2 червня «Трускавецький вісник» опублікував замітку «Турбота про безпеку чи спосіб наживи?», в якій піднято тему правомірності дій КП «Трускавецьтепло» щодо укладання угод із абонентами про сервісне обслуговування котлів індивідуального опалення. Буквально вже наступного дня очільник КП «Трускавецьтепло» Руслан Крамар попрохав подати його коментар з приводу цієї теми, що і робимо.
– «Трускавецький вісник» читає досить багато людей, тому я хотів би дещо уточнити ту інформацію, яка подана на вашому сайті. Довідався я про цю замітку від майстра, який розносив договори по квартирах і який повідомив мене, що є публікація, де мене порівняли з Остапом Бендером, – каже Руслан Ярославович. – Справа в тому, що договір на сервісне обслуговування котла є обов’язковим згідно правил газопостачання. Якщо його немає, газовики можуть навіть припинити подачу газу, адже мова йде про безпеку не тільки окремо взятої квартири, а цілого багатоповерхового будинку. При установці котла перший рік сервісне обслуговування здійснює фірма-виробник (назви фірм не подаємо – «ТВ»), існує гарантійний термін продукції, є й інші нюанси. А потім споживач має укласти угоду на сервісне обслуговування котла. Оскільки ми працюємо на цьому ринку послуг, то відповідно ми також пропонуємо споживачам укласти таку угоду – з нами. Чому саме з КП «Трускавецьтепло»? По-перше, в нас дешевше, всього 276 гривень на рік, тоді як інші центри за цю послугу беруть по 300, 350 і навіть 400 гривень. По-друге, у нас є цілодобова диспетчерська служба і наші працівники готові виїхати на виклик в будь-який час доби, щоби ліквідувати неполадки. По-третє, сума, яку споживач повинен сплатити, розбивається на 12 місяців і вона є підйомною, тобто не потрібно сплачувати всю суму одразу, як цього вимагають в інших сервісних центрах. Ще раз підкреслюю – ми діємо згідно закону і не зобов’язуємо укласти угоду саме з нами, а пропонуємо, оскільки наші умови на даний момент є найвигіднішими для споживача.
Від «Трускавецького вісника» додамо, що нами проведено перевірку сказаного Русланом Крамаром, здійснено контрольний дзвінок до фірми-конкурента КП «Трускавецьтепло» і там дійсно ціна становить 300 гривень, а входить в неї два безкоштовні виклики на рік у разі поломки котла. Так що з ким укладати угоди на сервісне обслуговування котлів, обирати кожному. Як бачимо, індивідуальне опалення – це не тільки плюси та переваги, а це ще й кабала, фінансовий зашморг на шию. Бо єдиними витратами на установку ІО не обходиться – потім доводиться ще за сервісне обслуговування сплачувати, за обігрів ЦО місць загального користування та за незаізольовані труби, та й котел не вічний. А питання безпеки – це взагалі окрема тема…
ТОП коментованих за тиждень