Готельно-курортний комплекс «Карпати» розвивається завдяки згуртованості колективу, впровадженню новітніх технологій, покращенню сервісу обслуговування та здійсненню робіт із реконструкції. Все це має на меті вивести оздоровницю на світовий рівень, а зростання питомої ваги відпочивальників з-поза меж України є яскравим свідченням цього процесу. Про це 27 лютого на виробничій нараді з працівниками ГКК «Карпати» повідомив генеральний директор Лев Грицак. За словами керівника, готель готується до отримання статусу чотиризіркового, а потім можна буде подумати і про п’ять зірок.
Аналізуючи інформацію про стан розвитку «Карпат» в 2012 році, заступник генерального директора Петро Суда на прикладі конкретних цифр довів, що можна навіть в наших непростих умовах господарювати ефективно, вкладаючи кошти у розвиток, сплачуючи всі податки і дбаючи про працівників. Але й кожен працівник повинен розуміти, що від нього також багато в чому залежить імідж оздоровниці. Охайний вигляд, вміння спілкуватися з клієнтом та надати йому потрібну інформацію чи допомогу, сумлінність у виконанні своїх обов’язків – це ті ази, які повинен знати та втілювати в життя працівник санаторію. Якщо ж хтось навіть після ряду попереджень залишається невиправним «несуном» чи постійно норовить «скоротити» час перебування на робочому місці, то з такими працівниками доводиться розпрощатися.
Під час наради були обговорені й інші актуальні питання життєдіяльності «Карпат».
ТОП коментованих за тиждень