Відділ державної реєстрації речових прав на нерухоме майно реєстраційної служби Трускавецького міського управління юстиції повідомляє про те, що з 1 жовтня 2015 року інформація з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно прав буде надаватись тільки за умови укладеного договору між користувачем та адміністратором Державного реєстру прав і одержанням електронного цифрового підпису для роботи з Державним реєстром прав.
Відповідно до п. 2 Порядку доступу посадових осіб органів державної влади, органів місцевого самоврядування, судів, органів внутрішніх справ, органів прокуратури, органів Служби безпеки, нотаріусів, адвокатів до Державного реєстру речових прав на нерухоме майно, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 24.12.2014 р. за № 722 доступ користувачів до Державного реєстру прав та реєстрів надається (припиняється) на підставі договору, укладеного між таким користувачем та адміністратором Державного реєстру прав.
У разі коли користувачем є посадова особа органу державної влади або органу місцевого самоврядування, договір укладається між органом, у якому працює такий користувач, та адміністратором Державного реєстру прав.
З питань про укладення договору необхідно звертатись до Львівської філії ДП «Національні інформаційні системи», що розташований за адресою: м. Львів, вул. Зелена, 149ю. Детальну інформацію щодо отримання доступу можна отримати на сайті ДП «Національні інформаційні системи»: http://www.informjust.ua.
Руслана Федурко
начальник відділу
державної реєстрації речових прав
на нерухоме майно реєстраційної служби
Трускавецького міського управління юстиції
ТОП коментованих за тиждень