З 4 лютого 2012 року у електричках Трускавець – Львів керівництво Львівської залізниці відмінило курсування вагонів підвищеної комфортності, тобто вагонів І-ого і ІІ-ого класів. Змінено їх нумерацію з трьохзначного числа на чотирьохзначне. Зміни у графіку курсування електропоїздів не відбулося.
Чи шкодують пасажири за цими класними вагонами? Хто як. Для заможніших вони були вигідні, хоч квиток коштував дорожче, ніж у звичайні вагони, зате місця вільного було більше. Ці вагони ходили напівпорожні. Так, з 1 по 3 лютого цими вагонами скористалося з Трускавця всього 26 чоловік. Більше їх було у студентські дні, коли учні, студенти приїжджали з навчання, або їхали до Львова на навчання.
Були вони добрі і для службового персоналу, бо у вільні від роботи хвилини збиралися у бар-вагоні першого класу і пили каву чи просто відпочивали.
Не шкодують за ними пасажири, які брали квитки у звичайні вагони. А коштує такий квиток з Трускавця до Львова 11 гривень, тоді як в перший клас 23 грн. 24 коп., а другий клас – 19 грн. 89 коп.
Не шкодують за ними і пільговики-пенсіонери, яким практично було заборонено їхати у цих вагонах по пільгових квитках. Більше того, часто-густо провідники, виявивши такого пасажира у класному вагоні, наполегливо випрошували їх вийти у звичайний вагон, що принижувало людину. Але вони були невблаганні. Зараз вагони для всіх одинакові, і це правильно.
Андрій Говіщак, газета «Франкова криниця Підгір’я»
ТОП коментованих за тиждень