Нова влада Трускавця використовує старі методи із боржниками. Нещодавно під’їзди та двері багатоповерхівок знову “прикрасили” списки боржників за квартплату та теплопостачання. Після пертурбацій із КП “Наше місто” знайшлися і такі, які розуміють, що можна за комунальні послуги не платити і навряд чи їм хтось щось зробить – одне підприємство розпадається, з двома іншими (новоствореними) нема договорів, так що нема підстав і платити. Є люди, які пам’ятають поради депутата Руслана Крамара ще з тих часів, коли він був у опозиції: неякісні послуги – виставляйте акти-претензії, не маєте договорів про надання послуг із комунальним підприємством – можете не оплачувати, ви ж не просите підприємство вам їх надавати.
На понеділковій нараді 28 лютого мер Трускавця зазначив, що важливо є домогтися, щоб населення міста розуміло важливість оплати за отримані послуги. Він теж порадив керівнику підприємства Т. Копку припинити займатися відписками (“не треба людей дратувати, ви їм скажіть “так” чи “ні”). Нагадаємо, значна частина відповідей із КП “Наше місто” потрапляє на стіл Руслану Козиру під час проведення прийомів громадян. Часто в них на прохання допомогти у вирішенні того чи іншого питання є відповіді типу “мешканці вашого будинку заборгували стільки-то, тож ми роботи не виконаємо до погашення боргу”. Мешканців такі відписки обурюють і часто навіть порядні платники задумуються, чи варто їм платити за послуги, надані вкрай неякісно.
ТОП коментованих за тиждень