Новий Рік приніс не лише радісні святкові дні, але й нові клопоти трускавчанам. Тепер, щоб оплатити житлово-комунальні послуги, приходиться вистоювати величезні черги. Причиною цього, між іншим, є й те, що відтепер оплата за спожиту електроенергію не береться в поштових відділеннях міста, як раніше, а також електромережа не відправляє квитанції безпосередньо в помешкання і люди часто не знають, скільки їм потрібно буде сплатити за світло.
Як інформує наше джерело, вже зафіксовано кілька випадків, коли швидку допомогу викликають прямо до відділень банків – один з них мало не закінчився летально (центральний офіс Ощадбанку на вулиці Стуса, 1, 16 січня, між 14 та 15 год.). Також багато мешканців скаржиться на те, що за грудень місяць нараховано значно більші суми і за електроенергію, і за централізоване опалення, хоча місяць був доволі теплим. Не бракує нарікань і на роботу банківських працівників, зокрема одного з комерційних банків, де постійно «підвисає» комп’ютер. Та найгірше, що люди втратили будь-яку надію, що місцева влада може їм чимось зарадити в такій ситуації.
ТОП коментованих за тиждень