На понеділковій нараді 24 жовтня заступник міського голови Трускавця Юрій Яворський повідомив, що готуються позовні заяви до суду стосовно зовнішньої реклами на території курортного парку. За словами посадовця, бюджет міста недоотримує кошти, оскільки деякі представники рекламного бізнесу мають заборгованість і не погашають її вже кілька місяців.
В той же час заступник міського голови не уточнив, що фірми, котрі у Трускавці займаються рекламним бізнесом, укладали угоди ще з КП “Наше місто”. В угодах, котрі нова влада пропонувала укласти із Управлінням розвитку курорту, ціни вищі для цих підприємців в два, а інколи навіть у чотири рази. В той же час вимога повністю забрати рекламу з курортного парку є необґрунтованою, адже фірми пропонували владі на час Євро-2012 та функціонування фан-зони (якщо така фан-зона дійсно буде) надати повністю всі рекламні площі в місті для промоції курорту, України та футболу. Та, очевидно, хтось дуже вже хоче монополізувати в місті рекламний бізнес, який і так переживає нелегкі часи. Це легко робиться шляхом ускладнення життя одним (як це є із фірмами та підприємцями, чиї дані влада опублікувала на своєму сайті) та полегшення такого життя іншим, створення їм тепличних умов (приклад – так званий “східницький телевізор” біля “стаціонарної” сцени). Витіснити виключно у спальні мікрорайони фірми з реклами, котрі працюють на цьому ринку вже багато років – це вбити їх. Отже, новий прокурор мав би цікавитися не тільки діяннями влади попередньої, про що так істерично волають окремі медіа, але і діяннями влади чинної, причому в дуже багатьох напрямках. Бо куди не кинь – всюди клин…
ТОП коментованих за тиждень