Минулого тижня у конфлікт, що виник на маршруті «Дрогобич – Борислав 5 школа» між перевізницькими фірмами ТзОВ «Квант» із Дрогобича та Бориславським МПП «Транспортник», втрутилася транспортна інспекція. На вимогу міської влади представник Головавтотрансіпспекції у Львівській області Юрій Миронович Филипець здійснив перевірку роботи ТзОВ «Квант» на приміському маршруті «Борислав – Дрогобич 5 школа» на предмет дотримання правил безпечного функціонування автобусів, виконання підприємством-перевізником нормативно-правових актів, стандартів і норм перевезення пасажирів та вимог чинного законодавства України у сфері ліцензування.
Відразу після закінчення перевірки перший заступник міського голови Роман Дурбак зазначив, що порушень дотримання ліцензійних умов роботи ТзОВ «Квант» на маршруті «Борислав – Дрогобич 5 школа» не виявлено. Дрогобицька фірма володіє відповідним дозволом на обслуговування приміського маршруту «Дрогобич АС – Борислав АС із виконанням окремих рейсів до СШ № 5 м. Борислава». Згідно умов договору, укладеного на обслуговування вказаного маршруту із Львівською облдержадміністрацією. ТзОВ «Квант» мас право виставити на маршрут десять машин. Таким чином, якщо із передбачених десяти машин до п’ятої школи їздитимуть дев’ять, порушень не буде, оскільки умови договору не порушуються. ТзОВ «Квант» мас також погоджену в обласному відділенні Державтоінспекції схему руху машин па маршруті із заїздом у мікрорайон вул. С. Коваліва. але позаяк до 27 лютого дрогобицькі машини їздили тільки до автобусної станції, то потреби погоджувати перелік зупинок па території міста не виникало. Це питання сьогодні – на стадії вирішення. «Міська влада, – зазначив перший заступник міського голови, – розглядає офіційне звернення директора ТзОВ «Квант» Йосипа Дяківа щодо затвердження переліку зупинок, якими користуватимуться маршрутки цієї перевізницької фірми для посадки та висадки пасажирів па території міста. У ході погодження переліку буде вирішено також питання кількості машин. які рухатимуться до п’ятої школи по вул. С. Коваліва. Цілком імовірно, що одна або дві дрогобицькі машини рухатимуться вул. Трускавецькою чи відправлятимуться із автобусної станції».
Пан Роман запевнив, що у підходах до вирішення цього питання міська влада керуватиметься виключно інтересами бориславської громади. «Перевізники вигравали тендери не для того, щоб їздити по тій чи іншій вулиці, а щоб обслуговувати пасажирів. Вони повинні надавати комфортні умови перевезення мешканцям міста як на території міста, так і при необхідності доїхати до Дрогобича чи Трускавця. Інтереси людей мають стояти у перевізників на першому місці, а не розповіді про погані дороги та неприбутковість того чи іншого маршруту», — наголосив перший заступник міського голови Борислава.
Коментувати виявлені під час перевірки роботи ТзОВ «Квант» на маршруті «Дрогобич – Борислав 5 школа» порушення представник транспортної інспекції відмовився. Відмовилась коментувати ситуацію із протистоянням ТзОВ «Квант» та МПП «Транспортник» і головний спеціаліст із тендерних закупівель та транспортних перевезень відділу економіки міської ради Наталія Шкумбатюк. Проте із розмови, що відбулася між директором ТзОВ «Квант» Йосипа Дяківа та уповноваженими представниками міської ради та транспортної інспекції у присутності автора цих рядків було зрозуміло: порушень ліцензійних умов роботи машин ТзОВ «Квант» па маршруті «Дрогобич – Борислав 5 школа» не виявлено.
У розмові керівник перевізницької фірми із Дрогобича не приховував, що напередодні мав доволі продуктивні перемовини із першим заступником міського голови Борислава Романом Дурбаком, під час яких вдалося не лише домовитися про погодження переліку зупинок по місту, але і знайти взаємовигідні умови співпраці ТзОВ «Квант» із міською громадою Борислава. Окрім того, Йосип Дяків висловив готовність приймати посильну участь у громадському житті Борислава.
Перший заступник міського голови Роман Дурбак вважає конфлікт вичерпаним. При такому безладі, який панує на рийку пасажирських перевезень міста, проблему якісного обслуговування населення можна вирішити не наданням тому чи іншому перевізнику преференцій, а шляхом залучення передових сучасних технологій. На транспорті це досягається шляхом встановлення GPRS навігаторів. Обладнання рухомого складу ними пристроями дасть змогу відслідковувати не лише кількість транспортних засобів на тому чи іншому маршруті, але іі дотримання перевізником схеми маршруті в та графіків руху. Па переконання Романа Дурбака. застосування GPRS навігаторів у галузі пасажирських перевезень міста дасть можливість суттєво поліпшити роботу автобусів на маршрутах та виключись можливість виникнення ситуацій, коли з метою отримання певних переваг перевізницькі фірми час від часу розпочинають вести так звані «приховані війни», у які намагаються втягнути органи державної влади, транспортну інспекцію та міліцію.
Петро Магур, газета «Нафтовик Борислава»
ТОП коментованих за тиждень