Відомо, що офіційну реакцію на листи анонімного характеру було скасовано за часів керівництва Михайла Горбачова. Відтоді люди вже були відвикли приховано скаржитися, знаючи, що жодної реакції на такі звинувачення не буде. І хто б міг подумати, що нині, в століття шаленого прогресу і нанотехнологій, анонімка знов оживе. Але тепер вона отримає подобу Інтернет-коментарів – всюдисущої нерідко чудернацької і безглуздої писанини, на котру іноді зайве звертати увагу, іноді ж навпаки, тільки так направду можна дізнатися про якість того чи іншого продукту та почерпнути більше незаангажованої інформації про ту чи іншу подію. Та не усе так однозначно і просто. Особливо непросто тоді, коли абсолютно безпідставно обливають брудом людей, які на таке не заслуговують. Та що там людей, незначним текстом, написаним в один абзац, можна в одну мить перекреслити добре ім’я великого колективу. І усе – через банальну помсту людини, прохання якої не задовольнили цілком законно.
Саме така прикрість сталася в одній із оздоровниць товариства – санаторії «Рубін». Коли відпочивальникам не вдалося вирішити питання, в якому їм не змогли «піти на зустріч» працівники оздоровни-ці, свою образу вони висловили у «викривальному» опусі в Інтернеті, де у анонімному коментарі вдалися до критики колективу оздоровниці без конкретики, у стилі «погано все».
Досі подібні Інтернет-скарги для нашого колективу мали швидше рекомендаційний характер, тобто на них реагували тільки виключно в руслі змін чи покращень тих чи інших умов, на які вказували невідомі скаржники. Тож навіть дивно було, що на початку тижня з приводу чергової писанини анонімних скаржників у «Рубіні» вирішили організувати збори колективу та ще й за участю ради директорів.
Спочатку подумалося, це, напевне, для того, аби рубінівцям «пілюлю прописати» за той описаний у коментарі «безлад». Вже у ході зборів стало зрозумілим, що ніхто нікому нічого прописувати і не збирався. Щоправда на початку засідання адміністрація санаторію на чолі з головним лікарем-директором Володимиром Дякунчаком, деякими керівниками та заступниками дещо вдалася до «розбору польотів». Принаймні щоби усі ті, хто на той час не був «у темі», зрозуміли, чому і як з’явилася ця анонімна писанина. Серед тих, хто вирішив висловити свою думку з приводу цієї ситуації, був заступник головного лікаря з медичної роботи Петро Скурчанський. З його слів, підкріплених статистичними даними та конкретним фактажем, стало зрозумілим, яка насправді відповідальність і важка праця покладена на лікарів санаторію, особливо в екстремальних ситуаціях. А їх, як свідчить статистика, на теренах оздоровниці було вдосталь. Пролунав виступ керуючої дієтїдальнею санаторію Ірини Сирватки, котра запевнила, що персонал їдальні за роки роботи вже навчився оминати конфліктні ситуації, що питань чи ситуацій із хамством чи недоброзичливістю офіціантів давно не виникає. У тому, що до гостей санаторію ставляться доброзичливо завжди і без виключень, переконував головний менеджер із обслуговування Ігор Химин. Він зазначив, що відпочивальники зі статусом постраждалих від вибуху на ЧАЕС – непростий контингент гостей, які вимагають не лише особливого підходу у лікуванні, а ще й особливого ставлення. Крім того пан Ігор розповів, яка робота проводиться у санаторії саме у галузі обслуговування і які позитивні зміни невдовзі відбудуться на теренах оздоровниці. Також про важливу профспілкову роботу в колективі «Рубіну» розповідала головна медична сестра і голова профбюро оздоровниці Оксана Грицик. Колектив оздоровниці на сьогодні – один із найкращих, упевнена головна медсестра санаторію, про це свідчить та кількість подяк та приємних відгуків, котра відображена у книгах скарг та пропозицій. Звичайно ж не минається без скарг, але ж більшість із них це не просто емоції, а конструктивні пропозиції: що можна змінити і як покращити ті чи інші моменти у роботі оздоровниці. Отже, враховуючи той факт, що цілком офіційних подяк та конструктивних побажань в історії існування оздоровниці в десятки, а то і в сотні разів більше, головною темою цього засідання стала важлива розмова про те, як уникати екстремальних і скандальних ситуацій та як у таких випадках працювати і реагувати злагоджено. Не вдалося оминути і теми матеріально-технічного забезпечення оздоровниці, й саме під час цієї розмови директори напрямків пообіцяли допомогти колективові із закупкою та поставкою необхідного устаткування та обладнання для щоденної роботи, оновити уніформи медичного та обслуговуючого персоналу тощо. Зокрема у своєму виступі директор із комерційних питань Володимир Сирватка запевнив: цьогоріч на колектив очікує деяка модернізація кухонного приладдя, у тому числі невдовзі буде закуплено нову пекарську шафу для потреб їдальні. Планується оновлення і в номерному фонді (придбання меблів на суму 45 тисяч гривень) та новий медичний апарат для медиків санаторію, тощо. Директор із загальних питань потішила молодший медичний персонал, пообіцявши повне оновлення робочої форми, котре відбудеться до кінця жовтня. Виступи на підтримку пролунали з уст генерального директора товариства Віктора Жданова. До відома колективу була доведена інформація про здобутки у галузі реконструкції санаторію, надана головним інженером товариства Мироном Петрівим. Уній ішлося про чималий об’єм проведених робіт із реконструкції інженерних мереж, ремонт номерного фонду (впродовж І півріччя було відремонтовано 24 кімнати), а також оновлення електромереж, реконструкцію покрівлі, модернізацію системи опалення і ще багато іншого, про що знає навіть не кожен працівник оздоровниці.
Дуже позитивним і бадьорим був виступ голови профспілкового комітету товариства Теодозія Сидора. Він вирішив підтримати працівників морально, зауваживши, що увесь цей негатив спаде як лузга і, на його думку, ніяк не вплине на добре ім’я цього хорошого колективу. А з промови директора з реалізації та маркетингу Марини Дембіцької присутні дізналися, що попереду на рубінівців очікують нові випробування – черговий наплив відпочивальників за путівками Міністерства. Тож вона особисто порекомендувала усім, хто безпосередньо прийматиме гостей, на деякий період добре «озброїтися» терпінням, гарним настроєм і посмішкою. За її словами, саме такий ефективний «арсенал» допоможе в подальшому уникнути неприємних конфліктів та непорозумінь.
Галина Шумило, газета «Трускавецькурорт»
ТОП коментованих за тиждень