Жителі Трускавця з болем констатують, що після дорогого ремонту автошлях «Трускавець-Дрогобич» на ділянці до 500 м став аварійно-небезпечним. Це починається від колишнього ресторану «Старий дуб» до повороту в с. Сілець (так звана «Чорна дорога»). Отже, прозвана в народі ділянка шляху «Чорна дорога» має шанси стати ще «чорнішою». І все це завдяки ремонтникам турецької фірми «Онур», які будували, а також керівному та інженерному складу Львівського облавтодору, які контролювали якість виконання робіт і підписували акти здачі в експлуатацію цієї дороги.
Там, де закінчується полотно дороги, настає обрив. Висота цього обриву – в основному 40 см. Нагадаємо державним чиновникам з облавтодору, що ще в Радянському Союзі існував, а зараз в Україні діє державний стандарт ДСТУ 3587-91 «Безпека дорожнього руху «Автомобільні дороги», в якому сказано, що «обочина не повинна бути нижче рівня прилеглої кромки проїжджої частини більше ніж 4,0 см. Але, як бачимо, для державних чиновників зі Львова державні стандарти не дороговказ.
Водії жартують: «Хочеш почувати себе льотчиком за кермом автомобіля – проїдься трасою «Трускавець-Дрогобич». Це дорога, на якій не можна зупинитись. Точно як політ літака у високому небі.
У 2009 році жителі с. Сілець, знаючи про високу частоту автомобільних аварій на ділянці шляху біля «Чорної дороги», встановили великий дерев’яний хрест і ревно молилися за подорожуючих по цій трасі. Але не природні умови чи обставини ускладнюють життя автомобільників, а – халатність і безвідповідальність чиновників Львівського облавтодору. Явища потрібно називати своїми іменами.
Роман Ладанай, тижневик “Каменярі”
ТОП коментованих за тиждень