Сьогодні, 8 грудня, у Дрогобичі на сесії міськради планують реорганізувати 12 структурних підрозділів виконавчого комітету і утворити відділ архбудконтролю міськвиконкому. Про це повідомив власкор IA ZIK.
Управління комунальних ресурсів перетворять у відділ оренди, приватизації та комунального майна; відділ сім’ї, молоді та туризму і відділ фізичної культури та спорту об’єднають у відділ молодіжної політики, сім’ї та спорту, створивши сектор з питань фізичної культури та спорту; відділ охорони здоров’я перетворять в територіальне медичне об’єднання. Реорганізують відділ забезпечення діяльності виконкому в організаційний відділ, створивши сектор прес-служби організаційного відділу з посадами головного спеціаліста з питань інформаційної політики і головного спеціаліста з інформаційно-технічного забезпечення. Введуть посаду головного спеціаліста з комп’ютерного забезпечення організаційного відділу, скоротивши таку посаду у загальному відділі.
Юридичний відділ реорганізують у відділ правового забезпечення виконкому, додавши функції правового забезпечення з питань оренди, приватизації, земельних питань, комунального майна, здійснення заходів з правового забезпечення держархбудконтролю.
Відділу бухгалтерського обліку та звітності додадуть функції бухгалтерського обліку з питань оренди, приватизації, земельних питань та комунального майна.
У ході реорганізації відділу обслуговуючого персоналу і технічних працівників, скоротять посаду прибиральника службових приміщень виконкому та посаду робітника з комплексного обслуговування й ремонту будинку і обладнання. У відділі з питань надзвичайних ситуацій та цивільного захисту населення скоротять посаду головного спеціаліста з обробки документації, у відділі ведення Державного реєстру виборців – посаду головного спеціаліста відділу.
Ліквідують відділ аудиту фінансового управління, інспекцію благоустрою департаменту міського господарства, скоротять посаду заступника директора департаменту міського господарства міської ради.
У відділі економіки буде розширено функціональні обов’язки заступника начальника відділу з питань соціально-економічного розвитку та промислової політики, додано енергоменеджмент.
Пропонується перейменувати відділ координації надання адміністративних послуг у відділ-центр надання адміністративних послуг виконкому.
Загальна чисельність структури виконавчих органів міської ради після реорганізацій і скорочень планується в кількості 165,25 штатних одиниць замість 181, які є на сьогодні.
За словами міського голови Тараса Кучми, проект рішення про структуру виконавчого комітету схвалено в усіх постійних комісіях і нема сумніву, що буде необхідна кількість голосів для його прийняття.
«Оптимізація апарату міськвиконкому завтра не завершиться, – каже мер. – Ми і надалі будемо аналізувати роботу структурних підрозділів і вирішувати де, можливо, потрібно додати ту чи іншу посаду, а де – скоротити».
ТОП коментованих за тиждень