Сьогодні, 21 квітня, на насосній станції «Рибник» КП «Бориславводоканал вийшов з ладу останній резервний електродвигун. Це сталося під час його роботи.
До цього, 8 квітня на насосній станції «Рибник» КП «Бориславводоканал» під час запуску вийшов з ладу електродвигун потужністю 1000 кВт насосу НШР-300/560 продуктивністю 900 куб м/год. Після цього для накачування був задіяний резервний насос потужністю 600 кВТ НШР-300/420 продуктивністю 550 куб м/год, який сьогодні вночі вийшов з ладу .
Як прокоментував начальник відділу житлово-комунального господарства та будівництва Бориславської міської ради Олег Левицький, обладнання для насосної станції «Рибник» є унікальним. Проект на нього є нетиповим, індивідуальним, Обладнання на насосній станції випускалось в несерійному виробництві, тому ремонт таких насосів є індивідуальним та коштовним. За його словами насос, котрий вийшов з ладу 8 квітня був відтранспортований до міста Львова на ПМК №14. Ремонт цього насосу буде коштувати для міста 89,56 тис. грн.
За словами секретаря міської ради, в.о. міського голови Ігоря Яворського ситуація є надзвичайно складною. Але зараз керівництво вживає всі необхідні заходи для залучення як коштів, так і інших ресурсів. Інтенсивно тривають перемовини з підприємством-ремонтником попереднього насосу, але проведення ремонту потребує часу. Представники ПМК № 14 пообіцяли місту максимально стиснути термін ремонтних робіт. Але, на превеликий жаль, ремонт при максимально скороченому часі триватиме ще до двох тижнів.
«Зараз фахівці міськради, комунальної сфери, фінансисти шукають інші шлях виходу із ситуації. Зокрема, йдуть консультації щодо закупівлі нового насосу. Хоч всі розуміють, що він буде коштувати понад 1,5 млн. грн., а тут – тендери, конкурси, тобто час, якого в нас немає»,- коментує Ігор Романович.
Ми просимо у всіх мешканців розуміння та витримки. Сподіваємось, що гідно вийдемо з цієї ситуації. Уже заплановано і скликається позачергова сесія, а також створюються робочі групи з вирішення питань фінансового характеру. Місто звернеться до сусідніх населених пунктів та приватних підприємств щодо надання додаткових автоцистерн для організації підвозу води. Зараз розробляється відповідний графік води, який буде оприлюднено через радіомовлення та офіційний сайт міської ради. Про всі зміни та хід розв’язання проблеми ми будемо інформувати мешканців Борислава та Східниці через засоби масової інформації та диспетчерську службу «1550».
Відділ внутрішньої політики Бориславської міської ради
ТОП коментованих за тиждень