27 вересня в приміщенні Народного дому Трускавця під головуванням заступника міського голови Юрія Яворського відбувалася презентація стратегії рекламної кампанії курорту Трускавець. Зважаючи на те, що метою рекламної кампанії є створення позитивного іміджу курорту і, як наслідок, збільшення потоку відпочивальників, то присутнім пропонувалося долучатися до інвестування у промоцію не лише окремих суб’єктів господарювання, а цілого комплексу курорту Трускавець. Присутні мали змогу ознайомитися із прикладами промоції в Мексиці, країнах Європи тощо. Нова стратегія носитиме назву “Трускавець – місто здоров’я”. Чинна влада Трускавця вже не вперше заявляє про потребу активних дій у напрямку промоції Трускавця, з цього приводу навіть оголошено ряд конкурсів.
ТОП коментованих за тиждень