Тарас Кучманич: «Ми як комунальне підприємство вносимо свій вклад у формування бюджету міста»

26.06.2014 | Filed under: Публікації

Стаття «Таксисти дали владі Трускавця останнє «шинне» попередження» на «Трускавецькому віснику» стала найповнішим описом подій, які мали місце у Трускавці 24 червня. Нагадаємо хронологію подій: попередження влади та правоохоронних органів про акцію протесту, роз`яснення голови профспілки «Трускавецький перевізник» про суть акції, сама акція непокори, яка полягала у блокуванні вулиці Дрогобицької понад годину часу, перемовини таксистів та заступника міського голови І. Паньківа, протестна акція безпосередньо під будівлею трускавецької мерії і як апогей – виставлені під дверима мерії зужиті на вулицях Трускавця старі автомобільні шини.

Неодноразово під час виступів таксистів і зокрема їхнього очільника Романа Бучковича згадувалося комунальне АТП. Тож сьогодні подаємо позицію іншої сторони. Гостем редакції «Трускавецького вісника» є директор комунального підприємства «Автотранспортне підприємство Трускавецької міської ради» Тарас Кучманич.

– Пане Тарасе, як давно Ви працюєте в комунальному АТП взагалі і на посаді директора зокрема?

– На посаді директора комунального АТП я працюю з 19 червня ц.р.

Я не є учасником ніяких політичних ігор, не є членом ніяких партій чи об`єднань. Я себе вважаю фахівцем в автомобільному транспорті, бо маю великий досвід роботи і профільну вищу освіту. Вся моя трудова діяльність пов’язана виключно з пасажирськими перевезеннями – від водія маршрутного таксі у місті Львові до заступника директора: спочатку у Трускавці, потім у Бориславі.

– А як Ви стали директором АТП у Трускавці?

– Мені сказали мої друзі, що є вакантне місце в АТП. Я пройшов співбесіду і зараз знаходжуся на випробувальному терміні згідно законодавства про працю.

– Місяць тому розпорядженням міського голови було створену робочу комісію для аналізу діяльності АТП, в яку ввійшли і представники таксистів. Чи є якісь результати роботи цієї комісії?

– Я не є членом цієї комісії, оскільки вона була створена до того, як я прийшов на посаду. Та я був присутній на останніх двох засіданнях комісії. Представники вільної профспілки вимагали створення нової мережі таксі у місті Трускавці, яка була би відмінною від паркомісць.

Чинним законодавством на сьогодні не заборонено об’єднувати мережу стоянок таксі з місцями для паркувань. І в Трускавці вони частково накладаються. Планується рішення виконкому чи сесії про їхнє розмежування. Тоді за пропозицією вільної профспілки буде створена нова мережа стоянок таксі.

Та на наступному засіданні комісії таксисти запропонували залишити існуючу мережу стоянок таксі – таку, як вона є. Тобто, свої вимоги вони змінили на абсолютно протилежні. Їм сказали: запропонуйте свою мережу стоянок таксі, але по сьогодні жодних пропозицій від них не поступало.

Представник вільної профспілки зі Львова, якого вони запросили на засідання комісії, підтвердив, що за даною схемою, тобто за таким досвідом організована мережа стоянок таксі у Львові та інших містах України. Там мережа стоянок таксі накладається на мережу парковочних місць, як і у нас, в Трускавці.

– Однією з основних вимог таксистів під час акції протесту була така: «Відкликати в комунального підприємства «Автотранспортне підприємство Трускавецької міської ради» статус адміністратора та платника збору за місця для паркування транспортних засобів на стоянках таксі у місті Трускавці». Як Ви прокоментуєте цю вимогу?

– В першу чергу вони вимагають виключити мережу стоянок таксі з парковочних місць в м. Трускавці. Ми та влада пропонуємо те саме – створити нову мережу стоянок таксі. На продовженні комісії вони ставили вимогу залишити існуючу мережу стоянок таксі. Тобто, коли ми пристали на їхню вимогу, то вони поміняли на продовженні комісії думку на протилежну, щоб залишити існуючу мережу. Який сенс тоді наших комісій, наших зборів?

Щодо пункту вимоги, який Ви зацитували, то мені важко його прокоментувати, бо я не був учасником тих подій, коли АТП надавалося право адміністратора, Я так думаю по логіці, що першочергове право на організацію парковочних місць повинно мати комунальне підприємство, яке представляє комунальну власність та громаду міста.

Настільки я володію інформацією, були вимоги таксистів про зменшення паркозбору. Міська влада і наше підприємство пішли їм назустріч і зменшили плату за парковку з 12 грн. за добу до 9,25 грн. Причому плата за 3 місяці (квітень, травень, червень) була відтермінована на наступні півроку.

На кожному паркомісці за добу стоїть від 3 до 4 різних автомобілів таксі, які сплачують пропорційно за це місце. Тобто, цілу добу на цьому місці один таксист не стоїть, а є 3 або 4 особи. Виходить, що в середньому кожен таксист сплачує не більше, ніж 3-4 гривні в день.

Є укладені договори на обслуговування з операторами таксі, але вони цю суму розділяють між собою. Бо таксистів є набагато більше у місті Трускавці, ніж стоянок таксі. І всіх таксистів забезпечити окремими стоянками на даний час не є можливим. Бо тоді ми всі вільні вулиці міста, всі місця заставимо таксі.

– Говорилося про те, що за два роки КП «АТП» зібрало понад півмільйона паркувального збору, з чого половина пішла на утримання підприємства. Це так чи ні?

– Це неправда. Ця сума являється брутто, в яку левову частку складають паркувальний збір, який сплачується в місцевий бюджет, ПДВ, платниками якого є наше підприємство, та податок на прибуток. В плату за паркування закладається і зарплата персоналу та поточні витрати з обслуговування паркомісць – нанесення розмітки, поновлення знаків, прибирання тощо. І з цієї діяльності 1% – це прибуток підприємства, який іде на розвиток підприємства. Хіба це багато? За ці гроші ми придбали два паркомати і оплатили частину вартості комунального автобуса.

– А скільки працівників є в штаті АТП?

– В штаті в нас знаходиться троє осіб, решта оформлені по цивільно-правових угодах.

– Таксисти вимагають ліквідації комунального АТП? Як Ви думаєте, чому? І чи дійсно потрібне це АТП, адже місто десятиліттями обходилося без нього?

– Останнє десятиліття таксисти не платили нічого і вони хотіли б дальше не платити нічого. Ось корінь їхньої вимоги – щоб місто з їхньої діяльності мало тільки податок з фізичних осіб і тільки в тому випадку, якщо вони зареєстровані підприємцями у Трускавці. А багато з тих, хто надає послуги таксі, не є зареєстровані у Трускавці. Ось в чому корінь проблеми.

Була задумка, щоб місто з їхньої діяльності отримувало безпосередній дохід в бюджет міста. Ми як комунальне підприємство вносимо свій вклад у формування бюджету міста, а це і виплата заробітних плат у комунальній сфері, і кошти на обслуговування освітніх та медичних закладів, і іншої інфраструктури міста. Що в цьому поганого, що місто отримує додаткові надходження? Якщо, наприклад, буде ліквідовано АТП, тоді буде припинено надходження паркувального збору в бюджет міста. Хто від цього виграє? Ніхто…

– І наостанок, які Ви бачите перспективи розвитку комунального АТП та як прогнозуєте вирішення теперішнього конфлікту між таксистами Трускавця та владою міста?

– Ми готові до конструктивного діалогу зі всіма зацікавленими сторонами. На моє переконання, ці люди, які поставили вимоги, не представляють інтереси більшості таксистів. Адже таксистів у Трускавці є набагато більше, ніж тих, хто ставить ці вимоги. Основна маса таксистів готова працювати дальше на тих умовах, на яких вони погодилися працювати, тобто на зниженій тарифній ставці в розмірі 9,25 грн. на добу. Ті ж, хто вийшов на протест, ставить собі за мету не платити абсолютно нічого.

Як керівник підприємства бачу першочерговими заходами приведення діяльності таксомоторних перевезень у Трускавці до вимог чинного законодавства, а саме: встановлення таксометрів, які повинні бути в автомобілях таксі у відповідності до ліцензійних умов.

Хочу роз’яснити вимоги до автомобілів, які надають послуги з перевезення на таксі.

Таксі – легковий автомобіль, обладнаний розпізнавальним ліхтарем оранжевого кольору, який встановлюється на даху автомобіля, діючим таксометром, сигнальним ліхтарем із зеленим та червоним світлом, розташованим у верхньому правому кутку лобового скла і який має нанесені композиції з квадратів, розташованих у шаховому порядку на дверцятах автомобіля з лівого та правого боків, призначений для надання послуг з перевезення пасажирів та їхнього багажу в індивідуальному порядку.

Таксометр – прилад, призначений для інформування пасажирів про вартість поїздки та реєстрації параметрів роботи автомобіля-таксі, визначених законодавством.

Тариф на послуги таксі – це вартість перевезення замовника на1 км та 1 год. очікування таксі на вимогу замовника.

Застосування фіксованого тарифу, для прикладу 25-30 грн. в межах міста Трускавця є неправомірним. Мене дивує, коли люди, які систематично порушують законодавство, звинувачують у його порушенні інших.

Щодо перспективи розвитку, то він пов’язаний не тільки з адмініструванням паркомісць, а й наданням власних послуг з перевезення пасажирів на маршрутах загального користування та нерегулярних перевезень.

– Дякую за розмову.

Спілкувався Володимир Ключак

(Переглядів 386 , 1 переглядів сьогодні)

About 

Błogosławieni którzy wprowadzają pokój, albowiem oni będą nazwani synami Bożymi.

Tags:

Газ на авто. Трускавець

Новини Трускавця та регіону

ТОП коментованих за тиждень

  • None found

Оголошення ТВ

  • Запрошуємо на роботу
    05.01.2023 | 16:23

    Державний спеціалізований санаторій «Батьківщина» (м. Трускавець) запрошує на роботу: – психологів, –  соціальних педагогів, – фахівців з соціальної роботи, – соціальних працівників з відповідною освітою на постійну роботу. Телефон: 097-584-23-76. (Переглядів 1 , 1 переглядів сьогодні) Також читайтеКозацька слобода “Раковець” запрошує на риболовлю (0)Запрошуємо вивчати англійську мову! (0)Потрібен викладач англійської мови! (0)Запрошуємо юних футболістів (0)

  • Запрошуємо вивчати англійську мову!
    26.08.2022 | 15:47

    Курси іноземних мов Ірини Ченцової запрошують дітей та дорослих вивчати англійську мову з використанням інноваційних методик та сучасних підручників провідних британських та американських видавництв. Ми пропонуємо заняття в групах (7-10 чоловік), індивідуальне та корпоративне навчання, підготовку до ЗНО та здачі екзаменів на міжнародні сертифікати (IELTS, TOEFIL), а також Експрес-курси   для   дорослих   (англійська   для   подорожей   та […]

  • Archive for Оголошення ТВ »

Архіви