Новим директором КП «Трускавецький інформаційно-курортний центр» став Олександр Боднар. Попри молодий вік, досвід роботи Олександра вражає. Його попередній проект – відкриття першого в своєму роді міжнародного туристичного маршруту Казахстан – Шрі-Ланка. Олександр виявився відкритою людиною і радо погодився на розмову з Truskavets.city.
Олександре, нещодавно ви очолили КП «Трускавецький інформаційно-курортний центр» (ТІЦ). Чомусь ваше призначення збурило певні ЗМІ.
Направду, я не здивований неоднозначною увагою. Для себе класифікую цю «критику» як суто замовний матеріал. Маю цьому пояснення. Я вже встиг ознайомитись із документацією підприємства та зрозуміти за якими схемами працювало попереднє керівництво.
Хочете сказати, що ваші попередники зловживали службовим становищем?
Десь так. Інформаційно-курортний центр не виконував своїх функцій. Те, що я побачив радше нагадувало контору з прикриття готівкових оборудок. До того ж ТІЦ слугував інструментом піару та налагодження зв’язків для певних осіб. Про це свідчить навіть той факт, що мені не передали жодного зовнішнього контакту. З досвіду знаю, що 90 відсотків роботи в туристичній сфері – це контакти.
Якими будуть ваші перші кроки, які маєте плани?
В мене є багато ідей, які я приніс з бізнесу, побачив багато різних країн з розвинутою туристичною сферою я б хотів впроваджувати ці ідеї в Трускавці. Чітко розумію, як має працювати підприємство, щоб мати прибуток. Комунальне підприємство не виняток. Ми уже розробляємо стратегію разом з управлінням розвитку міста та керівництвом Трускавця. Також ми відкриті для представників місцевого бізнесу, готельєрів та рестораторів. Адже, у внутрішній контур робіт входять їхні послуги. Особливу увагу приділятимемо брендингу. До тепер Трускавець не займався маркетинговою складовою все лягало на плечі конкруючих туроператорів.
Курортно-інформаційний центр вже місяць як не працює, причини відомі – працівники пішли за колишнім керівником. Як збираєтесь вирішувати цю проблему?
Не вважаю це проблемою, я бачу в цьому перевагу, адже, матиму можливість набрати людей з новими ідеями. Крім професійного, велике значення має людський фактор. Наперед скажу, що працівника ТІЦу бачу креативним, ініціативним, таким, що генерує ідеї і може сам їх реалізувати. Натомість розумію, що продукуючи ідеї, люди мають бачити кар’єрну реалізацію.
Ви прийшли з бізнесу де потужний фінансовий ресурс, швидкий кар’єрний ріст, чому ж обрали комунальне підприємство у Трускавці з купою проблем?
Я Трускавчанин, мені 25 років, хочу займатись цікавими проектами, в яких бачу перспективу. Я виріс в Трускавці, знаю специфіку, знаю, що необхідно місту. У нас є унікальна можливість побудувати Трускавець , використавши наступних 4-5 років. Це довготривалий процес, оскільки в Україні сьогодні тенденція на експортно орієнтовані галузі. Тому я роблю ставку на в’їзний туризм. Команда Андрія Кульчинського – реформатори, люди із свіжим мисленням та патріоти Трускавця, це мені імпонує.
В свій час міський голова Львова Андрій Садовий зробив ставку на креативну молодь. Після 10 років успішної співпраці Львів став якісно конкурентним у сфері туризму. Сьогодні львів’яни з гордістю констатують рекордну кількість туристів. Тішить, що досвід Львова переймає і Трускавець.
Спілкувалась Тетяна Вінницька
ТОП коментованих за тиждень