Коли до УЖКГ і Б із заявами-скаргами на “доблесних” перевізників звернулося 18 громадян, чиновникам увірвався терпець. Для Києва, мабуть, така кількість скарг э нормою, але для Трускавця це прямий доказ того, що компанії-перевізники десь серйозно недопрацьовують. Як наслідок, у вівторок, 7 червня, було скликано тендерний комітет, який буквально ще рік тому надав ТзОВ “Інтертранстур” право здійснювати підприємницьку діяльність в сфері автоперевезень в м. Трускавці.
Основне питання, яке розглядалося за участі міського голови, його заступника, керівника ДАІ, головного санітарного лікаря, депутатського корпусу, керівника “Інтертранстуру” – що ж робити з справді проблемним підприємством? Як розповів Юрій Терлецький, керівник УЖКГ і Б, із 18-ти скарг більшість стосується того, що водії маршрутних автобусів відмовляються возити пільговиків, мотивуючи це тим, що так вони нічого не зароблять, а ще недотримується графік перевезень, відбувається заміна рухомого складу, який заявлявся на тендері іншим, тобто замість більш менш комфортабельних «Еталонів» на деяких маршрутах курсують старенькі «Газельки». Відтак скаржники зафіксували безліч випадків грубого порушення правил перевезень в місті, коли водії-нахаби з використанням навіть фізичної сили “викидали” пенсіонерів, чорнобильців, інвалідів з автобусів, тобто тих людей, які , згідно норм закону, мають право на пільговий проїзд.
Далі на комісії виступила Наталя Когут, головний санітарний лікар . Як виявилось, санітарні норми при експлуатації автотранспорту не дотримуються, автомобілі подекуди навіть не миють, а це в час підвищеної температури може спричинити до різноманітних інфекційних хвороб.
Цікавими фактами про діяльність “Інтертранстуру” поділився Роман Гайдук, начальник Трускавецького ВДАІ, яка теж нещодавно перевіряла це підприємство . Із 35 автобусів, що щоденно виїздять на маршрути, у власності підприємства перебуває аж 0 ! Тому стає зрозуміло, чому так важко навести лад з водіями, від яких підприємство в дечому сильно залежить. ТзОВ “Інтертранстур” немає власної спеціально пристосованої для зберігання автобусів території, власна матеріально-технічна база для забезпечення експлуатації рухомого складу відсутня. Перевірка технічного стану автотранспорту показала, що трапляються факти випуску на лінії несправних автобусів .
Для мене залишається цікавим, як взагалі таке підприємство рік тому могло виграти тендер? Тут, мабуть, або вибирали кращого з гірших, або в “бій” пішли неофіційні методи вирішення справ… На жаль, комісія вже у новому складі і спитати немає в кого.
Що ж виходить? Вже, як мінімум, назбиралося три серйозних порушення, що є підставою для розірвання договору про перевезення, укладеного з ТзОВ “Інтертранстур”. Але комітет вирішив не вживати таких крайніх заходів, а звернувся до керівника підприємства з офіційним листом-попередженням з вимогою усунути всі недоліки , рекомендував зняти з лінії водіїв-власників автобусів, які недотримувались правил перевезень. Якщо за 10 днів нічого не зміниться із якістю послуг перевезень, договір буде розірваний.
Олег Дьорка Джерела Трускавця
ТОП коментованих за тиждень