“Якщо хочеш жити, як чоловік, то мусиш працювати, як кінь”. Це японське прислів’я озвучив на понеділковій нараді 8 серпня мер Трускавця Руслан Козир, додавши, що “тільки тяжка праця може привести людей до добробуту”. Міський голова поінформував присутніх, що спостерігається тенденція відходу санітарно-курортних закладів міста від промоційної діяльності і що туроператори відмічають мізер інформації загального плану про цілющі властивості “Нафтусі”. Досвід Польщі, Чехії та Словаччини в сфері туризму мер проаналізував на вихідних і дійшов висновку, що для ефективної промоції потрібна консолідація рекламних бюджетів.
Цілком можливо, що у Трускавці впровадять досвід австрійських муніципалітетів відносно пасажирських перевезень. Там перевізників чергують по більш та менш рентабельних маршрутах. Руслан Козир зазначив, що музичні та спортивні школи в Австрії є приватними та дотуються з місцевих бюджетів, проте в нас запровадження чогось подібного – це ще надто віддалена перспектива.
Також мер зробив зауваження керівнику УЖКГіБ щодо потреби активізації роботи з контролю за благоустроєм, вона повинна бути планованою та носити системний характер. Втім, це стосується і роботи інших підрозділів Трускавецької міської ради.
ТОП коментованих за тиждень