В рамках проекту «Я МАЮ ПРАВО!», Головне територіальне управління юстиції у Львівській області надає покрокову інструкцію щодо обміну/повернення товару, придбаного в Інтернеті.
– необхідно зберегти документ-підтвердження про оплату товару;
– протягом 14 днів (з дня здійснення купівлі товару) звернутись до продавця з вимогою повернення/обміну товару;
– варто переконатись, що товар збережено у первісному вигляді;
– повідомити про те, як можна забрати товар: витрати за пересилку покладаються на продавця або за домовленістю.
У випадку відмови продавцем прийняти/обміняти товар:
– варто переконатись, що знаєте інформацію про суб`єкта господарювання, який здійснює продаж товару;
– необхідно звернутись із заявою про порушення своїх прав до територіальних органів Держпродспоживслужби.
Пам`ятка: судовий збір за позовами про порушення прав споживачів не стягується.
Прес-служба Головного територіального управління юстиції у Львівській області
ТОП коментованих за тиждень