Вандали знову взялися за пам’ятник Степанові Бандері. У Дрогобичі у парку Степана Бандери, де на постаменті стоїть величний пам’ятник Провідникові, знову вчинили свою чорну справу вандали. На цей раз невідомі розсунули гранітні плити, що обрамляють клумбу перед пам’ятником. Від удару одна з плит надщербилася, інша – потріскала. Нагадаємо, що у 2010 році від сильного удару по постаменту у ньому утворилася тріщина, яка загрожувала падінню пам’ятника. Торік постамент відремонтували. Його відновлення коштувало громаді 50 тис. грн.
Встановлено причину провалля у магазині «Фото Квеллє». Однією з ймовірних причин провалля, яке виникло у Дрогобичі в магазині «Фото Квеллє», розташованому в понадстолітньому будинку в центрі міста, було розмороження каналізаційної труби у приміщенні, що поруч, в якому в свій час було кафе. Внаслідок цього тривалий час вода протікала у підземні ходи і вимивала ґрунт. Ця версія прозвучала 12 березня на оперативній нараді в ратуші з уст першого заступника міського голови Олександра Коростельова. А тим часом у магазині «ФотоКвеллє» тривають відновлювальні роботи – яму засипали і 13 березня приступили до бетонування підлоги. Її роблять армованою, щоб не провалилася. Нагадаємо, що у ніч на 2 березня у магазині «ФотоКвеллє», розташованому на пл.Ринок,8, провалилася підлога. Глибина провалля – 2-3 метри, площа – 15 кв. м, що становить майже 2/3 магазину. У проваллі опинилася уся фототехніка. На щастя, ніхто не постраждав. Розчищення місця провалу та підняття техніки здійснили рятувальники Третього підрозділу МНСУ. У результаті дослідження місця події було виявлено підземні ходи: один із них веде до костела, а другий – на площу Ринок. рекомендації щодо недопущення руйнування будинку, якому понад 100 років. Тут, окрім офісів і крамниць, є квартири, в яких мешкають люди.
Дрогобицьке провалля на вул. І.Франка стало ще глибшим – понад три метри. Незважаючи на це, що за два тижні провалля за якихось 200 метрів від Ратуші на вул. І.Франка у Дрогобичі поглибилось вдвічі, воно досі непомітне для комунальних служб. З розповідей очевидців, провалля виникло на початку березня. Спочатку його глибина була приблизно 1,5 метра, нині – більше трьох метрів. Це – людне місце. Тривожно, що провалля несе реальну загрозу життю людей, насамперед дітям, які нерідко є пустотливими і необачними. Адже поруч Палац дитячої та юнацької творчості, дошкільна установа. Люди, які йдуть чи їдуть вулицею, дивуються чому не бачать цього міський голова, його заступники, посадовці, які б мали щодня оглядати місто, хоча б його центральну частину.
Через недотримання землекористувачами норм земельного законодавства міський бюджет втрачає 5 млн. грн. Через порушення окремими структурами порядку землекористування, міський бюджет Дрогобича за рік втрачає 5 млн. грн. «За моїми підрахунками, це четверта частина від того, що отримує місто від орендної плати за землю», каже перший заступник міського голови Олександр Коростельов. Зі слів посадовця, причини такої ситуації різні: частина підприємств не переуклали договори оренди за новою грошовою оцінкою землі, є такі, у яких закінчилися ці договори та ряд підприємств, які не переукладають договори і подають звітність за старою грошовою оцінкою. Цього тижня в Ратуші заплановано нараду за участю представників прокуратури, міліції, податкової інспекції та інших відповідних структур, на якій буде обговорено питання щодо дотримання землекористувачами норм земельного законодавства, здійснення контролю за орендною платою за землю та відшкодування збитків внаслідок використання земельних ділянок з порушенням законодавства.
Перевізники не дотримуються нових правил щодо перевезення пільговиків. Водії автобусів міських маршрутів у Дрогобичі не хочуть виконувати вимоги міської влади щодо перевезення пільгових категорій пасажирів в необмеженій кількості. Перевізники поскаржились владі, що у години-пік багато пенсіонерів займають місця у маршрутках і таким чином багатьом мешканцям важко добратися до місця роботи. У зв’язку з цим, зі слів першого заступника міського голови Олександра Коростельова, представники влади та перевізники виробили спільну концепцію, а саме: обмежити до чотирьох осіб перевезення по місту громадян пільгових категорій у години-пік, тобто, з 7до 10 год. ранку та з 16 до 19 години вечора. У решту часу в будні дні, а також у вихідні пільговики мають їздити без обмежень. Однак і ця домовленість перевізниками не виконується. Наприклад, о 22.10, коли прибуває електропоїзд зі Львова, водії беруть безоплатно лише 4 пільговики, решті відмовляють, нерідко з репліками. Мовляв. возимо вас безоплатно з 10 до 16 години, ще мало? Найдивніше, що така репліка прозвучала минулої неділі, коли, зі слів дрогобицьких можновладців, пільговиків цілий день повинні перевозити в необмеженій кількості. До речі, до електрички виїжджає один автобус, який набивається пасажирами так, що їм доводиться потерпати від тісняви, а дехто після такої поїздки недораховується ґудзиків на одежі. Про культуру пасажирських перевезень за таких умов говорити не доводиться. Нагадаємо, з Нового року із виведенням на міські маршрути великих автобусів міська влада зняла ліміт на перевезення у міському транспорті пільговиків усіх категорій. Раніше в одному автобусі мали право їхати лише 4 пільговики.
Іван Тихий, www.drohobychanyn.io.ua
ТОП коментованих за тиждень