На виконкомі 27 січня було прийнято рішення “Про впорядкування розміщення зовнішньої реклами”, по цьому питанні доповідав директор філії “Реклама і нерухомість” КП “Наше місто” Т. Гончарик. Біл-борди на Стебницькому та Дрогобицькому кільці демонтуватимуть одразу після закінчення терміну дії договорів. Такі дії подаються під соусом “турбота про благоустрій”, але яким чином шкодять ці конструкції мешканцям чи відпочиваючим, сказати важко або й неможливо. Часто з біл-бордів можна почерпнути потрібну інформацію, вони закривають облуплені фасади будинків чи непривабливі території. Та й є дохід у міський бюджет. Проте, можливо, хтось хоче прибрати рекламний бізнес у Трускавці до одних-єдиних рук, тому, напевно, і розпочалася така війна з біл-бордами, які нікому не заважають, а бюджет міста поповнюють.
Член міськвиконкому, колишній заступник колишнього мера Віктор Марченко говорив, що в Трускавці півтора року порушується законодавство по рекламі, на що мер міста Р. Козир йому парирував, що “питання врегульовується, ним займатиметься Управління розвитку курорту”. До речі, в рекламному бізнесі міста задіяні або хочуть бути задіяні і чимало представників депутатського корпусу, для прикладу, в курортному парку дехто з них рекламує свій бізнес, інші ж мають з того прибуток. Єдиний правдивий факт – від цькування рекламного бізнесу ні влада не стане чеснішою, ні громада заможнішою (це наша приватна позиція).
До речі, колишній міський голова Трускавця Лев Грицак підтримує ідеї Р. Козира щодо ліквідації біл-бордів на кільцях Стебницькому та Дрогобицькому. Наше джерело інформує, що саме Лев Ярославович 2 листопада 2010 року підписав розпорядження про поступовий демонтаж цих споруд. Термін дії багатьох договорів по оренді місць закінчується 28 лютого 2011 року, тож з початком березня у Трускавці може бути більше просвітку.
ТОП коментованих за тиждень