Зараз надзвичайно гостро постала проблема вартості проїзду у маршрутних таксі міста Дрогобича. Зміна тарифу з 2 грн. на 3 грн., а пізніше – зниження до 2,5 грн. викликало неоднозначну реакцію як з боку пасажирів, так і з боку перевізників. Пасажири нарікають на підвищення тарифу, і ми всі розуміємо, що такий крок все ж завдав удару по їхнім гаманцям, а перевізники скаржаться на зниження прибутків. Чи є сенс знову повертатися до ціни у 3 грн. і чи виконуються умови договору на перевезення? Про це читайте далі.
Мова йтиме про найприбутковіший маршрут Дрогобича – маршрут №2. Якщо уважно перечитати зобов’язання перевізників згідно з умовами договору на перевезення пасажирів на автобусному маршруті загального користування в м. Дрогобич, то можна знайти багато цікавого. Так, наприклад, пункт 5.10.1 говорить: «Кінцеві зупинки мають бути обладнані трафаретами встановленого зв’язка з відповідною інформацією та підтримуватися у належному санітарному стані». Що ж ми бачимо? На вокзалі можна потрапити у «лабіринт Мінотавра» завдяки маршруткам, які хаотично займають усю площу Злуки. Чи наявні спеціальні трафарети встановленого зразка? Звичайно, що ні! Жодної згадки про те, що це кінцева зупинка чи взагалі зупинка, жодної згадки про номери маршрутів, які звідси їдуть, жодної згадки про графік! Взагалі нічого! Напевно, сподіваються на екстрасенсорні здібності людей…
Читаємо далі. Пункт 5.10.4: «Стягувати плату за перевезення пасажирів відповідно до встановлених тарифів з обов’язковим наданням квитків». Чекайте, а як дізнатися яка плата за проїзд, якщо відомостей про це безпосередньо у маршрутці НЕМАЄ? Звичайно, ми забули про екстрасенсорні здібності! Стосовно квитків починати розмову навіть немає сенсу. Вони ніби і є, але їх немає. Тому в кінці ми отримуємо відомості про перевезення лише 19 чоловік за 1 рейс. Хоча ж насправді за всі денні рейси одна «двійка» перевозить приблизно 750 чоловік. Нескладними математичними діями вираховуємо прибуток: 750 * 18 (кількість машин) * 2,5 (вартість проїзду). Тож, за день маємо 33750 грн. без урахування проплати у 230 грн., заправки – приблизно 600 грн. та близько 200 грн. безпосередньої заробітної плати водієві. Цього мало?
Сподіваємося, що цього достатньо, аби щонайменше не піднімати вартість проїзду. Думайте та робіть висновки.
Прес-служба ГО “Дрогобицький Майдан”
ТОП коментованих за тиждень