Трускавець перетвориться на автоспортивну Мекку. Вже 24-26 березня 2017 року тут відбудуться перший та другий етапи Чемпіонату України з гірських автоперегонів «Гран-Прі Трускавець». Трасу вже охрестили вітчизняним ралі Монте-Карло, а досвідчені спортсмени, які мали можливість ознайомитися зі схемою та ландшафтом, зазначають – це один з найскладніших етапів за всі 20-ть років проведення гірських перегонів в незалежній Україні. А від того ще цікавіший, тож у списках учасників обов’язково значитимуться прізвища чемпіонів та справжніх метрів українського автоспорту. До того ж, вдруге від початку року про свою участь в українських етапах заявили і спортсмени з Польщі.
За словами організатора, директора Галицького Автомобільного клубу Сергія Єженкова, етапи у Трускавці мають стати справжнім святом для спортсменів і глядачів. Активне сприяння організаторам виявила місцева влада, як у підготовці спортивної складової, так і у створенні справжніх фан-зон з величезними моніторами, на яких всі бажаючі зможуть слідувати за стартом та перебігом змагань.
Втім, найбільшу увагу приділили безпеці – траса проходить просто вулицями міста і дозволяє розвивати спортивним авто чималу швидкість, водночас є достатньо затиснутою. Тож аби уникнути випадковостей, у місті на період змагань буде обмежено рух пішоходів певними ділянками і перекрито автомобільне сполучення. Про точний час перекриття містян та гостей повідомлять заздалегідь.
Змагання триватимуть два дні і відкриються 24 березня урочистим заходом на центральній площі Трускавця. Наступного дня, 25 березня, пройде 1-й етап перегонів.
1-й етап:
Загальна довжина траси: 3100 метрів.
Зміна висот: 100 метрів
Особливість траси: дистанція пролягає центром міста і передбачає різку зміну покриття з асфальту на бруківку, та крутий розворот автомобілів «бочку» у центрі дистанції біля найбільшої глядацької зони (фан-зони).
Урочисте відкриття: 24.03.2017 о 19:20.
Старт змагань: 25.03.2017 о 09:00.
Парк сервісу змагань: вул. Бориславська.
Пізніше спортсмени перемістяться у село Модричі, де вже 26 березня пройде 2-й етап Гірського Чемпіонату.
2-й етап:
Загальна довжина траси: 3000 метрів
Зміна висот: 50 метрів
Особливість траси: швидкісна «ходова» траса, що проходить крізь лісовий масив
Старт змагань: 26.03.2017 о 09:00
Урочисте закриття перегонів: 26.03.2017 о 19:00
Парк сервісу змагань: с. Модричі, санаторій «Нафтуся Прикарпаття»
Початок прийому заявок від учасників: 24.02.2017.
Суть гірських перегонів полягає у швидкісному підйомі. Перед стартом відбудеться ознайомлення з трасою та кваліфікаційні заїзди. До заліку результату перегонів ідуть по два з трьох кращих фінальних заїздів кожного з учасників.
Залікові групи в яких виступають спортсмени, формуються відповідно потужності двигуна автомобілів і є такими:
– А4 – автомобілі груп «N», «R», «А» та сертифіковані FAU автомобілі з робочим об’ємом двигуна до 3500 куб. см. включно без наддуву або до 2058 куб. см. включно для двигунів з наддувом,
– А3 – автомобілі з робочим об’ємом двигуна до 2000 куб.см, а також автомобілі групи «А» з робочим об’ємом двигуна до 1600 куб. см.,
– А2 – автомобілі з робочим об’ємом двигуна до 1600 куб.см та автомобілі з 16-клапаним двигуном з робочим об’ємом до 1600 куб.см.,
– А1 – автомобілі з робочим об’ємом двигуна до 1400 куб. см.,
– А9К – автомобілі радянського та іноземного виробництва, з атмосферним двигуном і об’ємом до 2000 куб.см., з приводом на задню вісь,
– А8К – сертифіковані FAU автомобілі з приводом на задню вісь з робочим об’ємом двигуна до 1600 куб.см.(ВАЗ, ІЖ, Москвич та їх модифікації),
– А7К – сертифіковані FAU автомобілі з приводом на задню вісь з робочим об’ємом двигуна до 1300 куб.см. (ВАЗ 2101, ЗАЗ та їх модифікації),
– ІС – автомобілі незалежно від типу приводу та робочого об’єму двигуна, які відповідають технічним вимогам до будь-якої іншої групи Чемпіонату України з гірських гонок та з обов’язковою вимогою, що вони вироблені до 1991 року.
ТОП коментованих за тиждень