Анімація чи «промоція»?

24.12.2019 | Filed under: Публікації

В житті будь-якої сучасної людини періодично з’являється потреба подорожувати. Подорожі – це те, що здатне дарувати нам нові емоції та враження. Перебуваючи в інших країнах, відриваєшся від повсякденності, потрапляєш в інші умови, побут, суспільство. Там дізнаєшся багато нового, маєш що порівнювати. Подорожі, направду, змінюють нас.

Цей рік став для мене суцільною мандрівкою, повною несподіванок і відкриттів. Географія моїх поїздок в якості екскурсовода приблизно є такою: 194 міста Західної України від Ковеля, Луцька через Рівне, Тернопіль, Івано-Франківськ, Чернівці, Закарпаття до Кам’янець-Подільського та міста Бакоти (затоки на березі Дністра Хмельницької області). Різні враження, люди, безліч цікавих туристичних об’єктів. Далі – Польща. А під кінець року Єгипет: Хургада, Луксор, пустеля Сахара. Переліт через три моря – Середземне, Чорне і Червоне. З кожного місця сувеніри, подарунки, приємні враження, фото та відео.

Світ швидко змінюється і ним править маркетинг, а тому важливо йти в ногу з часом. Маркетинг – діяльність, спрямована на створення попиту та досягнення цілей підприємства через максимальне задоволення потреб споживача. Важливою складовою маркетингу є організація сервісу, в якому «анімація» відіграє найважливішу роль.

Вперше у своїй практиці як людина, що працює у сфері туризму, зустрів термін «анімація». До цього, як і більшість з нас, слово «анімація» асоціювали з мультиплікацією і роботою з дітьми. Насправді, «анімація» має латинське походження (anima – вітер, повітря, душа; animatus – одухотворення – той що надихає). Анімація – стимулювання життєвих сил і залучення людини до активної діяльності. За кордоном це є своєрідна послуга, що має на меті підвищити якість обслуговування відпочивальників, своєрідна форма реклами для залучення гостей з метою просування туристичного продукту.

Сьогодні у відпочинковому бізнесі анімація практикується в декількох видах: рекреаційна анімація, готельна анімація, туристична анімація, спортивна анімація, дитяча анімація. І, що важливо – дитяча анімація у цьому сегменті займає лише 5%. На всіх курортах люди, які займаються певними видами організації відпочинку, є дуже затребувані. Великі готелі не уявляють свого існування без команди аніматорів. Аніматор – це та особа, яка найбільше запам’ятовується відпочивальнику під час перебування в готелі чи поза ним. В кожному закладі день починається і закінчується з аніматором. Різноманітні програми: ранкової гімнастики, спортивних конкурсів, йоги, водного поло, скандинавської ходьби, велоекскурсій, теренкурів, музично-розважальних заходів для дітей і дорослих.

Коли повертаєшся після відпочинку додому, то серед перших вражень, якими хочеться поділитись з друзями – сервіс та анімація як одна із важливих складових сервісу. Ось чому тамтешні готельєри не знімають дорогих рекламних роликів і не витрачають гроші на шаблонні публікації у шпальтах дорогих ЗМІ і глянцевих журналів, не відвідують туристичних виставок і не роздають там жодних буклетів і календариків. А представники влади курортних міст не їздять коштом платників податків на всілякі так звані «промоційні» імпрези. За них популяризацію курорту чи готелю роблять їхні відпочивальники, туристи, які є живими носіями рекламного продукту.

За час своїх подорожей я жодного разу в жодному місті ані в Україні ані за кордоном не чув слова «промоція». «Промоція» є тільки в Трускавці. Сучасна практика відпочинкового бізнесу показує, що саме готельна, туристична, рекреаційна анімація є новим і дуже ефективним засобом залучення клієнтів. Вона найкраще впливає на позитивну оцінку роботи готелю і створює у відвідувачів гарні враження про готель, курорт і країну в цілому, стимулюючи відпочивальників, а також їхніх знайомих та друзів відвідати це місце ще раз.

Сьогодні можна ствердно сказати, що анімація як частина маркетингу – нова філософія в готельно-курортній сфері, яка сприяє підвищенню якості надання послуг, рівня задоволення відпочинком і є найкращим популяризатором туристичного продукту. Продукту, який треба вміти створювати.

Повернувшись в курортний Трускавець, так і хочеться побажати головним «промоуторам» перестати мріяти про турнікети на бюветі… І нарешті навчитись не продавати «Нафтусю», а надавати якісні послуги, за які гості з задоволенням самі будуть платити.

Віктор Пиців

(Переглядів 1 , 1 переглядів сьогодні)

About 

Błogosławieni którzy wprowadzają pokój, albowiem oni będą nazwani synami Bożymi.

Tags:

Газ на авто. Трускавець

Новини Трускавця та регіону

ТОП коментованих за тиждень

  • None found

Оголошення ТВ

  • Запрошуємо юних футболістів
    31.01.2020 | 13:57

    Футбольна школа «КМС» (м. Трускавець) проводить відбір хлопців 2009-2010 р.н. в секцію футболу. Контактний телефон:  096-064-71-97 (тренер Володимир Смола). (Переглядів 1 , 1 переглядів сьогодні) Також читайтеОголошується набір дітей для занять футболом (0)Козацька слобода “Раковець” запрошує на риболовлю (0)Футбольна школа «КМС» поповнилася 12 юними футболістами (0)Трускавчан запрошують на Майдан Незалежності на перегляди футбольних матчів (0)

  • Шукаю роботу з ведення бухгалтерського обліку
    28.01.2020 | 16:00

    Шукаю роботу з ведення бухгалтерського обліку підприємців. Конт. тел. 067-67-27-641. (Переглядів 1 , 1 переглядів сьогодні) Також читайтеКозацька слобода “Раковець” запрошує на риболовлю (0)Запрошуємо спільно відзначити День Соборності України (0)Шукаю роботу з прибирання приватних будинків (0)В музеї міста-курорту відкриють виставку про кримськотатарську спадщину (0)

  • Archive for Оголошення ТВ »

Архіви