Трускавецькі кінотеатри зневажають державну мову.

10.12.2010 | Filed under: Некатегоризовано

Трускавецька міська організація ВО “Свобода” обурена тим, що два трускавецьких кінотеатри транслювали закордонні фільми без українського перекладу та субтитрування. Свободівці трактують такі дії як брутальне порушення мовного законодавства України.
Фільми транслювались російською мовою, хоча в кінопрокатних документах зазначалося, що показ супроводжуватиметься українськими субтитрами.
Також кінотеатри розповсюджують флаєри, в котрих немає жодного українського слова. Всі правопорушення зафіксовані.
Трускавецька «Свобода» закликає всіх трускавчан спільно підтримувати українську культуру в місті. А кінопрокатників просять задуматися над тим, якої шкоди вони завдають українській мові та культурі. Якщо вони й надалі порушуватимуть законодавство, то ми гарантуємо, що їхніми правопорушеннями займуться правоохоронні органи.
Просимо також усіх, хто стане свідком порушення мовного законодавства, звертатися до трускавецької “Свободи” за тел. 067 67 14 650

(Переглядів 86 , 1 переглядів сьогодні)

About 

Tags:

-1 Responses to Трускавецькі кінотеатри зневажають державну мову.

  1. о.к 14.12.2010 at 23:04

    Шановні, враховуйте те, що Трускавець це не звичайне провінційне місто, а КУРОРТ!!! і тут є більш нагальні проблеми, які негайно потрібно вирішувати.
    Я, також, за те щоб берегти та підтримувати українську мову…,але для чого ж таке варварство…(може знову палатки..майдани)?? Ви хочете нав”язати, силоміць людям мову !!!Це вже намагалась робити радянська влада…не потрібно діяти тими ж методами…
    Ми, західно-українська громада незламна…і ніякі фільми російською мовою нас не змінять…))))))))
    P.S
    А на рахунок субтитрів….)) це взагалі…..як би ж вони були якісними!!
    перекласти з російської – слово “тёлки” на укр. – “телиці”…і тому подібне …коментарів не потребує…))))))

  2. о.к 14.12.2010 at 22:48

    Переглянувши все написане, можу зробити висновок:”Фанатизм – це страшно!!!!!”
    Ви знаєте…думаю, що якби фільм транслювався будь-якою іншою мовою…такої проблеми не виникло б..))))

  3. Вова 14.12.2010 at 22:40

    до п.грабовський : “Бери сокиру і йди мочити москалів”, починайте з курортного парку… ))))

  4. shmirok 14.12.2010 at 22:14

    Наші свободівці просто неадекватні мальоха 😀 Грабовський, а може ти замість бандери почнеш тут пропаганду, як колись ??? Бери сокиру і йди мочити москалів 😀 😀 😀

  5. Віктор і я 14.12.2010 at 22:04

    ДО
    tiesto on 14.12.2010 at 20:35
    я on 14.12.2010 at 20:20
    молодці – чується патріотизм до Трускавця і Трускавчан.
    А не нацизм до відпочиваючих.
    Треба щоб наші депутати свободівці більше в Турцію і Єгипет літали набиратися досвіду туристичного бізнесу.

  6. sofia 14.12.2010 at 20:52

    “Трускавецькі кінотеатри зневажають державну мову” – тому що трускавецькі мешканці зневажають трускавецькі кінотеатри…

  7. tiesto 14.12.2010 at 20:35

    Таке враження, що Свобода просто придирається до всього “не українського” якось занадто фанатично. Згідний з тим, що в Україні фільми і все інше потрібно показувати на Українській мові , але при умові , що переклад якісний. А в Трускавці, як і в любому інакшому курорті така собі мультинаціональність , при тому круглорічно, і при тому , що кількість відпочивальників не далеко втікла від кількості Трускавчан, отже тут потрібно з цим рахуватись, а показувати дулю відпочивальникам – це показувати дулю самим собі, так як ми живем виключно за їх рахунок.
    Свобода мені починає нагадувати нацистів із своєю радикальністю.
    Давайте , в перед пишіть на стінах НІ МОСКАЛЯМ і будемо самі пити нафтусю і копати грядки .

  8. я 14.12.2010 at 20:20

    Чому прилітаючи відпочивати в Єгипет, в Європу, з нами розмовляють на російській мові, українській??? Тому, що чекають нас з грошиками…
    Приїдуть до нас рускіє, німці, з сполучених штатів америки, що вони побачать в кіно? 1900 якісь там рік? Глухоніме? А мова в Україні – тільки українська, але є своя специфіка нашого міста. Все для туриста, все для відпочиваючих. І якби не вода наша природня, носити б нам черешні через плече в Борислав за нафту, щоб розпалити в хаті. І бачити б нам потяг та електричку лише починаючи з Дрогобича. Старше покоління знає про що веду мову. Так що дякуємо Богу за цілющу воду, і за те, що маємо цивілізацію. Всім СЛАВА УКРАЇНІ!!!

  9. Аналітик 14.12.2010 at 20:09

    Я за те, щоб в кінотеатрах України крутили фільми ВИКЛЮЧНО НА УКРАЇНСЬКІЙ МОВІ! Хотілося, щоб однодумців було 100% .
    Тема, наче, всім зрозуміла, то навіщо вести дискусії не по-темі.. Потрібно об’єднуватись і вирішувати цю проблему, а саме “кінотеатри зневажають державну мову” РАЗОМ і тільки тоді буде результат, а прості розмови зараз нічого не варті.

  10. Грабовський 14.12.2010 at 18:39

    тема статті:
    “Трускавецькі кінотеатри зневажають державну мову”

    Коменти Богдана Богдановича
    “Пане Грабовський,… ну я не знаю”


    ….

  11. Грабовський до "віктор і я" 14.12.2010 at 18:28

    “віктор і ”
    “І не діліть Українців на Трускавчан і не Трускавчан.”
    Це вже зроблено – інакше б не було міст, сіл, обласних центрів.

    Може тоді не будемо ділити Українців на домашніх(рідних) та інших? От весело буде, коли буде прохідний двір..

    “віктор і ”
    “Якщо в закладі відпочинку є кошти, то він модернізується, що втричі для Трускавця добре”
    Мова йшла про благо Трускавчан, себто жителів Трускавця, а не населений пункт.

    Проживаючи в одному з найбагатших курортів в Україні, місцеві жителі мають одну з найнижчих середню зарплату!!

    P.S. Було б непогано коли у таких неупереджених та “сміливих” дописувачів були не псевдоніми, а реальні імена.

  12. Віктор і я 14.12.2010 at 16:44

    Грабовський on 14.12.2010 at 00:22
    Коли нема відпочиваючих – то спа закривають. Так було в 90х. І зараз до цього йде. Батьки Ваші іногородні – так , що гнати їх з Трускавця?
    Будьте людяніший.
    Проживання – давайте порахуємо. Порахуйте видатки на будинок біля 200квадратів і квартиру в Трускавці , біля 60 м.кв. Як думаєте – де більші видатки? Просто Трускавчани привикли жити менш працюючи за рахунок курортників, чим в ближніх селах, це по-перше. А вищі зарплати ніхто не просить, бо боїться полетіти з роботи і втратити додаткові доходи: санітарка 5грн. за прибирання, медсестра – 10грн. за процедуру, лікар – 50грн. за прийом, ітд. Порахуйте скільки заробляється, всі про це знають, але ніхто про це не говорить. Це по-друге. По-третє. Якщо в закладі відпочинку є кошти, то він модернізується, що втричі для Трускавця добре: 1. покращення інфраструктури. 2.найняття людей на виконааня робіт. 3. закупка матеріалів в наших магазинах.
    І не діліть Українців на Трускавчан і не Трускавчан.

  13. Андрій Іванович 14.12.2010 at 12:06

    тепер йому смайлики не подобаються )))

  14. Грабовський 14.12.2010 at 10:30

    “Та і взагалі, якщо брати до уваги то, що пан Грабовський балотувався на мера міста та додати до цього дану статтю”
    Багато честі для мене, що ще й це берем до уваги

    “не надто обдарованими людьми робиться висновок”
    обдарованість, вона або є або нема, все інше здобувати потрібно працею

    “На мою думку, якщо покласти на вагу амбіції і здібності пана Грабовського, останне просто немає шансів ”

    В деяких дописувачі взагалі немає що ставити на вагу, хіба що смайлики.

  15. shmirok 14.12.2010 at 03:49

    Та і взагалі, якщо брати до уваги то, що пан Грабовський балотувався на мера міста та додати до цього дану статтю, не надто обдарованими людьми робиться висновок, м’яко кажучи, неадекватності 😀 😀 😀 На мою думку, якщо покласти на вагу амбіції і здібності пана Грабовського, останне просто немає шансів 😀 😀 😀

  16. shmirok 14.12.2010 at 03:41

    Я повністю підтримую Богдана Богдановича, і теж вже в третє намагаюся акцентувати його увагу на цьому 😀 Але на жаль пан Грабовський заблукав в проблемах міста, так і не усвідомивши причини цих проблем 😉

  17. Богдан Богданович 14.12.2010 at 03:28

    тема статті:
    “Трускавецькі кінотеатри зневажають державну мову”

    коменти Грабовського:
    “Пропоную разом попрацювати на статутом громади”

    Пане Грабовський,… ну я не знаю… Ви б якось концентрувались на тематиці статті, чи що…

  18. Грабовський 14.12.2010 at 00:22

    До Віктор і я on 13.12.2010 at 23:30
    Запитання до свободівських економістів:
    1. Тобто якщо спа салон закриється то зарплата у працівника не
    зміниться?
    2. Якщо буде мало людей в готелі, то людей не переведуть на пів
    ставки?
    3. Звідки родом Ваші батьки?
    4. Основна частина бюджету формується зі зарплати тільки
    Трускавчан, чи зі всіх зарплат?
    І ще багато маю питань, але не для того щоб Вас цепляти, а для
    того щоб Вас направити-допомогти.

    Дякую, за питання

    Нижче було написано “вітор і я”
    “І подумайте про курорт, за рахунок чиїх грошей він наповняється, подумайте про першоджерело – відпочиваючого
    Відповідаю:
    1. При закритті закладу, наявність чи відсутність відпочивальників на зарплату не впливає
    2. Зустрічне питання, а якщо людей багато, то всі працівники вмить розбагатіють? -Ні. (Про те, що в ідеалі зарплатня має залежати від вартості путівки і завантаженості санаторію, я писав нижче)
    3. З Дрогобича
    4. Формування бюджету – одне, а використання цих грошей – друге

    Для роздумів:
    1. Видатки на проживання в місті Трускавець: (рахуємо, звіряємо цифри)
    2. Видатки на проживання в (станилі, доброгостові, сілцях, уличному):
    Особливо в зимовий період.
    В Трускавці частина Трускавчан, непогано заробляли на відпочивальниках, коли тримали їх у себе на квартирах. Та з появою так званих інвесторів, що побудували купу готельних закладів, вони втратили ці заробітки, мало того інвестор на роботу швидче візьме не місцевого, який буде за менші гроші працювати.
    От і маємо ситуацію, коли проживання в місті Трускавець не дає ніяких переваг в плані заробітку.

    “того щоб Вас направити-допомогти”
    Пропоную разом попрацювати на статутом громади:
    Файл:
    http://truskavets-city.gov.ua/doc/statut.doc

  19. Віктор і я 13.12.2010 at 23:30

    ДО Грабовський on 13.12.2010 at 13:37
    “1. В Трускавці більшість населення не мають своїх готелей чи СПА-салонів.
    2. Вони працюють в санаторіях за мізерну зарплатню, і їх зарплата не сильно залежить від кількості відпочивальників
    3. Частка місцевого населення занятих в сфері обслуговування Трускавця складає менше 50%”
    Запитання до свободівських економістів:
    1.Тобто якщо спа салон закриється то зарплата у працівника не зміниться?
    2.Якщо буде мало людей в готелі, то людей не переведуть на пів ставки?
    3. Звідки родом Ваші батьки?
    4. Основна частина бюджету формується зі зарплати тільки Трускавчан, чи зі всіх зарплат?
    І ще багато маю питань, але не для того щоб Вас цепляти, а для того щоб Вас направити-допомогти.

  20. shmirok 13.12.2010 at 16:00

    До пана Грабовський:

    Ви якось так дивно стрибаєте з одної теми на другу – то Вам кінотеатри не догодили, то відпочиваючи, то російська мова, то дороги, то робочі місця… 😀 На скільки мені пам’ятається найкоротший спосіб зробити багато “добрих” справ – це робити одну справу в один час, а ви кидаєтеся з одного на друге, і без толку ))) Ну а за робочі місця – всі претензії до шановного пана Матолича, який віддав стіко Нашого майна Трускавецькурорту, і на скільки Ми пам’ятаємо у Ваших свободівських передвиборчих солоденьких обіцянок – ні словом не згадувалося про причину негараздів більше, як 50 % населення Трускавця 😀 😀 😀 Так що не потрібно Нам тут заливати баки очевидними і для дитини наслідками, Ви давайте причини усувайте, відсудіть назад у Трускавецькурорту Наше майно та роздайте бідним трускавчанам ))) О благородний Робіне 😀 😀 😀

  21. sofia 13.12.2010 at 13:57

    Грабовський:
    “Іншими словами,на Трускавецьких ресурсах заробляє не Трускавчанин!”

    Св’ята правда!!!…

  22. Грабовський 13.12.2010 at 13:37

    До “віктор і я”

    Було написано:
    “І подумайте про курорт, за рахунок чиїх грошей він наповняється, подумайте про першоджерело – відпочиваючого, а не свій дешевий п’яний піар.”

    Відповідаю:
    Те, що Трускавець живе за рахунок відпочивальників – це факт,
    але:

    1. В Трускавці більшість населення не мають своїх готелей чи СПА-салонів.
    2. Вони працюють в санаторіях за мізерну зарплатню, і їх зарплата не сильно залежить від кількості відпочивальників
    3. Частка місцевого населення занятих в сфері обслуговування Трускавця складає менше 50%

    Іншими словами, на Трускавецьких ресурсах заробляє не Трускавчанин!

    Щодо “дешевого та ще й п’яного піару”…
    Отже, виходить, що:
    1. Висвітлення подій чи власної думки – це піар
    2. Так як, дописувачі сміють це робити без (погодження/оплати) – це є дешевим піаром
    3. А якщо певні дописувачі в стані алкогольного сп’яніння їх читають, то це “дешевий п’яний піар”

    Всього доброго

  23. Вова 13.12.2010 at 12:18

    Погоджуюсь з Вікторія та shmirok. добре, що в трускавці ще залишились свідомі люди!

  24. Віктор і я 13.12.2010 at 11:42

    Грабовський on
    “Якщо ми не будем контролювати господарські процеси то їх і робитимуть так-сяк.
    А контролювати зобов”язаний кожен!!!”
    Так от і контролюйте господарський процес, чи Вам не можна, Ви ж опозиція в позиції.
    І подумайте про курорт, за рахунок чиїх грошей він наповняється, подумайте про першоджерело – відпочиваючого, а не свій дешевий п’яний піар.

  25. shmirok 13.12.2010 at 03:35

    До пана Грабовського:

    Доречі, в одному з Вами я все ж таки згідний – Москалі дійсно не є руськими, і тим більше їхня влада 😉

  26. shmirok 13.12.2010 at 03:29

    До пана Грабовського:

    А книжки мені радити – я б взагалі Вам не радив ! 😀 Адже виходячи з ваших слів, та будуючи на них уявлення про Ваш світогляд, припускаю, що це я б міг Вам порадити, але не буду…

    Слава Козацькому Роду !!! 😉

  27. shmirok 13.12.2010 at 03:23

    До пана Грабовського:

    Так, між іншим:

    Якщо на то пішло, ніяка інформація не може претендувати на істину ! Ви часто керуєтеся “Законом України”, який в свій час теж був кимось і для чогось проплачений… Хочете приклад ? Та будь ласка – Податковий кодекс no comments 😀 😀 😀

    І ще одне провокаційне питання: Якщо до 1917 року Україна була під “гнітом” Росії, то чому Росія сама собі зробила революцію? 😀 😀 😀 Та чому Володимира Ільїча фінансувала така величезна купа банкірів світу ? 😀 😀 😀 На скільки я знаю, гроші просто так ніхто нікому ніколи не дарить, навіть у церкву кидаючи жертву – купляють собі Рай 😀 😀 😀

    Так що який раз я буду повторюватися – не лізьте туди, де ви навіть ні в чому не розумієтесь, і займайтеся краще дорогами, а не дешевим піаром (останне, щось не дуже виходить) 😀 😀 😀

    P.S. Раніше, за часів монархії, народжувалася дитина, яку з дитинства навчали керувати своєю країною, і повірте, навіть якщо б Вам закінчити і 40 інститутів, Ви б і одного процента тих знань не здобули 😀 Тому, коли я чую голослівні слова, про то, що якісь там компюторщик, банкір, юрист, чи економіст знає, як вирішити усі Наші проблеми, а основна із них – це фільми на російський мові, я проникаюся великим співчуттям до амбіційності, яка далеко не відповідає здібностям 😉

  28. Грабовський 13.12.2010 at 02:52

    До shmirok on 13.12.2010 at 02:28
    “Так, між іншим, офіційна інформація з Вікіпедії:”

    Інформація в вікіпедії не є офіційною, на сьогодні там є купа провокативних – проплачених статей..

    Цікава та правдива книга: “Москалі – не “рускіє” і не слов’яни”
    http://duhvoli.com.ua/resource/files/1244577174.rar

  29. Грабовський 13.12.2010 at 02:38

    До пана/пані shmirok

    1. Варто ще раз перечитати мій допис:
    Грабовський on 13.12.2010 at 00:41
    Який він нам брат!!!?? Може ще й “старший”
    Хто зруйнував січ, хто зморив голодом пів України,
    хто знищив господарів та інтелегенцію. Хто в мирний час обклав
    нас даниною (газовою)? Хто посягає на тереторіальну цілісність
    України? – “Східний сусід” – це ще мягко сказано!!
    2. “Так, що замість того, щоб займатися дурницями та особистим дешевим піаром, який діє лише, повторюся, на неособливо обдарованих, займіться краще дорогами, а ми подивимося, що у вас вийде 😀 😀 :D”

    Проведу аналогію:
    Я важко зароблені гроші даю комусь і нехай тратить, а я подивлюсь що з того вийде.
    Погано потратить-нічого страшного я знову зароблю і дам їх іншому тратити і так по черзі, допоки я зароблятиму…

    Ніхто за нас нічого не буде робити.
    Це при совєтах – партія все рішала, – дорішалась.
    Якщо ми не будем контролювати господарські процеси то їх і робитимуть так-сяк.
    А контролювати зобов”язаний кожен!!!

  30. shmirok 13.12.2010 at 02:28

    До пана Грабовського:

    Так, між іншим, офіційна інформація з Вікіпедії:

    “У другій половині XIX століття — початку XX століття, під впливом національного руху руської інтелігенції, назва «Україна» набирала значення руської етнічної території, а сам етнонім «русини» був витіснений етнонімом «українці»[7]. 1917 року була проголошена перша держава, яка використала слово «Україна» в своїй офіційній назві, — Українська Народна Республіка.”

    Свідома людина задається питаннями – а чому саме у 1917 році?

    Свідома людина не задумуючись відповідає – а тому, що 25 жовтня 1917 року відбулася революція у Росії, і який збіг обставин 11 листопада проголошується УНР 😉 Я розумію, якщо б Ми проголосилися до 25 жовтня, можна ще повірити у якесь волевиявлення 😀 😀 😀 Получається, що помогли нам проголоситися ті ж самі сили, які так старанно помагали Володимиру Ільїчу 😀

    Ну а Ви, є достойними його приємниками – вельмишановні свободівці…

    О Слава Вам на вікі !!! 😀 😀 😀

Газ на авто. Трускавець

Новини Трускавця та регіону

ТОП коментованих за тиждень

  • None found

Оголошення ТВ

  • Запрошуємо на роботу
    05.01.2023 | 16:23

    Державний спеціалізований санаторій «Батьківщина» (м. Трускавець) запрошує на роботу: – психологів, –  соціальних педагогів, – фахівців з соціальної роботи, – соціальних працівників з відповідною освітою на постійну роботу. Телефон: 097-584-23-76. (Переглядів 1 , 1 переглядів сьогодні) Також читайтеКозацька слобода “Раковець” запрошує на риболовлю (0)Запрошуємо вивчати англійську мову! (0)Потрібен викладач англійської мови! (0)Запрошуємо юних футболістів (0)

  • Запрошуємо вивчати англійську мову!
    26.08.2022 | 15:47

    Курси іноземних мов Ірини Ченцової запрошують дітей та дорослих вивчати англійську мову з використанням інноваційних методик та сучасних підручників провідних британських та американських видавництв. Ми пропонуємо заняття в групах (7-10 чоловік), індивідуальне та корпоративне навчання, підготовку до ЗНО та здачі екзаменів на міжнародні сертифікати (IELTS, TOEFIL), а також Експрес-курси   для   дорослих   (англійська   для   подорожей   та […]

  • Archive for Оголошення ТВ »

Архіви