Останнім часом компанія „Укртелеком” м. Дрогобича перейшла під підпорядкування Львівської філії Публічного акціонерного товариства „Укртелеком”; власником же цілої структури ПАТ «Укртелеком», який себе рекомендує, як національний оператор електрозв’язку, є відомий олігарх Ринат Ахметов. Таке підпорядкування боляче „вдарило” по самих працівниках підприємства, оскільки певна процедура завершилася скороченням особового штату дрогобицького „Укртелекому”.
Реалії нововведення торкнулися і міської казни Дрогобича, яка втратила на ньому більше 800 тис. грн. На сьогоднішній день, згідно довідок департаменту фінансів „Про внесення змін до міського бюджету м. Дрогобича на 2013 рік щодо зменшення загального фонду”, маємо такі дані: місцевий бюджет м. Дрогобича в порівнянні з 2011 роком недоотримав 645,9 тис. грн. Саме через те, що з 01.01.2012 року це підприємство перебуває на податкову обліку у Державній податковій службі м. Львова, у бюджет м. Дрогобича не надходять доходи з фізичних осіб від Львівської філії ПАТ „Укртелеком”. Директору Львівської філії ПАТ „Укртелеком” Лоїку Володимиру Олексійовичу були надіслані листи про те, щоб сплачувати податок з доходів фізичних осіб до місцевого бюджету м. Дрогобича (за місцем розташування відокремленого структурного підрозділу). Згідно отриманих відповідей, випливає, що на території Львівської області відокремленим підрозділом ПАТ „Укртелеком” є Львівська філія ПАТ „Укртелеком”, і на території Дрогобицького району відокремлені підрозділи ПАТ „Укртелеком” не розташовані. Саме тому, сплата податку з доходів фізичних осіб здійснюється за місцезнаходженням філії, з цієї ж причини, у порівнянні з 2011 роком, бюджет нашого міста недоотримав 649,5 тис. грн.
Отже, як виходить, панове дрогобичани, абонплата від споживачів-дрогобичан йде на збагачення не дрогобицької казни? І, навіть, не львівської. „Левову” частку доходу абонентської плати міста Котермака „з’їдає” приватна структура – власник ПАТ „Укртелеком”. А якість обслуговування ПАТ «Укртелеком», чесно кажучи, вимагає покращення. На телефон абонента щодо заборгованої проплати надходять дзвінки від робота, якому нічого не поясниш, нічого не доведеш, бо це – не людина. І виправляти ситуацію, яка склалася у абонента, з тих, чи інших причин, повинен не робот, що постійно „продзвонює” клієнта, а керівник структурного підрозділу, який знаходиться за місцем проживання клієнта. Проте схема ПАТ „Укртелеком” діє по-іншому: працівники Дрогобицького відділення Львівської філії ПАТ „Укртелеком” не наділені повноваженнями, аби щось вирішувати на благо клієнта на місцевому рівні. Тільки за згодою Львова. А Львів – за згодою певного угрупування… Отож, поки питання вирішиться – чекати вже не хочеться. Простіше купити собі пакети мобільного зв’язку, і спілкувати за допомогою операторів. Саме тому дрогобичани масово почали відмовлятися від послуг „Укртелекому”
Валерія Ілечко, «ЛайфІнфо»
ТОП коментованих за тиждень