags: ,

Газ на авто. Трускавець

Новини Трускавця та регіону

Оголошення ТВ

  • Для любителів риболовлі
    30.05.2019 | 13:17

    Також читайтеДо уваги населення міста Трускавця (0)Запрошуємо на роботу (0)Великдень у Трускавці (афіша) (0)Молоді люди з Трускавця можуть виграти грант у розмірі 15 тисяч гривень (0)

  • Запрошуємо на роботу
    27.05.2019 | 14:33

    Готельно-курортний комплекс «Карпати» (м. Трускавець, вул. Карпатська, 2) запрошує на роботу кухарів, мангальщиків, офіціантів, покоївку, молодшу медичну сестру, робітника із догляду за тваринами. Заробітна плата згідно зі штатним розписом. Довідки за тел. (03247) 6-21-22 (відділ кадрів). Також читайтеДля любителів риболовлі (0)До уваги населення міста Трускавця (0)Великдень у Трускавці (афіша) (0)Молоді люди з Трускавця можуть виграти [...]

  • Archive for Оголошення ТВ »

Архіви