Санаторій «Карпати» знову показує приклад системної і перспективної роботи з промоції курорту Трускавця на міжнародній арені для збільшення кількості гостей і наповнюваності оздоровниць. Причому ТзОВ «Санаторій «Карпати» провадить політику рекламування лікувальних можливостей Трускавця і «Нафтусі» дуже цивілізовано і продумано, за сучасними технологіями організації туристичного бізнесу, а не рекламує відокремлено суто себе улюбленого.
Так, з 25 серпня по 5 вересня за результатами двох поїздок в Азербайджан генерального директора ТзОВ «Санаторій «Карпати» Лева Грицака та його заступника Олексія Балицького було організовано інфо-тур Трускавцем та Західною Україною для представників туристичної галузі та преси Азербайджану. Директор туристичної фірми «Кавмінвод Тревел» Октай Ханскішієв, директор департаменту «Інтерфаксу» Фуад Хусейн-заде та ще десять гостей з Азербайджану відвідали санаторії «Карпати», «Молдова», «Кришталевий палац», ЗАТ СГК «Дніпро-Бескид», мали зустрічі з лікарями санаторіїв та депутатами Трускавецької міської ради. Зокрема про потужності лікувальної бази санаторію «Карпати» на зустрічі в конференц-залі санаторію розповів завідуючий лікувальним корпусом Володимир Цимбрило. Про справді добрі, підтверджені дослідженнями результати лікування «Нафтусею» сечокам’яної хвороби, реабілітацію після пересадки нирки поінформував гостей професор Львівського національного медичного університету Олександр Шуляк.
Генеральний директор «Карпат» Лев Грицак висловив сподівання, що в рамках підготовки до Євро-2012 буде реконструйовано і суттєво покращено Львівський аеропорт, тож відпочивальникам з Азербайджану буде зручніше добиратися до Трускавця, адже поки що літаки літають лише до Івано-Франківська. В наступні дні в рамках інфо-туру гості відвідали Львів, де власне ознайомилися з об’єктами до Євро-2012, найвизначнішими культурними місцями та мали зустріч з представниками Львівської облдержадміністрації.
Іра Циган, газета “Франкова криниця Підгір’я”
ТОП коментованих за тиждень