Трускавецьке відділення Дрогобицької ОДПІ ГУ ДФС у Львівській області повідомляє, що з 28.10.2015 набрала чинності у новій редакції стаття 5 Закону України «Про звернення громадян», згідно якої звернення може бути усним чи письмовим (електронне звернення).
Отже громадянин може викласти своє звернення до ДФС через:
– засоби телефонного зв’язку: (03-247) 6-83-38;
– використання мережі Інтернет, засобів електронного зв’язку на поштову скриньку lv.appeal.tr@sfs.ua, яка розміщена на офіційному веб-порталі Головна>ДФС у регіоні>Територіальні органи;
– поштою або передати особисто чи через уповноважену особу до ДПІ за адресою: 82200, м. Трускавець, пл. Чорновола, 2;
– особистий прийом керівництвом чи посадовими особами структурних підрозділів ДПІ.
Водночас повідомляємо, що у зверненні має бути зазначено прізвище, ім’я, по батькові, місце проживання громадянина, викладено суть порушеного питання, зауваження, пропозиції, заяви чи скарги, прохання чи вимоги. Письмове звернення повинно бути підписано заявником (заявниками) із зазначенням дати. В електронному зверненні також має бути зазначено електронну поштову адресу, на яку заявнику може бути надіслано відповідь, або відомості про інші засоби зв’язку з ним. Застосування електронного цифрового підпису при надсиланні електронного звернення не вимагається.
Таким чином, електронне звернення, якщо воно надсилається без використання електронного цифрового підпису, повинно мати вигляд скан-копії та/або фото копії.
Також звертаємо увагу, що відповідно до ст. 20 Закону України «Про звернення громадян» звернення розглядаються і вирішуються у термін не більше одного місяця від дня їх надходження, а ті, які не потребують додаткового вивчення, – невідкладно, але не пізніше п’ятнадцяти днів від дня їх отримання.
Трускавецьке відділення Дрогобицької ОДПІ
ТОП коментованих за тиждень