Як повідомив на сьогоднішній понеділковій нараді місцевого апарату Дрогобицької міської ради перший заступник міського голови Олександр Коростельов, приміщення архіву з міської ради «переїхало» на вул. Самбірську, де сьогодні успішно функціонує. У приміщенні колишнього архіву, за словами посадовця, з метою забезпечення надання фізичним та юридичним особам адміністративних послуг, планується розмістити Центр надання адміністративних послуг.
Щодо ефективності впровадження такої форми роботи з населенням м. Дрогобича, поінформувала присутніх державний адміністратор Оксана Гривнак. Центр надання адміністративних послуг, або ж Єдиний адміністративний центр створений, як повідомила Оксана Михайлівна, у відповідності до Закону України «Про надання адміністративних послуг». За сприяння Центру дрогобичанам надаватимуться послуги, як адміністративного характеру, так і інші види послуг, спрямовані для того, аби населення Дрогобича якомога менше зверталося у різні служби чи установи, і могло отримати усі необхідні послуги у одному приміщенні. В даному центрі, який буде розміщуватись у колишньому приміщенні архіву, буде створено 12 робочих місць. З них 4 – особи міськвиконкому (2 адміністратори, державний адміністратор та спеціаліст щодо прийому і звернень громадян ) працюватимуть в Центрі постійно.
– Окрім того, оскільки у приміщенні є можливість створити робочі місця й для інших служб, – зауважила п. Оксана, – ми сконцентруємо у даному Центрі послуги й для інших установ (усі відповідні служби матимуть змогу вести прийом громадян безпосередньо у приміщенні центру). Буде відповідно складений графік роботи. Прийом громадян у центрі проводитиметься такими службами виконкому як: управлінням комунальних ресурсів, відділом архітектури, тощо.
– Належну роботу організуємо до початку грудня, – запевнила Оксана Михайлівна.
В кінці виступу п. Оксана отримала доручення від міського голови Дрогобича Олексія Радзієвського – представити до розгляду кадрові пропозиції та графік прийому громадян (включаючи і розподіл навантаження функціональних робіт між різними управліннями та структурами виконкому Дрогобицької міської ради) та узгодити з мером затвердження проекту рішення про склад фахівців щодо роботи у Центрі. Ймовірно, що новоутворену структуру очолить начальник загального відділу Дрогобицької міської ради Наталя Бермес.
Нашим читачам пропонуємо більш детальну інформацію про діяльність Центру.
Основними завданнями центру є:
1) організація надання адміністративних послуг у найкоротший строк та за мінімальної кількості відвідувань суб’єктами звернень;
2) спрощення процедури отримання адміністративних послуг та поліпшення якості їх надання;
3) забезпечення інформування суб’єктів звернень про вимоги та порядок надання адміністративних послуг, що надаються через адміністратора.
5. Центром забезпечується надання адміністративних послуг через адміністратора шляхом його взаємодії із суб’єктами надання адміністративних послуг. Перелік адміністративних послуг, які надаються через центр виконавчими органами Дрогобицької міської ради, визначається Виконавчим комітетом.
Перелік адміністративних послуг, які надаються через центр, суб’єктами надання, яких є органи виконавчої влади, визначається органом, що надає ці послуги.
6. У Центрі також може здійснюватися прийняття звітів, декларацій та скарг, розгляд яких віднесено до повноважень Дрогобицької міської ради та її виконавчих органів.
7. У приміщенні, де розміщується Центр, можуть надаватися супутні послуги: виготовлення копій документів; ламінування; фотографування; продаж канцелярських товарів; надання банківських послуг тощо.
Добір суб’єктів господарювання, що надають супутні послуги, здійснюється на конкурсній основі за критеріями забезпечення мінімізації матеріальних витрат та витрат часу суб’єкта звернення.
8. Складовою частиною Центру є дозвільний офіс, утворений відповідно до Закону України «Про дозвільну систему у сфері господарської діяльності», який забезпечує надання адміністративних послуг з видачі (переоформлення, видачі дублікатів, анулювання) документів дозвільного характеру у сфері господарської діяльності.
9. Суб’єкт звернення для отримання адміністративної послуги в Центрі звертається до адміністратора – посадової особи Виконавчого комітету, яка організовує надання адміністративних послуг.
10. Адміністратор призначається на посаду та звільняється з посади міським головою.
Кількість адміністраторів, які працюють у центрі, визначається міським головою.
11. Адміністратор має іменну печатку (штамп) із зазначенням його прізвища, імені, по батькові та найменування центру.
12. Основними завданнями адміністратора є:
1) надання суб’єктам звернень вичерпної інформації і консультацій щодо вимог та порядку надання адміністративних послуг;
2) прийняття від суб’єктів звернень документів, необхідних для надання адміністративних послуг, здійснення їх реєстрації та подання документів (їх копій) відповідним суб’єктам надання адміністративних послуг не пізніше наступного робочого дня після їх отримання з дотриманням вимог законодавства про захист персональних даних;
3) видача, або забезпечення надсилання через засоби поштового зв’язку, суб’єктам звернень результатів надання адміністративних послуг (у тому числі рішень про відмову в задоволенні заяви суб’єкта звернення), повідомлення про можливість отримання адміністративних послуг, оформлених суб’єктами надання адміністративних послуг;
4) організаційне забезпечення надання адміністративних послуг суб’єктами їх надання;
5) здійснення контролю за додержанням суб’єктами надання адміністративних послуг строку розгляду справ та прийняття рішень;
6) надання адміністративних послуг у випадках, передбачених законом.
13. Адміністратор має право:
1) безоплатно одержувати від суб’єктів надання адміністративних послуг, підприємств, установ та організацій, що належать до сфери їх управління, документи та інформацію, пов’язані з наданням таких послуг, в порядку установленому законом;
2) з метою надання адміністративної послуги без залучення суб’єкта звернення, з дотриманням вимог законодавства про захист персональних даних погоджувати документи (рішення) в органах державної виконавчої влади, органах місцевого самоврядування, отримувати їхні висновки;
3) інформувати керівника Центру та суб’єктів надання адміністративних послуг про порушення строку розгляду заяв про надання адміністративної послуги, вимагати вжиття заходів до усунення виявлених порушень;
4) посвідчувати власним підписом та печаткою (штампом) копії (фотокопії) документів і виписок з них, витягів з реєстрів та баз даних, які необхідні для надання адміністративної послуги;
5) порушувати клопотання перед керівником Центру щодо вжиття заходів з метою забезпечення ефективної роботи центру.
14. Організація роботи центру покладається на відділ обслуговування адміністративних послуг, на який покладається здійснення функцій з керівництва та відповідальність за організацію діяльності Центру.
Керівник Центру призначається на посаду та звільняється з посади міським головою.
15. Питання функціонування Центру і координації діяльності адміністративних органів – учасників роботи Центру, покладається на заступника міського голови в порядку розподілу обов’язків між міським головою та його заступниками.
16. Керівник Центру відповідно до завдань, покладених на Центр:
1) здійснює керівництво роботою Центру, несе персональну відповідальність за організацію його діяльності;
2) організовує діяльність центру, у тому числі щодо взаємодії із суб’єктами надання адміністративних послуг, вживає заходів до підвищення ефективності роботи центру;
3) координує діяльність адміністраторів, контролює якість та своєчасність виконання ними обов’язків;
4) організовує інформаційне забезпечення роботи Центру, взаємодію із засобами масової інформації, визначає зміст та час проведення інформаційних заходів;
5) сприяє створенню належних умов праці у Центрі, вносить пропозиції Виконавчому комітету, щодо матеріально-технічного забезпечення центру;
6) розглядає скарги на дії чи бездіяльність адміністраторів;
7) може здійснювати функції адміністратора;
8) виконує інші повноваження згідно з актами законодавства та цього Положення.
17. Центр під час виконання покладених на нього завдань взаємодіє з центральними та місцевими органами виконавчої влади, іншими державними органами, органами місцевого самоврядування, підприємствами, установами або організаціями.
18. Час прийому суб’єктів звернень у центрі становить не менш як шість днів на тиждень та сім годин на день без перерви на обід і є загальним (єдиним) для всіх адміністративних послуг, що надаються через Центр.
Центр два дні на тиждень здійснює прийом суб’єктів звернень до 20-ї години.
За рішенням виконавчого комітету, час прийому суб’єктів звернень може бути збільшено.
20. Фінансування та матеріально-технічне забезпечення діяльності центру здійснюється за рахунок державного та місцевого бюджетів.
Вікторія Лишик, за даними державного адміністратора Оксани Гривнак та керуючого справами виконкому Дрогобицької міської ради Євгена Шильника, «ЛайфІнфо»
ТОП коментованих за тиждень