В останній тиждень перед виборами особливо помітно, як чинна влада Трускавця намагається утриматися «при справах». Майже істеричне апелювання «Ми стільки всього зробили!» вражає своїм цинізмом. Адже зробленого – як кіт наплакав.
Ще більше вражає відсутність чіткого бачення майбутнього міста-курорту. Якщо в Андрія Кульчинського є програма розвитку міста «Трускавець-2020», то що є в Руслана Козира? Що він планує? Далі керувати в ручному режимі? Далі прислухатися до московського політтехнолога?
Нещодавно діючий мер Трускавця «прозвітував». Але він нічого не сказав про те, як розбазарюється комунальне майно. Забув? Не думаю…
Процедурі банкрутства КП «Наше місто», ініційованій міським головою, передувало отримання кредиту в сумі 2,0 млн. грн. Наступним етапом були програні виконавчим комітетом всі суди. Чому суди були програні? Випадково? Не думаю…
Для чого «далекоглядний» мер брав кредити для банкрута та програвав суди? Про це ми спробуємо розповісти далі. З моментом оголошення процедури банкрутства була запущена процедура продажу основних засобів за заниженими цінами. Звичайно, що з метою наживи.
Так, в кінці серпня цього року був проданий автомобіль «МАЗ», який належав КП «Наше місто» та використовувався КП «Парк курортний» для прибирання міста в літній період як порохотяг, а в зимовий період для очищення доріг від снігу та посипання піском. Вартість нового такого автомобіля без навісного обладнання становить 250 тис. євро або 5,7 млн. грн. МАЗ купили для потреб трускавецьких комунальників ще за Грицака. А продали автомобіль тепер за 250 тис. грн. Нагадаємо, що 1 євро зараз коштує біля 25 грн. Відчуваєте різницю? Проста випадковість? Не думаю…
Неважко здогадатись, куди поділась різниця. І чому місто не викупило даний автомобіль, зважаючи на те, що наближається зимовий період? Хіба доброму господарю небайдуже, чим будуть прибирати місто? Перші маленькі снігопади показали, що ми не готові до зими. Старенький газон-піскосій, придбаний ще в дев’яностих роках, який на ладан дихає, не справлявся з роботою та міг в будь-який момент зламатись. Невже Козир сповідує принцип «Після мене хоч потоп»?
Що найцікавіше, то даний автомобіль викупило комунальне підприємство зі Стрия і в подальшому планує його надавати в оренду Трускавцю на платній основі. Ото вже хтось нагріє рученята на такому «бізнесі»…
Звичайно, можна говорити, що продавав автомобіль арбітражний керуючий. Однак керівником підприємства КП «Наше місто» на час банкрутства призначена довірена особа Р. Козира Вацько Галина Іванівна, яка повністю контролювала ситуацією на підприємстві. Чи сприяє ця жіночка розбазарюванню майна? Судити не нам. Але факт, що отримує вона немалу зарплатню. За що?
За час банкрутства було продано всі основні засоби, які рахувались за підприємством КП «Наше місто». Виняток становлять хіба що стратегічні об’єкти: котельні, бойлерні та інші об’єкти, які забезпечують життєдіяльність міста та заборонені для продажу під час банкрутства. А діючий мер зараховує до своїх заслуг те, що він зберіг майно. Він так щиро говорить про це, але чомусь завжди при цьому соромливо опускає очі. Чи можна йому вірити? Не думаю…
Весною поточного року за безцінь продано автомобіль «Тойота Авалон», вартість якого один млн. грн. Продано і машину по фрезуванню асфальту (вартість 1,8 млн. грн.), чіпсілер, машину для заробки тріщин та ям у дорожньому полотні (вартість 5,0 млн. грн.) та іншого майна орієнтовною вартістю 8,0 млн. грн. На черзі продаж будівлі та земельної ділянки колишнього ВУКГ. Незважаючи на кількість проданого майна, заборгованість працівникам КП «Наше місто» не ліквідована по сьогодні. Випадковість? Не думаю…
Проте «добрими господарями» викуплено в 2015 році залишки адміністративного корпусу КП «Наше місто» по вул. Стебницькій за 2,0 млн. грн. Підіть подивіться на це приміщення…
Новим підприємством, яке на черзі може стати банкрутом, є ТзОВ «Трускавецький водоканал». Тут дуже «добре» «спрацював» колишній виконавчий директор даного підприємства Петро Іванишин, щоб довести його до такого стану. Маємо «якісну та дешеву воду». Чи вийде водоканал Трускавця сухим з води після «господарювання» Петра Іванишина? Не думаю…
Кому потрібні банкрутство «Нашого міста», банкрутство водоканалу? Яке підприємство на черзі – «Трускавецьжитло» чи «Парк курортний»? А може, все місто-курорт стане банкрутом?
Під ширмою банкрутства хтось наживається, продаючи комунальне майно за безцінь. Хто від цих банкрутств має вигоду? Громада Трускавця? Не думаю…
Маємо брехливу владу та обдурену громаду. Чому так? Подумайте…
Дмитро Кисленько
ТОП коментованих за тиждень