16 березня відбулася зустріч заступника міського голови з питань розвитку курорту, туризму та рекреації Юрія Яворського з представником світової компанії Booking.сom (це європейська філія, в Америці назва компанії звучить інакше) Юлією Титковою – менеджером у роботі з готелями (представництво у Москві). Ця досить потужна інформаційна компанія має представництва у 99-ти країнах світу і займається онлайн-бронюванням готельних номерів. Щодня цією компанією бронюється 100 тисяч готельних номерів в багатьох країнах світу.
Управлінням з розвитку курорту була проведена попередня робота з трускавецькими готелями на предмет їхньої участі у проекті. Менеджер пані Титкова була запрошена міською радою з Москви, оскільки в Україні представництва цієї компанії взагалі немає.
На думку Юрія Яворського, те, що Трускавець не був представлений у цій мережі, є неправильним. На найпотужніших інформаційних сайтах з’являтиметься, наприклад, Ріксос “Прикарпаття” – Трускавець або “Богема” – Трускавець. Таким чином в усіх пошукових системах “вискакуватиме” Трускавець. Ця поява в інформаційному полі є надзвичайно важливим елементом промоції курорту і пропаганди міста. З пані Титковою домовлено про надання додаткової інформації про рамки, у яких відбуватиметься співпраця, – повідомив Юрій Яворський.
Прес-служба Трускавецької міської ради
ТОП коментованих за тиждень