Здивуванню трускавчан не було меж, коли вони минулого тижня у своїх поштових скриньках виявили типовий договір на сервісне обслуговування котла, який їм пропонує підписати КП «Трускавецьтепло». Керівник цього комунального підприємства Руслан Крамар у такий спосіб звернувся до мешканців Трускавця, щоб вони уклали з підприємством, яке він очолює, угоду на сервісне обслуговування котла згідно вимог пп. 4.5.6 – 4.5.8 Правил безпеки системи газопостачання. Цікаво, що вже п’ять років Руслан Крамара агітує за встановлення індивідуального опалення, більше трьох років очолює комунальне підприємство «Трускавецьтепло», але досі про сервісне обслуговування котлів за окрему плату мова не йшла. Як кажуть, апетит приходить під час їжі.
Це вже не вперше КП «Трускавецьтепло» за допомогою підозрілих технологій намагається витягнути гроші з кишень трускавчан. Так, на початках діяльності цього комунального підприємства людей, які від`єдналися від централізованого опалення і перейшли на автономне, намагалися зобов’язати сплачувати за послугу опалення місць загального користування та за тепло, яке ще нібито нагріває помешкання через незаізольовані труби. Тоді завдяки втручанню окремих депутатів та перевірки відповідних органів це свавілля вдалося припинити.
Зараз тим, хто встановив індивідуальне опалення, нав`язують підозрілі договори, щоб щороку витягнути з кишені довірливого абонента по 276 гривень. Неважко порахувати, що від тисячі абонентів-індивідуальщиків підприємство матиме понад чверть мільйона гривень. Як кажуть, Остап Бендер відпочиває. Руслан Ярославович-молодший виявляє хороші здібності під навчанням Руслана Ярославовича-старшого. Цікаво тільки, чи вже громада стала настільки заможною, що може дозволити собі оплачувати додаткові кошти у ще одну кишеню? І відколи це у Трускавці комусь цікавою стала тема безпеки споживачів індивідуального опалення? Досі це питання викликало тільки роздратування його популяризаторів…
ТОП коментованих за тиждень