За весь час існування закритого акціонерного товариства «Трускавецькурорт» його працівники звикли до методу планування. І хоч дехто і дотепер вважає його совдепівським, ефективність цього методу доведена досвідом і практикою. Таким чином у товаристві є запланована більшість витрат, наперед обумовленими є види та кількість будівельних робіт, тощо. Навіть творчість редакції вже кілька років поспіль продумана заздалегідь. Планує свою роботу і керівництво товариства – рада директорів.
Щоправда ініціативу у плануванні своєї роботи виявляють не усі керівники. Таким чином у четвертому кварталі найбільшу активність у діяльності продемонструє фінансово-економічний напрямок. Директор з економіки та фінансів Орест Бродович прозвітував про п’ять напрямків у своїй роботі. Переважна більшість етапів діяльності цієї сфери пов’язана з аналізом фінансово-господарської діяльності товариства, затвердженню цінової політики та роботою над бізнес-планом. Директор із загальних питань Тетяна Яруш цього кварталу працюватиме над розробкою та затвердженням культурно-масових заходів у процесі святкування Новорічно-Різдвяних свят, а новопризначений комерційний директор Володимир Сирватка – над затвердженням цін на послуги оренди майна.
Решта директорів чи то планування, чи то афішування етапів своєї діяльності уникла. Звісно це не означає відсутність запланованої роботи – «поточки» у директорів з харчування, реалізації та маркетингу та інших вистачає сповна. Здається, керівники просто уникають ініціатив. На цьому факті свого часу наголошував голова Наглядової ради Павло Якубенко. До речі, він навіть запропонував градацію оплати праці керівництва, враховуючи кількість поданих ініціатив. Та поки що цей заклик не спрацював. Чому так? Напевне через те, що більшість керівників і далі сприймають ініціативу як фактор, що карається виконанням.
Галина Шумило, газета “Трускавецькурорт”
ТОП коментованих за тиждень