Усім знайома ситуація: ви йдете до банку придбати валюту за офіційно встановленим курсом, натомість чуєте у відповідь, що доларів чи євро у продажу немає. Громадянин у такій ситуації змушений простувати до обмінника й купувати валюту за курсом, значно вищим за офіційний.
У результаті ми відчуваємо себе обманутими двічі: і непрозорістю банківських послуг, і неадекватністю курсу. А ще, знаєте, оте липке відчуття лохотрону… Тому спробуємо діяти.
1. У банківській установі вимагаємо офіційної письмової відповіді про те, що у саме цьому відділенні саме цього банку немає доларів для продажу.
2. Звертаємо увагу на реакцію працівників банку на ваше прохання, стаємо більш наполегливими і стоїмо на своєму.
3. Якщо потрібно, пишемо письмове звернення до керівника філії банку, просимо, щоб вам надали книгу скарг та пропозицій, у ній робимо відповідний запис про те, що вам такого числа, о такій годині не продали валюту.
4. Якщо ж наші прохання будуть ігнорувати, викликаємо працівників міліції для того, щоб вони зафіксували той факт, що вам не продали валюту. При вході в кожну банківську установу встановлено інформаційне табло про проведення операцій купівлі-продажу валюти. Тому ми маємо право на одержання таких послуг.
5. У вищевказаному інформаційному ресурсі не окреслено ситуацій, при яких в банківській установі немає валюти у продажу , тому розуміємо – нас відверто обманюють.
6. Отримавши письмову відповідь від банківської установи чи зафіксований працівниками міліції факт відмови у продажу валюти, ми можемо надіслати офіційну скаргу в Національний банк України для з’ясування всіх обставин …
Ви гірко усміхнетеся і сприймете наш алгоритм дій як усмішку Остапа Вишні, даремно, бо побудова громадянського суспільства, власне, і починається з таких-от дрібних, але наполегливих кроків.
Прес-служба ГО «Самопоміч», м. Дрогобич
ТОП коментованих за тиждень