Якось чекаючи на зупинці на маршрутний автобус, почув діалог між двома пенсіонерками щодо того, куди подівся комунальний автобус для пенсіонерів від Руслана Козира.
Ось і пригадалося мені, як у рамках соціальних пропозицій міського голови Руслана Козира і пункту його передвиборчої програми про обладнаний комунальний транспорт для пенсіонерів та літніх людей, комунальним підприємством «АТП» було куплено автобус за 260 тис. грн. Як зазначив пан Козир: «Цей автобус – перша ластівка, адже будь-якому ринку потрібна здорова конкуренція, котра формує пропозиції для людей, а люди мають право вибору». Цим самим, за словами Козира, буде покращена якість пасажирських перевезень, та збільшаться надходження до бюджету. Більше того, в планах очільника міської ради було поповнення муніципального автопарку.
Напрошується просте запитання, куди ж подівся автобус «Мерседес Бенц» – нового покоління, обладнаний комп’ютером, датчиками контролю, електродвигуном, який відноситься до екологічно чистих транспортних засобів і є утричі економнішим за існуючі пасажирські автобуси, який має низьку посадочну платформу, пристрій для заїзду інвалідних колясок та дитячих візочків? Де обіцяні додаткові надходження до бюджету? Де «пакращення» якості пасажирських перевезень?
Як мені стало відомо, автобус, оплачений за рахунок бюджету Трускавця (260 тис. грн.), досі стоїть несправний в одному з автопарків міста. Ремонт даного транспорту досить дорогий і його можна зробити тільки у Львові.
Євген Бродзінський, голова ГМ «ОПОРА» в м. Трускавець
Від «Трускавецького вісника». На одній із понеділкових нарад в кінці минулого року міський голова Трускавця обмовився, що комунальний автобус за невеличкий період часу (біля двох місяців) трускавчани знищили дужче, ніж за вісім років його експлуатації в Німеччині…
ТОП коментованих за тиждень