В трускавецькій мерії цього вівторка відбулося перше засідання координаційної ради з питань туризму та екскурсійної діяльності. Вів засідання заступник міського голови з питань розвитку курорту Юрій Яворський, повідомляє інформаційно-аналітична служба ТМР.
Про створення цієї ради було заявлено під час недавньої презентації міським головою Русланом Козиром проекту програми «Стратегічні напрямки розвитку курорту Трускавця до 2020 року».
Слід зазначити, що склад координаційної ради є довільним і кожен, кому цікава тема розвитку і промоції курорту, може взяти в ній участь. Завдання координаційної ради – розробляти заходи і акумулювати пропозиції щодо наповнення програми стратегічного розвитку курорту Трускавця конкретним змістом.
Цього разу зібралися представники малого і середнього санаторно-курортного та туристичного бізнесу, зокрема керівник туристичної фірми «Віват» Михайло Хомин, генеральний директор фестивалю «Корона Карпат» Олег Карпин, директор готелю «PH» Сергій Роззора, депутат облради та заступник генерального директора санаторію “Карпати” Олексій Балицький.
Прозвучало багато цікавих пропозицій, як скажімо, створення у Трускавці – володарі цілющої води – музею води, або проведення неординарних фестивалів, як-от: фестиваль Гусака (зображення гусака є елементом герба міста). Найперше і найголовніше, що треба зробити негайно, – це оголосити міжнародний конкурс серед художників, дизайнерів та не байдужих людей на виготовлення логотипу міста курорту Трускавця. На часі також туристична виставка, медична конференція в Трускавці зокрема урологів та ендокринологів, кіноконцертний фестивальний туризм, організація дитячо-сімейного відпочинку. Бажано теж проводити рекламні тури.
Усіх об’єднала одержимість і віра: пошукова система «Google», виконуючи завдання «курорт майбутнього», має видавати – Трускавець.
ТОП коментованих за тиждень