На встановленій з ініціативи Трускавецької міської ради рекламній конструкції в курортному парку продовжується активна реклама Східниці та відпочинку в селищі. Так, протягом 10 хвилин часу кілька раз повторювалися рекламні лозунги з метою заохотити людей відпочити у східницькому готелі “Київська Русь” чи політати на повітряній кулі у Східниці. В той же час на борді жодного разу не було показано якусь позитивну інформацію про Трускавець чи чогось, що хоча б віддалено нагадувало позитивну промоцію міста-курорту. Негусто рекламують себе і трускавецькі санаторії – ми побачили тільки рекламу одного “Шахтаря”. Цікаво, невже не можна було однією із умов надання дозволу вибити для Трускавця промоцій ний ролик в кілька секунд чи хвилин протягом години часу?
– Справа не в тому, що Східниця себе рекламує, вони мають право це робити і добре, що займаються популяризацією свого курорту. Чому в нас ніхто цим не займається? Чому ніхто не реагує на те, що в екскурсійних автобусах говорять нісенітниці про нашу воду та роблять для Трускавця антирекламу? Адже влада має важелі впливу, тож чому їх не застосовує? А взагалі я вважаю, що варто творити позитивний імідж регіону, всіх його відпочинкових місць в цілому – і Східниці, і Моршина, і Трускавця. Ми не повинні заздрити чи нарікати, що Східниця щось робить, а й самі маємо робити правильні кроки в цьому напрямку, – так коротко прокоментував ситуацію депутат Трускавецької міської ради Євген Юник, якого ми зустріли під час інспектування курортного парку 4 жовтня.
ТОП коментованих за тиждень