В податковому законодавстві нелегко самостійно розібратися звичайному громадянину. Тому фахівці державної податкової інспекції у м. Трускавці завжди прийдуть на допомогу. Питання, з якими звертаються громадяни до податкової служби, вирішуються у терміни, передбачені законодавством. Щомісячно звернення аналізуються з метою своєчасного та якісного реагування. Такі підходи дають змогу своєчасно виявляти найгостріші, суспільно значущі проблеми та попереджувати виникнення суспільних конфліктів.
Станом на 27.09.2012 року до ДПІ у м. Трускавці надійшло 4 звернення, з яких позитивно вирішено 3 звернення громадян, на одне звернення надано відмову. За відповідний період 2011 року надійшло 9 звернень на розгляд до ДПІ у м. Трускавець.
З метою зменшення кількості звернень громадян ДПІ у м. Трускавці постійно проводить додаткові заходи, які спрямовані на удосконалення роботи із зверненнями громадян, що є запорукою відкритості та прозорості служби. Усунення наявних порушень і недоліків із заявлених питань та вжиття заходів щодо упередження скарг на діяльність податкових органів – одне з головних завдань податківців.
З метою забезпечення реалізації та гарантування права на звернення громадян до ДПІ у м. Трускавці для громадян проводять брифінги, засідання Громадської ради, засідання «круглих столів», телефонні зв’язки «гарячої лінії» а також практикуми – семінари для платників податків.
Під час особистого прийому громадяни мають можливість поспілкуватися з керівництвом податкової інспекції та вирішити свої проблемні питання. Завдяки таким спілкуванням начальник ДПІ у м. Трускавці Р.М.Гладій завжди тримає на контролі звернення громадян та піклується про своєчасність їх вирішення.
Для зручності платників податків та громадян України відкрито телефонну лінію антикорупційного проекту під егідою Голови ДПС України «Пульс податкової». Її номер (044)-284-00-07. За вказаним телефоном платники податків можуть повідомити про всі прояви корупційних діянь зі сторони податківців. Протягом восьми місяців 2012 року на «Пульс податкової» звернувся один трускавчанин зі своєю скаргою. Реакція податкової на таку скаргу була оперативною. Платник отримав зворотній дзвінок з інформацією про вжиті заходи.
Дарія Петричкович, старший державний податковий інспектор сектору взаємодії із ЗМІ та громадськістю ДПІ у м. Трускавці
ТОП коментованих за тиждень