У теперішніх ринкових умовах питання чого хоче гість нашого курорту щодня набуває все більшої актуальності. Ще кілька років тому місцеві представники оздоровчо-лікувальної галузі зрозуміли: розраховувати на держзакупівлю путівок від Фонду соціального страхування України оздоровницям Трускавця надто ризиковано і безперспективно. Рухатися слід у напрямку удосконалення сервісу, якості послуг та розширення реабілітаційно-лікувальної бази, що, в свою чергу, дасть можливість збільшити комерційний продаж.
ЗАТ «Трускавецькурорту», якому дісталася у спадок чимала, але здебільшого безповоротно застаріла матеріальна база, обрав рух до удосконалення одразу у двох напрямках. Перший і найвитратніший – зведення нових сучасних об’єктів. Другий – це поступове оновлення існуючого майна (номерного фонду, ремонт та реконструкція приміщень допоміжних філій). Але окрім відтворення матеріального, затівцям доводиться враховувати й інші моменти, важливі для утримання товариства на належному рівні. А це і відповідний сервіс, і обслуговування, і увага персоналу. Звісно, що на всі ці моменти у товаристві давно звернули увагу, проте озброєність і поінформованість у цьому питанні теж абсолютно не зайві. Отже, за ініціативи відділу обслуговування на теренах підприємства «Трускавецькурорт» нещодавно було введено процес анкетування усіх без виключення відпочивальників. Цю вельми цікаву процедуру вже два місяці поспіль втілює в життя менеджер з адміністративної діяльності ЗАТ «Трускавецькурорт» Людмила Фоменко.
Заповнити анонімну анкету, в якій пропонується оцінити послуги проживання, лікування, харчування та інші, залишити, за бажання, свої відгуки чи коментарі можна одразу при поселенні. II разом з чистою білизною у прибраній кімнаті залишає молодший медичний персонал. Так само після виїзду гостей збирає заповнені бланки для опрацювання.
У розмові з менеджером Людмилою Фоменко з’ясувала, що до заповнення документа вдаються далеко не усі гості. Свої думки та враження на папері залишає десь приблизно 50 відсотків відпочивальників. «Проте і це вагомий результат, – запевняє пані Людмила, – бо поставлені оцінки, занотовані враження та відгуки про рівень того чи іншого напрямку дають можливість оцінити роботу обслуговуючого персоналу, починаючи з реєстратури і завершуючи медичними процедурами. Практично усі ці речі беремо собі на замітку, намагаємося відреагувати, якщо подія в межах нашої компетенції, чи попередити інші служби про наявність проблеми. Але є такі моменти, які абсолютно не залежать від роботи чи рівня обслуговування, на кшталт поганої погоди, непорядності деяких місцевих турфірм чи відсутності води».
Найцікавіші відгуки, безперечно, ті, у яких люди, не лінуючись, занотовували свої пропозиції щодо покращення обслуговування, дякували за чуйність персоналові тої чи іншої оздоровниці або нарікали на відсутність тих чи інших зручностей. Таким чином відпочивальники дали знати, що за умови дощової погоди їм дуже бракує розваг, деяким гурманам не до вподоби дієтичне меню чи бракує різноманіття у їжі, особливо овочів. А є й такі, які пропонують розробити дитяче меню через те, що малеча більш примхлива до їжі. Одні в опитуванні пожалілися на черги біля процедурних кабінетів у медичних центрах, ще інші – на поселення у кімнату різностатевих мешканців або людей із суттєвою-різницею у віці. Є випадки, коли відпочивальникам не сподобався інтер’єр та меблі у кімнатах чи вони зауважували , що приміщення потребує ремонту. Не минулося без скарг і порад у медичній галузі: там і систему реєстрації та призначення процедур просили переглянути, і покращити матеріально-технічну базу деяких процедурних кабінетів тощо. А ті, яким бракувало розваг, пропонували запровадити в кожній із оздоровниць вечори танців чи дискотеки, організувати мистецькі заходи поетичні вечори, демонстрація вистав театральних колективів тощо).
Щоправда, відреагувати на деякі пропозиції ми встигли завчасно, бо сьогодні оздоровниці «Кристал» та –«Алмаз» вже проводять танцювальні вечори двічі на тиждень. Повсякчас відповідні дії викликають зауваження щодо ремонту номерного фонду, а невдовзі задовольнять прохання відпочивальників, яких не влаштовував інтер’єр, закупкою та встановленням нових меблевих гарнітурів. Свої удосконалення згідно побажань вже здійснює напрямок харчування, зокрема, впроваджено розширення меню та введення послуги спеціального замовлення (особливо для тих, хто не притримується дієтичного харчування, для віруючих інших релігійних конфесій). Відтепер інтернетактивні гості у кожній із оздоровниць, без зайвих проблем матимуть доступ до світової Павутини, а санаторій «Весна» може похвалитися суттєвим збільшенням кількості телеканалів.
Але попри негативні коментарі чи пропозиції найбільше у таких анкетах простої людської вдячності, подяки за увагу та клопіт на адресу медичних працівників та обслуговуючого персоналу. Безперечно, дуже важливо знати про усі прорахунки та недосконалості процесу, аби вчасно реагувати та вміло удосконалювати свій сервіс. Але не менш важливо знати і відчувати вдячність людей, заради яких працює весь багаточисельний колектив закритого акціонерного товариства «Трускавецькурорт».
Галина Шумило, газета «Трускавецькурорт»
ТОП коментованих за тиждень