Ні, мова йде не про білизну чи північного сусіда, а про паперову рекламу товарів, послуг: анонси, повідомлення, оголошення. Тепер вже вони не дають спокою міській владі, яка, схоже, має стійку алергію на всю рекламу, яка не її чи не про неї, чи хоча б не друзів чи партнерів…
Розпочали з банерів та сіті-лайтів в курортному парку, тепер перейшли до плакатів та оголошень на парканах. Звичайно, все робиться під благовидним приводом: очистити місто до свят і літньо-курортного сезону від бруду і паперового сміття. Принаймні так пояснюють підприємцям, яким забороняють вішати свої реклами на будівельних огорожах та в інших невідведених для цього місцях. Та біда в тому, що визначених то місць немає! Якщо перед виборами для політичної реклами ще встановлюються щитки в основних мікрорайонах, біля магазинів, то неполітичну підприємницьку рекламу вішати реально нікуди. Ще кінотеатри для афіш мають єдине місце в центрі біля «Злати». Але цього їм критично мало. А як повідомляти людям, особливо відпочиваючим, про ту ж одіозну вже «виставку-ярмарок» в Палаці Шевченка чи інші можливості щось придбати, подивитися, спробувати? А чого вартий бізнес без клієнтів, навіть таких нечисельних останнім часом гостей курорту?
Ні, насправді, ніхто не проти чистоти в місті, та заборонити, не запропонувавши альтернативи, легше всього. Оголошення ж не вішають на приватні паркани чи ошатні споруди, лише на паркани, якими огороджені довгобуди чи будівництва. Хочемо очистити й їх, запропонуйте вирішення проблеми. Тема відкрита для обговорення та пропозицій.
Іра Циган, газета «Франкова криниця Підгір’я»
ТОП коментованих за тиждень