17 серпня 2009 року Європейським альянсом волонтерства було оголошено конкурс на розробку символіки та слогану до дня святкування року волонтерства у Євросоюзі. Переможцем у конкурсі стала професійна студія дизайну «Концептеріа» з міста Трускавець. Студією було представлено 3 логотипи, один з яких вийшов у фінал і переміг.
У конкурсі приймало участь 566 логотипів та 696 слоганів. Завданням було розробити символіку на десятиріччя до дня волонтерства у Європі. Логотип повинен був бути динамічним, відображати дух доброчинності, європейської солідарності та терпимості. Відбір логотипу-переможця відбувався двома стадіями: спочатку відбиралася краща двадцятка (топ-20) логотипів, що оцінювалася Ревізійною комісією за сприянням Консультативного органу, що складався з фахівців по зв’язках з громадськістю. Завершальним фінальним етапом відбору переможця займалась група з оцінки, що складалася з висококваліфікованих представників європейських установ, організацій громадянського суспільства та засобів масової інформації.
Інформація про конкурс розповсюджувалась для громадян Євросоюзу і саме тому приємно, що переможцем Європейського конкурсу став саме логотип з України, від Трускавецької студії дизайну «Концептеріа».
На початку грудня 2010 року у Брюсселі (Бельгія) відбудеться офіційне відкриття, куди запрошено переможців конкурсу. Додаткова інформація на сайті організатора http://www.eyv2011.eu/ та на сайті Європейської комісії з питань громадськості http://ec.europa.eu/citizenship/news/news1026_en.htm
Цікавим є той факт, що незадовго після цієї перемоги, студія «Концептеріа» перемогла ще на одному конкурсі з розробки плакатів для рекламно-інформаційних кампаній з питань безпеки дорожнього руху, та отримала перемогу одразу у двох номінаціях – обмеження швидкості та використання ременів безпеки. Конкурс було оголошено Департаментом «ЄВРО 2012» Львівської міської ради, в рамках підготовки до проведення фінальної частини чемпіонату Європи з футболу у м. Львові.
За словами арт-директора Івана Гамаля, студія «Концептеріа» не збирається на цьому зупинятись, та продовжуватиме приймати участь у подібних та інших професійних конкурсах. Криза заставляє людей боротись і вигравати. Якщо не виходить просунутись одним шляхом, будемо просуватись іншим.
Це вже третя перемога для української студії дизайну «Концептеріа» в продовж місяця, що ще раз доказує, що західна Україна багата на таланти. Про конкурс плакатів: http://football.sport.ua/news/91119, про саму студію – www.conceptarea.com.ua
Прес-служба студії «Концептеріа», м. Трускавець
ТОП коментованих за тиждень