Саме з такими словами-побажаннями звернувся до керівників товариства на останній розширеній нараді голова Наглядової ради Павло Якубенко. Такий висновок він зробив під час двотижневого відпочинку у Трускавці.
І хоч час перебування відпочинком назвати важко через численні заходи та зустрічі, усе ж очільник ЗАТ «Трускавецькурорт» встиг оглянути Трускавець оком пересічного гостя. І, видно, саме ці враження спонукали Павла Павловича звернути увагу керівників товариства на, здавалося б дрібниці, які ті перестали помічати. «Ці дрібниці псують обличчя курорту, хоча й не вимагають особливих капіталовкладень, – запевнив голова Наглядової ради». Натомість такі речі як занедбані квітники, обшарпані паркани та понівечені лавочки біля будівель товариства свідчать про те, що ми перестали бути уважними, дбайливими.
Свої зауваження Павло Якубенко висловив і відносно обслуговування на бюветах. Нещодавно довелося наводити лад в роботі бювету №1. Зі зміною керівника цієї важливої установи має покращитися процес обслуговування: відбудеться ремонт непрацюючого обладнання, удосконалення існуючих автоматів тощо. З цього приводу з’явилася ідея виокремлювати людей, які дбають про товариство та його порядок. А разом ще тих, які. привносять у роботу колективу цікаві пропозиції, бо це якраз свідчить про небайдужість.
Галина Шумило, газета “Трускавецькурорт”
ТОП коментованих за тиждень