В електронному кабінеті платника з’явилися нові сервіси
З 1 липня поточного року для платників єдиного внеску розширено функціонал електронного сервісу «Електронний кабінет платника» (сabinet.sts.gov.ua). Так, платникм мають можливість підготувати, заповнити та надіслати звіт щодо сум нарахованого єдиного внеску на загальнообовۥязкове державне соціальне страхування за новими формами.
Нові можливості кабінету забезпечують повний спектр послуг для суб’єктів спрощеної системи оподаткування (І і ІІ група) щодо подання звітності відповідно до вимог чинного законодавства.
Користуючись режимом приватної частини «Введення звітності», платники мають змогу створити та надіслати до контролюючих органів в електронному вигляді:
– податкову декларацію платника єдиного податку – фізичної особи – підприємця та податкову декларацію платника єдиного податку третьої групи – юридичної особи;
– податковий розрахунок сум доходу, нарахованого (сплаченого) на користь фізичних осіб, і сум утриманого з них податку(податковий розрахунок за ф. № 1ДФ);
– звіт щодо сум нарахованого єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування;
– повідомлення про прийняття працівника на роботу.
За результатами обробки звітності квитанції 1 та 2 розміщуються в режимі «Вхідні/вихідні документи» особистого кабінету.
Нагадуємо, що вхід до особистого кабінету здійснюється при наявності електронного цифрового підпису. Його можна отримати у будь-якому Акредитованому центрі сертифікації ключів або в кабінеті 102 Дрогобицької ОДПІ, вул. Шевченка, 9 м. Дрогобич.
«Вісник. Право знати все про податки і збори» – надійний помічник бухгалтера і підприємця
Журнал «Вісник. Право знати все про податки і збори» виходить у новому форматі. Для зручності читачів змінено структуру журналу. Тепер він повністю розрахований на тих, для кого найголовніше – це прикладна інформація. На сторінках оновленого видання бухгалтери та підприємці будуть постійно отримувати найоперативнішу інформацію з найгарячіших питань. «Вісник» насправді стає корисним помічником для підприємців в галузях податкової та митної діяльності. І всю інформацію читач буде отримувати з перших рук.
Окрім того, змінено оформлення матеріалів: у відповідь на чисельні прохання передплатників збільшено шрифт текстів, збільшено кількість інфографіки, яка робить матеріали зручнішими для сприйняття, тощо.
Колектив «Вісника» і надалі працюватиме над розвитком журналу як незмінного помічника платників податків та закликає усіх читачів до надсилання побажань та конструктивних пропозицій.
Нові можливості сервісу «Електронний кабінет платника» для платників ПДВ
У рамках адміністрування податку на додану вартість в електронному сервісі «Електронний кабінет платника» (оновлена версія) платники мають можливість:
– отримати в режимі он-лайн дані реєстру платників ПДВ;
– надіслати в електронному вигляді заявку на реєстрацію платником податку на додану вартість, запит для отримання витягу з реєстру платників ПДВ;
– переглянути дані про стан розрахунків з бюджетом;
– зареєструвати податкові накладні та/або розрахунок коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних;
– користуватись сервісами системи «Електронного адміністрування ПДВ» (переглянути проведені операції в системі СЕА ПДВ та отримати інформацію про рух коштів на електронному рахунку).
Переглянути відеоінструкцію з користування ЕКП можна на офіційному веб-порталі ДФС за посиланням http://sfs.gov.ua/media-tsentr/videogalereya/prezentatsii-ta-inshi-materi/2964.html
Застосування податкової соціальної пільги до вихідної допомоги у зв’язку із звільненням працівника або при виході на пенсію
Згідно з пунктом 169.1 статті 169 Податкового кодексу України (далі – ПКУ) платник податку має право на зменшення суми загального місячного оподатковуваного доходу, отримуваного від одного роботодавця у вигляді заробітної плати (інших прирівняних до неї відповідно до законодавства виплат, компенсацій та винагород), якщо його розмір не перевищує суми, що дорівнює розміру місячного прожиткового мінімуму, діючого для працездатної особи на 01 січня звітного податкового року, помноженого на 1,4 та округленого до найближчих 10 гривень.
У 2016 році розмір заробітної плати, що дає право на податкову соціальну пільгу, становить – 1930 грн. (прожитковий мінімум на працездатну особу у розмірі 1378 грн. х 1,4).
Відповідно до підпункту 14.1.48 пункту 14.1 статті 14 ПКУ заробітна плата для цілей розд. ІV ПКУ – це основна та додаткова заробітна плата, інші заохочувальні та компенсаційні виплати, які виплачуються (надаються) платнику податку у зв’язку з відносинами трудового найму згідно із законом.
Тобто, фізична особа, яка отримує дохід у вигляді вихідної допомоги у зв’язку із звільненням, в тому числі при виході на пенсію має право на податкову соціальну пільгу за умови якщо розмір її місячного оподатковуваного доходу, отримуваного від одного роботодавця у вигляді заробітної плати та інших прирівняних до неї виплат, не перевищує граничного розміру для отримання податкової соціальної пільги.
Коли і як подаються звіти з єдиного внеску за новою формою
Дрогобицька ОДПІ інформує платників, що починаючи з 1 липня 2016 року звіти за звітний період «червень 2016» та звіти за звітні періоди 2016 року подаються платниками єдиного внеску до контролюючих органів за новою формою та згідно затвердженого формату, відповідно до “Порядку формування та подання страхувальниками звіту щодо сум нарахованого єдиного внеску на загальнообов´язкове державне соціальне страхування”, затвердженого наказом Мінфіну від 14.04.2016р. №441. В новій редакції передбачено, що подаються:
– звіт про суми нарахованої заробітної плати (доходу, грошового забезпечення, допомоги, компенсації) застрахованих осіб і суми нарахованого єдиного внеску на загальнообов´язкове державне соціальне страхування до фіскальних органів ( форма №Д4);
– звіт про суми нарахованого доходу застрахованих осіб і суми нарахованого єдиного внеску (форма №Д5);
– звіт про суми добровільних внесків, передбачених договором про добровільну участь, що підлягають сплаті, та суми доплати до фіскальних органів (форма №;Д6);
– звіт про настання нещасного випадку на виробництві або професійного захворювання (форма №Д7).
Нові електронні формати Звіту розміщені на офіційному веб-порталі ДФС у розділі «Електронна звітність» / Платникам податків про електронну звітність / Інформаційно-аналітичне забезпечення / Реєстр електронних форм податкових документів.
Для заповнення Звіту в електронному вигляді за новими формами та згідно із затвердженим форматом платникам єдиного внеску у разі відсутності діючого Договору про визнання електронних документів (J/F 1391004) з відповідним органом ДФС необхідно укласти такий Договір.
Підготувати, заповнити та надіслати Звіт в електронному вигляді за новими формами платник єдиного внеску матиме можливість скориставшись електронним сервісом «Електронний кабінет платника» (cabinet.sfs.gov.ua).
Звіт за попередній звітний період до 2016 року, який не подавався, подається до контролюючого органу за формою, що діяла з1 травня 2015 року, такий Звіт подається лише один раз за один звітний період.
При самостійному виправленні помилки при нарахуванні військового збору – штраф
Трускавецьке відділення Дрогобицької ОДПІ нагадує, що у разі самостійного виправлення помилки щодо нарахованої (сплаченої) суми військового збору, що збільшує суми податкових зобов’язань, до податкових агентів застосовується відповідальність у вигляді штрафу, пені та адміністративна відповідальність.
Однак, якщо виправлення помилки – зменшення суми податкових зобов’язань, то до податкових агентів застосовується відповідальність лише у вигляді штрафу.
В якому розмірі будуть застосовуватись штрафи?
Згідно з п. 119.2 ПКУ, за неподання, подання з порушенням строків, не у повному обсязі, з недостовірними відомостями або з помилками податкової звітності про суми доходів, нарахованих (сплачених) на користь платника податків, суми утриманого з них податку, передбачено штраф у розмірі 510 грн (за повторні дії протягом року – 1020 грн).
Ці штрафи не застосовуються, якщо недостовірні відомості або помилки у податковій звітності виникли у зв’язку з проведенням річного перерахунку ПДФО відповідно до п. 169.4 ПКУ та були виправлені відповідно до вимог ст. 50 ПКУ. Якщо податковий борг не сплачено у встановлені ПКУ строки для погашення узгодженого грошового зобов’язання, то після закінчення цих строків на суму податкового боргу нараховується пеня (пп. 129.1.1 ПКУ).
Нарахування пені розпочинається:
– при самостійному нарахуванні суми грошового зобов’язання платником податків – після спливу 90 днів, наступних за останнім днем граничного строку сплати грошового зобов’язання, визначеного ПКУ;
– при нарахуванні суми грошового зобов’язання контролюючими органами – від першого робочого дня, наступного за останнім днем граничного строку сплати грошового зобов’язання, визначеного у податковому повідомленні-рішенні згідно із ПКУ.
Пеня нараховується на суму податкового боргу (включаючи суму штрафних санкцій за їх наявності та без урахування суми пені) із розрахунку 120% річних облікової ставки НБУ, діючої на день виникнення такого податкового боргу або на день його (його частини) погашення, залежно від того, яка з величин таких ставок є більшою, за кожний календарний день прострочення у його сплаті.
Притягнення до фінансової відповідальності платників податків за порушення законів з питань оподаткування, іншого законодавства, контроль за дотриманням якого покладено на контролюючі органи, не звільняє їх посадових осіб за наявності відповідних підстав від притягнення до адміністративної або кримінальної відповідальності
Безалкогольне пиво: причетність до акцизу
Трускавецьке відділення Дрогобицької ОДПІ нагадує, що пиво – це насичений діоксидом вуглецю пінистий напій, отриманий під час бродіння охмеленого сусла пивними дріжджами, який зазначений у товарній позиції 2203 згідно з УКТ ЗЕД (п.п. 14.1.144 п. 14.1 ст. 14 Податкового кодексу України (далі – ПКУ)).
В свою чергу, під безалкогольним пивом розуміють насичений діоксидом вуглецю пінистий напій, одержаний під час бродіння охмеленого сусла пивними дріжджами з об’ємною часткою спирту не більш як 0,5 відсотка, отриманий шляхом діалізу або переривання головного бродіння, або виготовлення пивного сусла зі зниженою часткою сухих речовин у початковому суслі, що відноситься до товарної групи УКТ ЗЕД за кодом 2202 (ст. 1 Закону України «Про державне регулювання виробництва і обігу спирту етилового, коньячного і плодового, алкогольних напоїв та тютюнових виробів» зі змінами та доповненнями).
При цьому п.п. 215.3.1 п. 215.3 ст. 215 ПКУ ставки акцизного податку встановлено, зокрема, на пиво із солоду (солодове), що відноситься до товарної групи 2203 00 згідно з УКТ ЗЕД. На товари, що відносяться до товарної групи 2202 згідно з УКТ ЗЕД, ставки акцизного податку ПКУ не встановлено та такі товари не віднесено до підакцизних.
Тому операції з реалізації суб’єктами господарювання роздрібної торгівлі товарів, які не належать до підакцизних, зокрема пива безалкогольного, акцизним податком не оподатковуються.
Книга обліку втрачена або пошкоджена
У разі втрати, пошкодження або дострокового знищення документів, зазначених у статті 44 ПКУ платник податку зобов’язаний у п’ятиденний строк письмово повідомити контролюючі органи та відновити втрачені документи протягом 90 календарних днів з дня, що настає за днем надходження повідомлення до контролюючого органу (п. 44.5 ПКУ).
У разі незабезпечення платником податків зберігання первинних документів, облікових та інших регістрів, бухгалтерської та статистичної звітності, інших документів з питань обчислення і сплати податків та зборів протягом установлених ст.44 ПКУ строків тягнуть за собою накладання штрафів:
1) штраф за незабезпечення зберігання первинних документів, облікових та інших регістрів за п. 121.1 ПКУ у розмірі 510 грн (за повторне протягом року порушення — 1020 грн);
2) адмінштраф за неведення обліку або неналежне ведення обліку доходів і витрат, для яких законами України встановлено обов’язкову форму обліку зі ст. 1641КпАП у розмірі від 51 до 136 грн (а за повторне порушення протягом року — від 85 до 136 грн).
Нагадуємо, що Порядок ведення книги обліку доходів для платників єдиного податку першої, другої та третьої груп, які не є платниками податку на додану вартість, затверджений наказом МФУ від 19.06.2015 р. № 579 та Порядок ведення книги обліку доходів і витрат для платників єдиного податку третьої групи, які є платниками податку на додану вартість, затверджений наказом МФУ від 19.06.2015 р. № 579.
Порядок оподаткування доходу фізичної особи – нерезидента від надання власного нерухомого майна в оренду фізичній особі – підприємцю
Відповідно до підпункту 170.1.3 пункту 170.1 статті 170 Податкового кодексу України від 02.12.2010 р. № 2755-VI з внесеними змінами та доповненнями (далі – Кодекс) нерухомість, що належить фізичній особі – нерезиденту, надається в оренду виключно через фізичну особу – підприємця або юридичну особу резидента (уповноважених осіб), що виконують представницькі функції такого нерезидента на підставі письмового договору та виступають його податковим агентом щодо таких доходів.
Нерезидент, який порушує норми цього пункту, вважається таким, що ухиляється від сплати податку.
При цьому, зазначені доходи оподатковуються податковим агентом під час їх нарахування (виплат) за ставкою 18%, визначеною пунктом 167.1 статті 167 Кодексу (підпункт 170.1.4 пункту 170.1 статті 170 Кодексу).
Чи може ФОП – платник єдиного податку, який є пенсіонером, повернути сплачений ЄСВ
Згідно з частиною 4 ст. 4 Закону №2464 фізичні особи-підприємці, які обрали спрощену систему оподаткування, звільняються від сплати за себе єдиного внеску, якщо вони є пенсіонерами за віком або інвалідами та отримують відповідно до закону пенсію або соціальну допомогу. Такі особи можуть бути платниками єдиного внеску виключно за умови їх добровільної участі у системі загальнообов’язкового державного соціального страхування.
Також зазначено, що відповідно до п. 2 частини 1 ст. 6 Закону № 2464 платник єдиного внеску має право звертатися до органу доходів і зборів з письмовою заявою про зміну умов сплати єдиного внеску у разі зміни його статусу як платника (або отримання права на зміну розміру єдиного внеску, зокрема у зв’язку із зміною виду економічної діяльності). Тобто, платник повідомляє орган ДФС про набуття статусу інваліда або пенсіонера шляхом подання письмової заяви довільної форми із відповідними підтверджуючими документами.
Згідно п. 3 розділу III Порядку формування та подання страхувальниками звіту щодо сум нарахованого єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування у разі самостійного визначення бази нарахування єдиного внеску фізичні особи – підприємці, які обрали спрощену систему оподаткування та які є пенсіонерами за віком або інвалідами та отримують відповідно до закону пенсію за віком або соціальну допомогу, формують та подають до органів доходів і зборів Звіт самі за себе один раз на рік до 10 лютого року, що настає за звітним періодом. Звіт про суми нарахованого доходу застрахованих осіб та суми нарахованого єдиного внеску (далі – Звіт) подається за формою № Д5.
Враховуючи те, що фізичною особою-підприємцем подано Звіт про суми нарахованого доходу застрахованих осіб та суми нарахованого єдиного внеску за формою згідно з додатком 5, підстав для повернення коштів зі сплати єдиного внеску немає.
Які операції з постачання товарів/послуг вважаються оподатковуваними операціями для цілей реєстрації платником ПДВ?
Відповідно до пункту 181.1 статті 181 Податкового кодексу України від 02.12.2010 р. № 2755-VI зі змінами та доповненнями (далі – Кодекс) у разі, якщо загальна сума від здійснення операцій з постачання товарів/послуг, що підлягають оподаткуванню згідно з цим розділом, у тому числі з використанням локальної або глобальної комп’ютерної мережі, нарахована (сплачена) такій особі протягом останніх 12 календарних місяців, сукупно перевищує 1 000 000 гривень (без урахування податку на додану вартість), така особа зобов’язана зареєструватися як платник податку на додану вартість у контролюючому органі за своїм місцезнаходженням (місцем проживання) з дотриманням вимог, передбачених статтею 183 Кодексу, крім особи, яка є платником єдиного податку першої – третьої груп.
Якщо особа, яка відповідно до пункту 181.1 статті 181 Кодексу не є платником ПДВ у зв’язку з тим, що обсяги оподатковуваних операцій відсутні або є меншими від встановленої зазначеною статтею суми, вважає за доцільне добровільно зареєструватися як платник податку, така реєстрація здійснюється за її заявою (пункт 182.1 статті 182 Кодексу). Згідно із розділами V та ХХ Кодексу до оподатковуваних операцій з постачання товарів/послуг належать операції, що підлягають оподаткуванню за основною ставкою ПДВ – 20%, ставкою 7%, нульовою ставкою ПДВ та звільнені (умовно звільнені) від оподаткування ПДВ.
Відповідне питання – відповідь розміщене у підкатегорії 101.01.01 Бази знань, що знаходиться на сервісі «Загальнодоступний інформаційно-довідковий ресурс» офіційного веб-порталу ДФС України за посиланням http://zir.sfs.gov.ua
Для реєстрації платників податку на додану вартість зменшено кількість необхідних документів
Дрогобицька ОДПІ інформує про те, що з 1 липня 2016 року набрав чинності наказ Міністерства фінансів України від 25.05.2016р. №503, яким внесено зміни до Положення про реєстрацію платників податку на додану вартість, яке регулюється наказом Мінфіну від 14.11.2014р. №1130.
Нововведеннями встановлено, що Додаток до реєстраційної заяви платника ПДВ, в якому зазначаються причини реєстрації або критерії, за якими платник відповідає вимогам розділу V Податкового кодексу України до контролюючого органу не подається. Також скасовано обов´язок платника щодо подання до заяви про анулювання реєстрації платника ПДВ Додатка, в якому платник вказує причини анулювання реєстрації платника ПДВ.
Нагадуємо, що законодавчі підстави як для реєстрації платника ПДВ, так і для анулювання, як і раніше, зазначаються безпосередньо у самих заявах у відповідних розділах.
Нагадуємо! Останній термін сплати податкових зобов’язань за поданими деклараціями про доходи – 31 липня 2016
Трускавецьке відділення Дрогобицької ОДПІ нагадує платникам, що відповідно до п.179.7 ст.179 Податкового Кодексу України кожна фізична особа, яка задекларувала доходи, отримані протягом минулого року, зобов’язана самостійно до 1 серпня сплатити суму податкового зобов’язання, зазначену в поданій нею податковій декларації.
Тобто податкові зобов’язання зі сплати податку на доходи фізичних осіб та військового збору необхідно сплатити не пізніше 31 липня 2016 року.
Ключі електронного підпису можна безкоштовно отримати у Дрогобичі
Дрогобицька об’єднана державна податкова інспекція запрошує підприємців та юридичних осіб скористатися перевагами подання звітності в електронному вигляді. Це сучасно, швидко та зручно.
Для цього необхідно отримати ключі електронного цифрового підпису, які безкоштовно видаються у відокремлених пунктах реєстрації користувачів Акредитованого центу сертифікації ключів Інформаційно-довідкового департаменту (АЦСК ІДД) ДФС.
Один з таких пунктів розташований у приміщенні Дрогобицької ОДПІ за адресою: м. Дрогобич, вул. Шевченка 9, кабінет № 101, телефон – (03-24) 41-02-40,
електронна адреса – ra_1302@ukr.net.
Графік роботи:
понеділок – четвер – з 9.00 до 18.00 год.
п’ятниця – з 9.00 до 16.45 год.
субота – неділя – вихідний.
До послуг ЕЦП, які надаються АЦСК ІДД належать:
– реєстрація заявників;
– надання у користування надійних засобів ЕЦП;
– допомога при генерації відкритих та особистих ключів;
– обслуговування посилених сертифікатів ключів заявників, що включає сертифікацію відкритих ключів заявників, розповсюдження та зберігання посилених сертифікатів ключів, управління статусом посилених сертифікатів ключів та розповсюдження інформації про статус сертифікатів ключів;
– надання послуги фіксування часу;
– консультативні послуги за зверненням підписувачів.
Увага! Змінено режим роботи Центру обслуговування платників
Трускавецьке відділення Дрогобицької ОДПІ Головного управління ДФС у Львівській області повідомляє про зміну режиму роботи Центру обслуговування платників:
Час прийому відвідувачів:
Понеділок – четвер – з 9 год. 00 хв. до 18 год. 00 хв.
П’ятниця – з 9 год. 00 хв. до 16 год. 45 хв.
Субота – з 9.год. 00 хв. до 13 год. 00 хв.
Неділя – вихідний.
Обідня перерва – з 13 год. 00 хв. до 13 год. 45 хв.
Трускавецьке відділенні Дрогобицької ОДПІ
До теми. Гаряча лінія
В Трускавецькому відділенні 13 липня 2016 відбувся черговий сеанс телефонного зв’язку “гаряча лінія” Пропонуємо до уваги відповіді на запитання платників податків, які були надані завідувачем сектору оподаткування фізичних осіб Садлівською М.І.
– Які строки сплати податку на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки?
– Відповідно до п.п. 266.10.1. п. 266.10 ст. 266 Податкового кодексу України від 02 грудня 2010 року № 2755-VI зі змінами та доповненнями податкове зобов’язання за звітний рік з податку на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки, сплачується:
а) фізичними особами – протягом 60 днів з дня вручення податкового повідомлення-рішення;
б) юридичними особами – авансовими внесками щокварталу до 30 числа місяця, що наступає за звітним кварталом, які відображаються в річній податковій декларації.
– Яким чином ФО – співвласники житлової нерухомості, що перебуває у їх спільній сумісній власності, але не поділена в натурі, можуть повідомити контролюючий орган про визначеного за їх згодою платника податку на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки?
– Відповідно до п.п. 266.2.1 п. 266.2 ст. 266 Податкового кодексу України від 02 грудня 2010 року № 2755-VI зі змінами та доповненнями (далі – ПКУ) об’єктом оподаткування податком на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки, є об’єкт житлової та нежитлової нерухомості, в тому числі його частка.
Підпунктом 266.1.2 п. 266.1 ст. 266 ПКУ визначено платників податку в разі перебування, зокрема, об’єктів житлової та/або нежитлової нерухомості у спільній частковій або спільній сумісній власності кількох осіб, зокрема якщо об’єкт житлової та/або нежитлової нерухомості, що перебуває у спільній сумісній власності кількох осіб, але не поділений в натурі, платником податку є одна з таких осіб-власників, визначена за їх згодою, якщо інше не встановлено судом.
Обчислення суми податку з об’єкта/об’єктів оподаткування, які перебувають у власності ФО, здійснюється контролюючим органом за місцем податкової адреси (місцем реєстрації) власника такої нерухомості (п.п. 266.7.1 п. 266.7 ст. 266 ПКУ).
Податкове/податкові повідомлення-рішення про сплату суми/сум податку, обчисленого згідно з п.п. 266.7.1 п. 266.7 ст. 266 ПКУ, та відповідні платіжні реквізити, зокрема, органів місцевого самоврядування за місцезнаходженням кожного з об’єктів житлової та/або нежитлової нерухомості, надсилаються (вручаються) платнику податку контролюючим органом за місцем його податкової адреси (місцем реєстрації) до 1 липня року, що настає за базовим податковим (звітним) періодом (роком) (п.п. 266.7.2 п. 266.7 ст. 266 ПКУ).
Згідно з п.п. 266.7.3 п. 266.7 ст. 266 ПКУ платники податку мають право звернутися з письмовою заявою до контролюючого органу за місцем проживання (реєстрації) для проведення звірки даних щодо:
– об’єктів житлової та/або нежитлової нерухомості, в тому числі їх часток, що перебувають у власності платника податку;
– розміру загальної площі об’єктів житлової та/або нежитлової нерухомості, що перебувають у власності платника податку;
– права на користування пільгою із сплати податку;
– розміру ставки податку;
– нарахованої суми податку.
У разі виявлення розбіжностей між даними контролюючих органів та даними, підтвердженими платником податку на підставі оригіналів відповідних документів, зокрема документів на право власності, контролюючий орган за місцем проживання (реєстрації) платника податку проводить перерахунок суми податку і надсилає (вручає) йому нове податкове повідомлення-рішення. Попереднє податкове повідомлення-рішення вважається скасованим (відкликаним).
Таким чином, ФО – співвласники житлової нерухомості, яка перебуває у їх спільній сумісній власності, але не поділена в натурі, можуть повідомити контролюючий орган про визначеного за їх згодою платника податку на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки, звернувшись з письмовою заявою за місцем податкової адреси (місцем реєстрації) власника житлової нерухомості.
Трускавецьке відділення Дрогобицької ОДПІ
ТОП коментованих за тиждень