Про те, що у Трускавці хочуть встановити пам’ятник давньогрецькій поганській богині Афродіті (відповідає в пантеоні божків-ідолів нібито за красу), розмови йшли ще минулого року. У 2013 році серед проектів рішень, які виносилися на одне із засідань виконавчого комітету Трускавецької міської ради, був і проект про дозвіл на встановлення «статуї богині Афродіти». З невідомих причин цей проект тоді так і не потрапив на розгляд виконкому.
І ось тепер, коли з таким важким трудом вдалося домогтися прийняття рішення по статуї Христа-Спасителя, в час, коли по всіх рупорах мера Трускавця лунали розпачливі волання, що це «абсолютно непідготовлений, технічно і фінансово необґрунтований проект, який матиме руйнівні наслідки для міста» (вдумайтесь лише!), в цей самий час тема «богині Афродіти» виплила знову.
Бо знову на виконком виноситься проект рішення «Про встановлення паркової скульптурної композиції грецької богині «Афродіта» по вул. Суховоля, 25а», де вказано: «Розглянувши звернення підприємця Фрайт О.Г. від 04.08.2014р., керуючись п.3 ст.8; п.3 ст. 10; п.5 ст. 28 Закону України “Про регулювання містобудівної діяльності”, ст. 31 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», виконавчий комітет міської ради вирішив: 1. Дозволити підприємцю Фрайт Олені Геннадіївні, – встановлення паркової скульптурної композиції грецької богині «Афродіта» навпроти споруди готелю «Афродіта» по вул. Суховоля, 25а, згідно схем-плану…».
Проте ще 24 липня на першому пленарному засіданні XLI сесії Трускавецької міської ради VI демократичного скликання, депутат Богдан Габшій (голова фракції «Свобода» в ТМР) подав депутатський запит щодо винищення зелених насаджень і початку будівельних робіт. «З правої сторони сходів, які ведуть до нижнього бювету, вирубали зелені насадження (кущі) та залили бетон», – повідомив депутат 24 липня. Виявляється, зроблено це було не те що до надання будь-якого дозволу (письмового рішення міськради чи виконкому), а ще й до звернення підприємця в орган місцевого самоврядування.
В зв’язку з цим виникає кілька логічних запитань, які можна задати як самому собі, так і правоохоронним органам (до речі, свій запит депутат Б. Габшй адресував не тільки меру міста, а й начальнику міліції та прокурору).
1. Чи питав хтось трускавецьку громаду про потребу встановлення у християнському місті ідола поганського божка?
2. Якою буде реакція священнослужителів міста на цей акт наруги над християнською минувшиною та сучасністю міста-курорту?
3. Яким чином почалися проводитися роботи із знищення зелених насаджень та згодом будівельні роботи на Суховоля, 25А без будь-яких документів?
4. Хто з посадовців Трускавецької міської ради отримав матеріальну користь від зацікавленої в будівництві особи?
5. Скільки ще трускавецькі чиновники місцевого самоврядування у своїй роботі керуватимуться не законами та підзаконними актами, а вказівками зверху, скільки ще діятиме «телефонне право» та поділ громадян, у тому числі підприємців (а останнім часом і депутатів) на «своїх» та «ворогів»?
Істерія навколо встановлення статуї Христа-Спасителя показала справжнє лице ефесбешних агентів у Трускавці. Можна ходити показово до сповіді хоч щотижня, але ненавидіти Христа. Христос – наш Господь, а не поганські Афродіти, Зевси, Артеміди та інша гидота. Але з Христом у Трускавці воюють, а ідолу дають зелене світло.
Попереджуючи аргументи, що, мовляв, маємо у Трускавці скульптури Нафтусі чи Юзі, то чому ж не можна поставити статую Афродіти, відповімо так: Нафтуся, Марія, Софія, Юзя – не божки, це назви наших цілющих мінеральних вод і їхні скульптурні зображення з поганськими ідолами типу Афродіти не мають нічого спільного.
Якщо у Трускавці бандитським способом все ж поставлять ідол Афродіти на глум нашій християнській свідомості, то тоді виникає останнє запитання: хто ж зупинить цю наволоч, яка збиткується над нами, вимахуючи «мандатом довіри громади»? Якщо не люди, то напевно тоді зробить це Божа сила.
Володимир Ключак, фото з соціальної мережі Фейсбук
Закриваю коментування. Якщо громада Трускавця не проти цієї статуї, якщо фігура Афродіти біля однойменного готелю дійсно потрібна дуже-дуже всім у місті-курорті, то проти думки громади йти не буду. Але на моє власне переконання, краще б там були зелені насадження – як і на бульварі Юрія Дрогобича, з якого зробили суцільний базар у стилі “несмак”.
А нехай би собі стояла, що вам з того цілу політику провадити!? Ані в дупі не пукає, ані середу не шкребеться ж.
Можна подумати вигаданий Христос-Спаситель уберіг вас від дебілізму? Від крові інакодумців?
Геть християн!
До якого дибілізму можуть дійти люди, щоби насолити своєму
опонентові! Дурні дочого тут “Афродіта”! Ви дибіли скоро почнете
спалювати людей на вогнищах за те , що вони мають іншу думку.
Давайте оголосимо війну Греції , розібємо площу ринок у Львові!
Справедлива приказк: “Навчи дурня молитися – то він собі голову
розіб”є”
Все починається з малого. Вам особисто, пане Роман, там Афродіта потрібна?
а я б добавила : саме в тому місці і більше ніж зелені насадження ?!
На площі Ринок у Львові потрібно прийти з факелами і прапОрами щоб звалити поганські ідоли Посейдона і Діани. Як місто Львів може терпіти цю поганську гидоту, а ще й левів понаставляли на кожному кроці. А коло облради стоїть ідол хлопа з виставленими трьома пальцями і його звалити. За одно в Трускаві стоїть нечисть ацька Мавка – на метал її по 2,50.
Якщо серйозно, чуваки Ви в якому столітті живете, це для хворих аутизмом – дискурс?
Андрій, біля статуї будуть ще певно торгові точки МАФи, які узаконять бо так треба. Посейдон та Діана у Львові де стоять? Там, де їм місце, а не так як в Трускавці хтось хоче. Мавку давно вже різали на метал, так шо нєфіг прикалуватися.
Суть питання в тому, що Христа їм не треба (їм – це владі і конкретно меру), бо бояться конкурента на виборах, тому всіляко це питання мусують, дискредитують, а тут на тобі – Афродіта. До речі, Афродіта у латинян – Венера, так що в мерії видно нахил до венеричного (ХПСШ).
Так, Свобода дійсно не проти Афродити лише проти незаконних вирубок. Відредагую комент
Поруч працюю і чула, що статуя Афродіти робиться для того, щоб біля неї столики поставити, бо у Фрайта мало місця для столиків і він з бодак домовився
Цікаво де Фрайт перейшов Грицаку дорогу?
При чому тут Фрайт і при чому тут Грицак? Нехай Фрайт собі має готель Афродіту, але не ставить ідолів. Хочу сказати, що сама споруда “Афродіта” як будинок досить гарна, спеціально ходив на це місце, щоб глянути чи нема вже тої статуї часом. Поки що лише постамент на залитій бетоном місцині. Якщо є бажання робити виносну торгівлю, столики, парасольки, то ж ніхто не проти. Але ж не “багіня” 🙂