Під час щотижневої апаратної наради у Трускавці 23 листопада міський голова Андрій Кульчинський дав доручення розглянути можливість повернення до єдиної квитанції за оплату комунальних послуг. Ця послуга діяла в місті-курорті донедавна. На думку міського голови, кілька квитанцій замість однієї, яку формували в недавно ліквідованому інформаційно-розрахунковому центрі, є незручним та невигідним явищем для мешканців Трускавця. Адже тепер вони повинні сплачувати в банках комісію за кожну квитанцію окремо. Крім того, не у всіх банках та поштових відділеннях приймають оплату за окремими квитанціями. Так, представник підприємства «Ком-Еко-Борислав», яке займається у Трускавці вивезенням сміття, зазначив, що після впровадження окремої квитанції надходження коштів від споживачів суттєво зменшилося.
Під час наради Мирослав Мицько, заступник директора ТКО «Комфорт-Сервіс», яке ініціювало вихід з ІРЦ, що потягло за собою розвал інформаційно-розрахункового центру, зазначив, що є можливість повернутися до єдиної квитанції, але вже на базі ТКО «Комфорт-Сервіс». Міський голова доручив представникам комунальних служб, а саме теплопостачальної організації, водоканалу, фірми з вивезення сміття та іншим провести консультації з цього питання та про результати доповісти йому до кінця цього тижня.
Нагадаємо, що ідею запровадити єдину квитанцію на оплату комунальних послуг було реалізовано в часи Лева Грицака, тоді її готували в КП «Наше місто». Це було зручно для споживачів, адже не потрібно було сплачувати комісію в банку і оплата за комунальні послуги здійснювалася швидко. Зараз пересічний трускавчанин, котрий мешкає в будинку, де немає ОСББ, щомісяця подає до оплати вісім квитанцій – за газ, тепло, водопостачання та водовідведення, за квартплату, за вивіз сміття, за телефон та радіо, за кабельне телебачення, окремо платиться і за спожиту електроенергію.
ТОП коментованих за тиждень