У міській раді відбулася зустріч власників таксі з представниками влади – заступником міського голови Петром Нестерівським, директором КП «Автотранспортне підприємство» Дмитром Масляником та начальником ДАІ м. Трускавця Віталієм Зубрицьким.
Мова йшла про виконання рішення виконкому від 11 жовтня 20011 року « Про організацію мережі стоянок таксі. Порядок користування стоянками таксі у м. Трускавці та встановлення тарифу на право користування облаштованими стоянками таксі в м. Трускавці». Наголошувалося на тому, що багато перевізників зволікає з підготовкою відповідної дозвільної документації. А це аж ніяк не в інтересах власників таксі, бо до тих, хто не подав документи на право користуватися стоянками, будуть вживатися відповідні адміністративні заходи. Крім цього необхідно навести порядок на стоянках, не створювати заторів, особливо біля санаторію «Трускавець». Про це, власне попередив власників автотаксі керівник ДАІ
– Наведення порядку у роботі таксистів – це не забаганка міської ради, а вимоги законодавства України, – сказав Петро Нестерівський. – Ми хочемо добитися того, щоби не було нарікань з боку клієнтів на роботу таксистів, а всі власники таксі працювали в рамках закону, Хто не бажає цього, то це його право.
Згідно рішення сесії міської ради та виконкому у місті сформована мережа стоянок таксомоторів та прийнято Положення про порядок користування стоянками таксі у місті. Керівництво автопідприємства повинно укласти з міською радою договір про те, що воно бере у використання дану ділянку під стоянку таксі. Це дозволить навести відповідний лад у роботі цього виду транспорту, вважає Дмитро Масляник. Бо, як відомо, між перевізниками часто виникають суперечки, є нарікання з боку клієнтів, мешканців міста, що в Трускавці плата за користування таксі значно вища, ніж в інших містах. Є перевізники, які зловживають потребами пасажирів і на них неможливо знайти управу, а є і такі, що працюють без відповідних дозвільних документів. Тепер стоянки для таксі будуть належним чином екіпіровані , тобто обладнані знаками, з яких кожен зможе довідатися, яке підприємство є власником стоянки, які машини тут паркуватимуться, вказано телефон підприємства .На вимогу нового Податкового кодексу усі місця паркування таксі повинні бути платними. Прийнято тариф на право користування облаштованими стоянками. Вартість одного паркомісця становить 12 гривень на добу. Це якраз не до вподоби частині таксистів. Крім цього, влада вимагає від перевізників встановлення у легковиках, які обслуговують людей, встановлення лічильників-таксометрів, щоб пасажир знав скільки платить за відповідний шлях перевезення. Таксисти, які не укладуть угоди і будуть працювати не в правовому полі, відповідні службами контролю за дотриманням правил дорожнього руху будуть їх відслідковуватися, і виводити зі складу перевізників.
Частина перевізників-таксистів до цих нововведень має свої певні зауваження. Є думка, що збір за стоянку таксі 12 гривень за добу, а це 360 гривень на місяць забагато. До того що ми платимо 33 відсотків від мінімальної зарплати у Пенсійний фонд, фіксований податок, акцизний збір за бензин, тобто плата за дороги , а вони в місті такі, що з’їдають чимало пального і б’ють машину, тепер додався ще й немалий збір за стоянку. А буває так, кажуть водії, що й за день нічого не заробиш, а на ремонт машини треба, на бензин треба і сім’ю треба чимось годувати. Таксистів, як кажуть, зачіпає за живе те, що власники джипів за свої стоянки не платять, а містом курсують, повітря псують. Чи буде з них збір? Є водії, які вважають, що раніше було добре і їм і міській владі, бо платили за патент. Є ряд інших зауважень з боку таксистів, до яких вартувало б прислухатися.
Так чи інакше, але кожного турбує своє: владу – надходження до міського бюджету, водіїв-таксистів – заробіток, з якого живуть. Так як влада, за великим рахунком, служить людям, а отже і таксистам, то повинна би прислухатись до їх проблем і піти на якісь компроміси.
Андрій Говіщак, газета “Франкова криниця Підгір’я”
ТОП коментованих за тиждень