Виконання програми Сергія Надала та команди “Свободи”: перші 100 днів роботи
Міський голова Тернополя Сергій Надал – перший міський голова в Україні, який є представником націоналістичної політичної партії. Вже протягом перших 100 днів після місцевих виборів тернополяни зрозуміли, що головною прикметою роботи свободівця є послідовне виконання передвиборчої програми. Нова міська влада розпочала реформи в тих сферах, до яких попередники не бралися протягом двох десятків років. Що вдалося зробити за перших 100 днів роботи?
Планували: Освітлення вулиць, дворів будинків, парків у нічний час. Використання енергоощадних ламп.
Виконали. За перших 100 днів роботи міській раді вдалося суттєво покращити освітлення вулиць Тернополя. При цьому міська рада здійснила економію бюджетних коштів завдяки використанню енергоощадних ламп. Для бюджету міста ця економія складає близько 100 тис. грн. на рік. Відмовилися від практики попередників – часткового вимикання світла у нічний час.
Окрім цього, три вулиці вдалося освітити повністю, а саме вул. Юрчака, Тиху та Степову. Попередні п’ять років ці вулиці зовсім не освітлювалися. Крім цього, за короткий час вдалося забезпечити повне освітлення паркових зон. Вперше за багато років у бюджеті міста на 2011 рік передбачено кошти для заміни старих ламп на енергозберігаючі.
Планували: Громадський контроль за діяльністю ЖЕКів – якістю та своєчасністю їх роботи.
Виконали. Згідно з розпорядженням міського голови Сергія Надала, у Тернополі діють громадські інспектори у сфері ЖКГ. Громадські інспектори мають право:
– бути присутніми під час здійснення посадовими особами Управління житлово-комунального господарства, благоустрою та екології заходів нагляду (контролю) за дотриманням вимог законодавства, стандартів, нормативів, норм і правил у сфері житлово-комунального господарства;
– інформувати Управління житлово-комунального господарства, благоустрою та екології про аварії, що сталися на об’єктах житлово-комунального господарства;
– запитувати у встановленому законодавством порядку інформацію про наявність ліцензій на здійснення окремих видів господарської діяльності у сфері житлово-комунального господарства, що підлягають ліцензуванню;
– брати участь в обговоренні стану та планів проектів розвитку, реформування житлово-комунального господарства;
– здійснювати контроль за якістю та повнотою надання житлово-комунальних послуг та забезпеченням збереження житлового фонду та комунального майна. Детальну інформацію щодо можливості стати громадським інспектором у сфері житлово-комунального господарства можна отримати за номером телефону 52-58-48.
Планували: Своєчасне очищення доріг і тротуарів від снігу та льоду.
Виконали. Новообрана міська рада отримала від своїх попередників техніку для прибирання доріг і тротуарів, знос якої вже давно сягнув критичної межі. Цю техніку не оновлювали більше 20 років. За несприятливих погодних умов комунальні служби міської ради працюють у посиленому режимі.
Роботи щодо прибирання головних вулиць міста здійснює КП “МШЕД”, іншу частину, а саме прибудинкові території – ЖЕКи. Вже до кінця цього року міська рада проаналізує якість та ефективність роботи ЖЕКів міста. У разі неякісного та несвоєчасного прибирання вулиць, прибудинкових територій буде ухвалено рішення про розірвання угод з такими підприємствами. Якщо ЖЕКи не прибирають сніг на вулицях чи поблизу ваших будинків, повідомте про це в управління житлово-комунального господарства за номером телефону 52-58-48.
Відділ технагляду міської ради щоденно контролює якість, вчасність та об’єми виконаних робіт із прибирання міста, а не раз на місяць, як це було у попередні роки. Планується запровадження відкритого конкурсу й створення сприятливих умов для того, щоб на ринок послуг з прибирання та утримування шляхово-мостового господарства міста виходили нові підприємства. Це сприятиме зниженню вартості при одночасному зростанні якості прибирання. Наразі готується розподіл міста на відповідні райони та підготовка конкурсних умов.
Нас чекає системна реформа обслуговування шляхово-мостового господарства міста. Адже постійні ямкові ремонти та неефективна, витратна практика утримання вулиць та доріг лягають непосильним тягарем на міський бюджет. Настав час застосувати нові технології та нові підходи до господарювання в цій сфері.
Планували: Введення в експлуатацію за межами міста сміттєсортувальної лінії, придбаної Тернопільською обласною радою.
Виконання цього пункту перебуває в активній фазі. Два роки тому, в пік “сміттєвої кризи”, обласна рада придбала сміттєсортувальну лінію. Якби у той час міська та обласна ради злагоджено підійшли до розв’язання цієї проблеми, в Тернополі давно б уже функціонував новітній комплекс із сортування, переробки та утилізації побутових відходів. На жаль, цього не сталося. Попередня міська влада усіляко відмовлялася від сміттєсортувальної лінії, посилаючись на те, що вона їм не потрібна.
На сьогодні розв’язання проблеми переробки сміття відбувається в рамках загальнодержавного інфраструктурного проекту “Чисте місто”. Цей проект найближчим часом функціонуватиме в 10 містах України. У Тернополі розробляється проектно-кошторисна документація – вже передбачено фінансування побудови сучасного сміттєпереробного заводу вартістю 24 млн. гривень. Спільно з керівництвом області відбувається уточнення місцезнаходження підприємства. Протягом найближчих 2-3 місяців розпочнеться безпосереднє його будівництво. Сортувальна лінія стане частиною цілого сміттєпереробного комплексу.
ТОП коментованих за тиждень